آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

آدم های ساده

1392/2/23 23:23
نویسنده : •● Mah ●•
1,887 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آدم های ساده را دوست دارم;

      همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند،
      همان ها که برای همه لبخند دارند،
      همان ها که همیشه هستند ...
                                                برای همه هستند.

آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی، ساعت ها تماشا کرد،
                                                                       چون عمرشان کوتاه است ...

بس که هر کسی از راه میرسد،
    
یا ازشان سوء استفاده میکند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان میدهد !

آدم های ساده را دوست دارم،
                                               چون بوی ناب آدم میدهند.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

♥ نیم وجبی ♥
23 اردیبهشت 92 23:26
درسته
اما متاسفانه زیاد هم ساده بودن بده

شایدم حق با شما باشه
امیر مهدی و عمی
23 اردیبهشت 92 23:58
سلام اره من هم موافقم

سلام خانومی ، OK
امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 0:06
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
چه آنلاین

حال کردی ها ...
امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 0:15
خداییش آره
شبکه خبر هم به این سرعت بروز رسانی نمی کنه

ولی جزء آنلاینا نیستی؟

هههههههههههه ... واقعا؟!
توی نی نی گپ؟!
مامان تارا
24 اردیبهشت 92 0:16
ساده که باشی زود حل میشوی .... می روند سراغ مسئله بعدی !!

چه جالب
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:18
مى بينم كه خودت رو خامووووووش كردى

اِ وا ...
مامان تارا
24 اردیبهشت 92 0:18
واااااااااااا آنلاینی مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چراغت که خاموشه !!!!

من آنلاینم که
امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 0:19
آره

مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:19
چرا عمرشون كوتاهه ...؟؟
به نظرم حد وسط از همه بهتره

Maybe
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:20
چرا پس بعد از ظهرم كه اومدى ولى خاموش بودى ؟؟
خاموش نكرده بودى يعنى ؟؟

نچ
دعوام نکن ...
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:22
اعتراف كن خااااااااانم ....!!!

وگرنه .....



مامان تارا
24 اردیبهشت 92 0:23
پس حتما برقا رفته که چراغ خاموشه ؟

نه مثل اینکه روشن شدین

ای بابا، من که کاری نکرده بووووووووووووووووووووووووووووووووووودم ...

همه تون شمشیرتون رو از رو بستین ها
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:23
ههههههههه.....!!!
دعوا نكردم كه ..
دارم ميخندم



مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:26
پس خاموش نكرده بووووووودى ...
يدونه از اين شوخى ها برات بذارم


امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 0:29
چرا پاکش کردی؟

بنده خدا راضی نبود، نظرشو حذف کردم
امیر مهدی و عمی
24 اردیبهشت 92 0:33
ok ما هم ناراحتی مامان تسنیم گلی رو نمی خوایم

قربونت
خواهر فرناز
24 اردیبهشت 92 0:35
اِوا کی پست گذاشتی ما ندیدیم
حالا ماساده ایم یا .....؟راستشا بگو
من هر چی نی نی گپ برات میزنم چیزی نمینویسی؟
برات باز نمیشه؟
منتظرم

خیلی وقت نیست گذاشتم، من منظورم به کس خاصی نبود. کلی گفتم.
نه، باز نمیشه
خواهر فرناز
24 اردیبهشت 92 0:57
شــــــــــــــــــــــــــــــــب بخیر عــــــــــــــــــزیزم


امیدوارم موفق بشی، شبت بخیر

متین من
24 اردیبهشت 92 1:18
سلام من اخرش دوس داشتم واقعا حقیقته یا ازشون سوء استفاده میکنن یا....


مرسی که میای و همیشه هم نظر می ذاری سمانه جونم
باران
24 اردیبهشت 92 7:38
سلام عزیزم راستی از فسقلی هنوز خبری نیست عزیزم

سلام عزیزم، نه گلم
علامه كوچولو
24 اردیبهشت 92 8:00
سلاااااااااااااااام عزيزم
جون من خجالتم نده...اخه من در حد اين تعريف ها نيستم....
خوووو اينقد نگام نكن مگه خونتون تابلو نداري مثل تابلو به من نيگا ميكني
قربونت برم دل به دل راه داره منم دوستت دارم

ببینمت؟!!!
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
24 اردیبهشت 92 8:12
ساده بودن خوبه البته براي اطرافيانش نه براي خودش چون آدم ساده رو آدمهايي كه فكر ميكنن از نظر خودشون بي نقص و كاملن دست ميندازن و بعد خنده هاي چندش آورشون كه واقعا حالمو بد ميكنه چون اين نمونه رو ديدم و خيلي ناراحت شدم.

