آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

5 مهر، تولّد نیایش جون

1392/7/5 0:29
نویسنده : •● Mah ●•
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام... niniweblog.com

امروز تولّد یه فرشته خوشگل به نام نیایش (ninish.niniweblog.com) هستش.niniweblog.com

اولین دخمل نی نی وبلاگی که باهاش آشنا شدم. niniweblog.com

توی اون روزهایی که خودم وبلاگ نداشتم!niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

 نیایش قشنگم، تولّدت ستاره باروووون...

 

 

نیایش جونم و مامان زهره عزیزم

دوستتون دارم زیاد...

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

ღ مـــدیر وبلاگِ فسـقِلی ما ღ
5 مهر 92 0:25
*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
 
تولّدت عزیزم / پر از ســتاره بــارون 

 ♡      ★  *  ★   *   ☆


♥   *   ★     ★  ★  *

پــر از بادکــنک و شــوق / پـر از آیینــه و شمعـــدون

*   *   ★     ★  ♡  *
مامان ترنم
5 مهر 92 9:51
تولدت مبارك نيايش كوچولوي مهربون.

مبارککککککککک




زهره مامان نیایش
5 مهر 92 11:49
واااااااااااااااااااااااای خدای من عزیززززززززززززززززززززززززمی دوست جونووووووووووووووووووووم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنونم ازاین همه محبتت
اشک شوق تو چشمم جمع شده نیایشم رو پامه خیلی از عکسی که براش درست کردی و آهنگی که گذاشتی خوشش اومده الان رفت پایین داره میرقصه فدات مهربونم واقعا خوشحالم کردییییییییییییییییییییی
نیایش برات یه عالمه بوس فرستاده میگه امشب این دوست وبلاگیم هم میاد خونه مون آخه مامان جون و خاله امشب میان میگم نه اون تهرانه نمیتونه بیاد که میگه پس ما بریم خونشون
هزاران بار سپاس دوست خوبم

خـــــواهش میکنم عززززززززززززیزم... این تنها کاری بود که از راه دور واسه دوست جونم، می تونستم انجام بدم...
دیگه خودتون از علاقه ی زیاد من به نیایش باخبر هستین که... خیییییییییییلی دوستش دارم و صد البته مامان ِ گلش رو.
چقدر خوشحالم که خوشتون اومده
خوشحالم که نیایش جونم از این عکس خوشش اومده
خوشحالم که داره می رقصه
آخییی... نازی... اِی کاش نزدیک هم بودیم... فداااااااااااااات بشممممممممم نیایش قشنگمممممم... بازم تولد تولد تولدت مباررررررررررک

& & & &
محبوبه مامان الینا
5 مهر 92 13:03
سلاممبارکه مبارک


سلام گلم خوشحالم که جمعه هم کامنتتو دیدم...

☁☀☁ مامان تسنيم سادات
5 مهر 92 14:45
نيايشم صميمانه ترين و پر مهر ترين تبريكاتم را نثارت مى كنم
گل نازم تولدت مبارك

وااای
چه تبریک ِ خوشگلییییییی...
ممنونم مامان تسنیم جووووووونم


هانیه
5 مهر 92 18:44
سلام تکی جووووووووووووونم:
حالتون خوبه؟ ببخشید که یه مدت نبودم. الانم اومدم بگم که دوباره من تا یه مدت نیستم. چون مشغول درس و مدرسه و... اما اگه وقت کردم حتما بهتون سر میزنم. راستی تولد نیایش کوشولو هم مبااااارک. دوستون داااااااااااااااااااارم. بااااااااااااااااااای

سلام مهربون.
دلم واست تنگ شده بود. ای کاش بلاگفا کامنت هامو به دستت میرسوند.
ایشالا هر جا هستی و مشغول هر چی که هستی، شاد و سرحال و موفق باشییییییی...
ممنون از تبریک... منم خیییییییییییییییلی دوستت دارم... مهـــــــربون.


مامان ندا
5 مهر 92 19:00
تولد نیایش جون مبارک باشه

هوراااااااااااااااااااااااا
ستاره زمینی
5 مهر 92 20:25
مبارک باشه نیایش جون.الهی 100ساله شی.