واقعا؟!
چــــــــــــــــــــــــــــقدر بد
ツ ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون ツ
24 اردیبهشت 92 9:11
سادگی آدمها دردیست که بر تخت خود تکیه کرده اند
ممنونم به خاطر توجهت به ساده ها ..........!!!!

، جالب بود.
آزاده
24 اردیبهشت 92 10:06
و ساده ترین آدمها کودکانند و به خاطر همینه که اینقدر دوست داشتی اند

مـــــــرسی که میای آزاده ی بامعرفت و خوبم
mamanebaran
24 اردیبهشت 92 11:16
میدانی چرا آدم های ساده را دوست دارم

چرا بوی ناب آدم می دهند

می دانی

آدم های ساده

ساده هم عاشق می شوند

ساده صبوری می کنند

ساده عشق می ورزند

ساده می مانند

اما سخت دل می کنند

آن وقت که دل می کنند.....، جان می دهند
می دونی وقتی کسی با یه لبخند به زندگی دیگران هستی میده یعنی چی . میدونی وقتی یه نفر روح بزرگی داشته باشه و ببخشه یعنی چی . سادگی روح میگم یه خمیر مایعی که هیچ جا پیدا نمیشه مگه یه معجزه شه . کاشکی یه روز معجزه شه

کاشکی منم ساده بودم حتی برای یک لحظه فقط یک لحظه

اما فقط می تونم دوست داشته باشم

چقـــــــــــــدر زیبا بیان کردی و واسم نوشـــــــــــــــــــــــتی، ممنووووووووووووووونتم عززززززززززززززززززیزم
من که خیلی دوستــِــون دارم، خیلیییی

مانی مسافر کوچولو
24 اردیبهشت 92 11:53
ممنون ک اومدی کادو قلم زنی اصفهان جنسش یادم رفت آقاهه گفت

خواهش می کنم، ممنون که گفتی
مطهره
24 اردیبهشت 92 12:01
سلام دوست جون
مرسی که به ما سر زدی عزیزم

خـــــــــــــــــــواهش می کنم.
مادر کوثر
24 اردیبهشت 92 12:07


چه متن جالبی

آدم های ساده



به به، تــــــــــــــــــــــــــــک خواهری جان

ممنون

اون آیکون خانواده سه نفری رو واسه چی گذاشتی؟!

مامان نیایش
24 اردیبهشت 92 12:22
آدمها مثل کتابند، برگرفته از مطالبی جالب،
از روي بعضيها بايد مشق نوشت؛ از روی بعضی ھا جریمه ؛
بعضیھا را نخوانده باید کنار گذاشت؛
بعضیھا را باید چند بار خواند تا فھمید؛
آدمیان به لبخندی که بر لبھا می نشانند؛ و به احساس خوبی که بر جا می گذارند ... ماندگارند...
............................
زیبا بود

مـــــــــــــــــــــــرسی
محبوبه مامان الینا
24 اردیبهشت 92 12:26
سلام مامان یه فسقلی
روزت بخیر
بسیار بسیار زیبا بود
میشه از متنت یه هفته دیگه تو وبم استفاده کنم؟
من هم آدمهای ساده را دوست دارم چون بوی ناب آدم میدهند

سلام مامان الینا جونی
تشکر خانومی
بذار، اکشال نداره!
محبوبه مامان الینا
24 اردیبهشت 92 13:00
نیای باز حکم سانسور و حذف و این حرفهارو صادر کنی

نخــــــــــــــــــــــــــــیر

حالا که اینطور شد، باید منبع رو هم ذکر کنی


مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 13:21
سلااااااااااااااااااااااااام ...
شهادت امام هادى تسليت باد

سلام، بر شما هم تسلیت
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 13:59




نه به اون بوسه ها، نه به اون آخری
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 14:41
خوب نفهميدى چى گفتم؟؟؟
خواهرت
يعنى كجاست خبرى ازش نيست؟؟
اون هم كه مال خودته ...!!

ههههههه ... پس این آیکون، یعنی خواهرم کجاست؟!!!
نمی دونم، خوابه لابد
بوسه رو گرفتمش ، مقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسی
نگاری
24 اردیبهشت 92 14:55
بهتر ساده راه راه باشی که کسی نفهمه زیادی ساده ای

بیا چند تا عکس آپ کردم از ادرین

ههه... چه باحال، راه راه ، الان میام
اسماء
24 اردیبهشت 92 17:25

______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤--------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤--------------------------¤¤¤
____¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
___ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
__¤¤¤-------------------------------------------------------------------¤¤¤
__¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
__¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست-------------------------- ¤¤¤
__¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
__¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی----¤¤¤
___¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد----¤¤¤
____¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
______¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
________¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
__________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن--------¤¤¤
___________¤¤¤¤--------لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_______________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
__________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
_____________________¤¤عشق به خدا¤¤
________________________¤¤¤¤¤¤¤
_________________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤


تشکر
م (خط خطی های خوانا)
24 اردیبهشت 92 17:33


اِ وا، مرسی
مامان سونیا
24 اردیبهشت 92 18:14
متن خیلی قشنگی بود اما
ادمهای ساده بیشتر اسیب میبینن توی جامعه امروزی.