مرسی از حضورت خانومی

ایشششالا

خواهرفرناز
5 مهر 92 21:20
Happy birthday Niayesh

Thank you dear Fateme

سمانه مامان ستایش
6 مهر 92 0:21
نیایش خوشگل و ناز تولدت مبارک120 ساله بشی عزیزم


ممنون از محبتت سمانه جون...
مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
سمانه مامان ستایش
6 مهر 92 0:23




تقدیم به مدیر وبلاگ





مرسی عزیزم
سمانه مامان ستایش
6 مهر 92 1:08
انگار اون شکلکا تو آینه افتادن
مدیر محترم وبلاگ
(اینو تو کامنت اول نوشتی خیلی خندم گرفت)







خودتی


آره دیگه. از نوشته های خودت کپی کردم.

ای شیطون... باشه بابا، تو بخند... ما راضی هستیم...
.
.
.
.
.
.
هیشکی نیست!
تا ابددونفره
6 مهر 92 2:11
سلام عزیز مهربونوای پست تولد تولد تولد تولدت مبارک نیاش عزیزدست شما دوست خوب هم درد نکنه یاد همه هستی

سلام نسترن جووووونم
مــرسی از اینهمه ابراز احساسات قشنگــــــــــت

مباااااااااارک
مادر کوثر
6 مهر 92 7:30


تولدت مبارک نیایش جوووووووووووووون

آفرین به تک خواهری خودم



مبارررررک

مــــــــــــــــــــرسی
باران
6 مهر 92 8:00
تولدش مبارک

ممنون که اومدی باران جون
محبوبه مامان الینا
6 مهر 92 8:23
میدونستم از دیدن کامنت من تو روز تعطیل خوشحال میشی واسه همین اومده بودم خوشحالت کنم و برم

آره جون ِ خودت... چقدرم که تو به فکر منی...

ممنون گلمممممممم

ولی دیگه از این کارا نکن...



محبوبه مامان الینا
6 مهر 92 8:24
راستی! بیدار شو خوابالو
میدونی که منم از دیدن کامنتهای اول صبح و پستهای صبحگاهی بسیار مسرور میشم

خواب نبودم بخدا...

اینترنتمون ترکیده بود...

کامنت های صبحگاهی هم آره؟! باشه، شاید به همین بهانه هم که شده، من سحرخیز بشم. البته سوتفاهم نشه ها من همیشه سحرخیز بودم. سحرخیزتر بششششمممم...

(توجیه رو حال کردی؟! )
تاابددونفره
6 مهر 92 9:02
سلـــــــــــــــــــام صبحت بخیر عزیزم

سلام به روی ماهت
صبح ِ شما هم بخییییییییییییر...

اینترنتمون صبح تا حالا که ساعت 12:30 ظهره، ترکیده بود.

مامي كيانا
6 مهر 92 9:09

تولد نيايش خوشگل و شيرين زبون مبارك
نيايش جون هم جز يكي از اولين و بهترين دوستان ما بوده و هست خيلي دوسش داريم
ايشالا 120 ساله شي دختر ملوس

مبارککککککککککککک
ممنونم عزیزم که اومدی...

ایششششششالا
محبوبه مامان الینا
6 مهر 92 9:29
؟!!!!!!


.
.
.
.
.
.


نهههههههههههههههه

ایشششششش... یه روز اینترنت ما قطع بودااااا... کچلمون کردی... آبرومونو بردی



همش واسه خودت...
مامان سویل و اراز
6 مهر 92 10:43
واااااای تولد نیایش خوشگله تا دیر نشده برم وبلاگشون تبریک بگم
دستت درد نکنه مامانی که با خبرمون کردی وگرنه بعدا شرمندشون میشدم

آره شهره جون. بدو بدو تا دیر نشده.