بله تا حدی حق با شما هستش!
مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 0:17
نه....؟

تَم ....!!


ببخشید که َم بودی، مشغول کارهای خونه بودم و حسابی شدم.
خیلی باحالی
بابای آینده یه فسقِلی
25 اردیبهشت 92 1:05
جالب بود.

مرسی همسری...
مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 7:58
اِ اِ اِ ى ..... وَل....!!!
خوب ترجمه كرديا ...

عزیزمی تو، ... جون
آسمونی
25 اردیبهشت 92 8:55
آخ آخ
گفتی ...
من هم بخشی از این متن رو توی وبلاگم گذاشته بودم قبلا
خیلی روم تاثیر گذاشته بود.

آخ آخ ... دست رو دلم نذار که حسابی !
مامان ترنم
25 اردیبهشت 92 11:51
می دانی..؟ آدم های ساده.. ساده هم عاشق می شوند.. ساده صبوری می کنند.. ساده عشق می ورزند.. ساده می مانند.. اما سخت دل می کنند.. آن وقت که دل می کنند.. جان می دهند.. سخت میشکنند.. سخت فراموش میکنند.. آدم های ساده…..

جالبه.
زهـــرا مامان فنچی
25 اردیبهشت 92 13:32
سلام خانوم خوبی ؟
خیلی دلم برات تنگ شده.بووووووووس

سلام زهرا جونم، عزیزم
منم همینطور، تازه کلی هم دوستت دارم
مامان آرشيدا قند عسل
25 اردیبهشت 92 14:20
يه سر به ما بزن جيگر!!!!!!!

اجازه بدید در اولین فرصت چشم
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:43
مي دونين وقتي محمد سپهر با بچه هاي شيرخوارگاه روبرو شد چه كار كرد؟

، میرسم خدمتتون.
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:44
چرا گفتي عمرشان كوتاه ست ؟نه آدم هاي ساده همه چيز را قشنگ مي بينن چون فكرشون، ذهنشون قشنگه ....پست جالبي بود..با وجودي كه دلمو لرزوندي....

کوتاه است بس که هر کسی که از راه می رسد، یا ازشان سوء استفاده می کند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد.
مامان نیایش
25 اردیبهشت 92 17:20

قبلنا زودتر میاومدی پیشمون

میرسم خدمتتون
مامان سويل و اراز
25 اردیبهشت 92 21:54
دل ادماي ساده مثل اب روان ، پاك و تميزه مثل بعضيا راكد و گنديده نيست ولي با دوستان موافقم توي دنياي رنگين ساده بودن خوب نيست بايد همرنگ جماعت شد و گرنه ...


باید همرنگ جماعت شد؟!
این که خیلی بده، همرنگ جماعت شدن تا یه حدی خوبه، اما خیلی بخوای خودتو با دیگران وفق بدی، یعنی اراده نداشتن و حق انتخاب نداشتن. بنظرم هر کسی با ذات درونیی که داره، می تونه رفتار کنه و حتی تغییر بده.
مامان تسنيم سادات
25 اردیبهشت 92 23:39


ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم از این آغوش فرستادنت دوست جونی ِ خودم.
رضوان
25 اردیبهشت 92 23:53
سلام دوست عزیییییییییییییییییییییزم منو واقعا ببخش به خاطر این تاخیر طولانی مرسی که بیادم بودی وهمیشه اومدی نظر گذاشتی

به به، دوست جووووووووووووووونی ، خسته نباشی خانومی از درس و امتحان
خواهش می کنم، وظیفه م بوده
مامان تسنيم سادات
26 اردیبهشت 92 0:54
شب بخيييييييير...

شب شما هم بخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر خانومی
علامه كوچولو
26 اردیبهشت 92 8:12
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه دارن ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملاوکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا

خیلی زیبا و کامل بود. ممنونم خانومی .
متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 13:30
ای بابا دیگه کجا پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی تا این حد؟!
مامان نیروانا
28 اردیبهشت 92 11:22
فدات بشم من ساده ی من!
این شاید یکی از قدیمی ترین شعرام باشه، خیلی کوتاهه ولی بدجوری دوسِش دارم. بهت تقدیم میکنم که از زبان تست تقدیم به همه ی اونایی که دوسِشون داری:
"نمی پرستمت؛
که آفتاب پرست هزار رنگ است
و من،
ساده ی یکرنگ!"


آخــــــــــــــــــی، چه کوتاه، چه زیبا، چه شیرین
ممنون که منو لایق دونستی
و واسم نوشتی