خواهش میکنممممممم...
مامان آرمیتا
6 مهر 92 12:13
سلام عزیزم تولد نیایش جون مبارک باشه انشالله 120 ساله شه
پیش ما هم بیا با 2 تا پست جدید آپم

سلام خانومی
مرسی از بابت تبریکککککک

چشم
محبوبه مامان الینا
6 مهر 92 12:59
سلااااااااااااااااااااااام
منم خیلی باورم شد که شوما کلا سحر خیزی
اااااااااااااااااااااای نامرد دو روزه پست منو خوندی و خندیدی اما کامنت نذاشتی؟!!! همین کارا رو میکنی که اینترنتتون میترکه خو !
.
.
.
.
.
راستی این قلب بارون وبت رو عششششششق است

سلاااااام عززززززززززیزم
اِی بابا... دیگه حالا این خواب ِ ما شد مرکز ِ ثقل توجه شما!

آره واااقعا! شرکت اینترنتمون فهمید که من کامنت نذاشته از پیشت اومدم، اینترنتمون رو قطعید.

فدای تو عزززززززززززززززززززززیزم
محبوبه مامان الینا
6 مهر 92 13:00
راستی عرضم به حضورت که واسه مهمونای پنجشنبه شبم مرغ شکم پر بدون فر درستیدم
نگو عکس بزار که تا به خودم جنبیدم عکس بگیرم یه تیکشو کنده بودن!


به بهههههه
نوش جاااااااااااان

ههه... شیطونه میگه: یه کم اذیتت کنم و بهت بگم: خالی نبد دختر... ما بدون ِ عکس هیچی رو قبول نمیکنیم

چه کنم که دلم نمیاد اذیتت کنم... ندیده، میدونم که خوب شده.
♥ نیم وجبی ♥
6 مهر 92 15:24
مبارکهه مبااارک
اینا هم تقدیم به مامانِ آینده که انقدر مهربونه

مرسی از لطفت نیکو جووووونم

عزززززززیزمی
مامان سونیا
6 مهر 92 15:55
تولدت مبارک گل دختر

ممنون که اومدی خانوووووومی
بابای آندیاجون
7 مهر 92 8:27
سلام
هر چند دیر شده اما با این همه ذوق و شوقی که اینجا دیدم حیفم اومد تولد نیایش جون رو تبریک نگم ......... تولدت مبارک عزیزم .......
و همچنین نویسنده محترم وبلاگ که این همه محبت رو تو کاراش و نوشته هاش دیدم
....
به وبلاگ فرشته ما هم سر بزنید و ثبت خاطره کنید .. لطفاً
با تشکر
موفق و پیروز باشید

سلام... ممنون از لطف و حضورتون.
مرسی از اینهمه دقت
شما هم موفق باشید... بله، حتما میرسم خدمتتون واسه دیدن گل دخملی تون.
مامان سيد محمد سپهر
7 مهر 92 9:48
تولد نيايش جون باشه مبارككككككككككككك
مــرسی از بابت تبریک... مبارککککککک باشهههههه

خاله ی نیایش
7 مهر 92 13:03
عزیزززززززززم اینجا چه خبرایی بوده و من نمیدونستم
دستت درد نکنه خانومی بابت پست اختصاصی ت
و بابت اون عکس خوشگلی که درست کردی و گذاشتی
ایشالا تولد فسقلی آینده ی خودت بوووووووووووووووس

فریدهههه جونم آره جاتون خالی! آهنگ تولدت مبارک و قلب بارون هم بود
خب دیگه، یه نیایش که بیشتر نداریم، اونم دوستش میداریم
ممنونم از لطفت عزیزم
مامان تارا
7 مهر 92 16:53


نیایش جوووووووووووون تولدت مبارک



مرسیییییییی از ذوق و دست زدن هات رویا جان...


مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 مهر 92 12:52
تولدت مبارک نیایش جونم.تک خاله کوثر جونی ان شاالله یه نی نی فسقلی زود زود بیاد بغلت.تا اینجا براش جشن تولد بگیریم .
دلم برای کوثر جون هم تنگ شده.سلام برسون روی ماهشو ببوس.

تولدشون مبارک
ممنونم از حضور زیباتون خوش اومدین.
چشم، بزرگیتونو میرسونم.