آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

پَر بکش!

1392/10/20 14:46
نویسنده : •● Mah ●•
642 بازدید
اشتراک گذاری

 مهربان باش! niniweblog.com

و به هر کس می‌ رسی، لبخند بزن...

تو نمیدانی به آدم‌ ها چه می‌گذرد!

شاید لبخند تو، برایشان مانند گنجی ارزشمند باشد...

و آنها بسیار به آن لبخند محتاج باشند...!

امّا ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺖ، 

ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻨّﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ ﻧﮑﺶ!

ﺭﺍﻩ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ، ﭘَﺮ ﺑﮑﺶ...

ﺍﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ، مگر نگفته که ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻧﺪ؟

پس ﺍﮔﺮ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﯿﺴﺖ، ﺧﺪﺍ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ...

 


 

 ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄  ▀▄

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

زهرا مامان کوشولو
20 دی 92 15:54
بیسیار زیــبـــــــــــــــــا
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون دوست من.
تاابددونفره
20 دی 92 17:41
سلااااااااااام به دوست خوبو عزيزمچه متن زيباييبه درستي که غير از اين هم نيستاما شک نکن که دوستانت رو هميشه داريدوستت دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام به نسترررررن جون عزیز و مهربونم زیبا میبینی عززززززیزم، بعلهههه، توی این مورد که شکی نیست دوستانی دارم، همه از جنس بلوووووور، اون هم از نوع اعلاش (پیرو پست محبوبه جون، مامان الینا) عزیزم، منم دوستت دارم.
خواهرفرناز
20 دی 92 21:05
ای خدا (کاری به تونداشتا دلم پر بود) خسته هستم خسته شدم خیلی زیبا بود
•● Mah ●•
پاسخ
..... ممنون که اومدی
زهرامامان آرتا
20 دی 92 23:03
واقعا زیبا بود خیلی به دلم نشست راستی دوست خوب چرا به ما سرنمیزنی
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزم الان میام پیشتون.
کیمیابازار
20 دی 92 23:25
سلام عزیزم بعد از مدتها اومدم سری به وبت بزنم حرم خیلی یادت کردم عزیزم اکثر مطالبت رمز داره و من کامنتی نگذاشتم اما این مطلب بدون رمزت واقعا خوب بود خسته نباشی دوست خوبم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، خیلی خوش اومدین، ممنون چقدر خوب، مرسی از لطفتون، زیارت قبول خوشحالم که خوشتون اومده، سلامت باشین
سماا
20 دی 92 23:42
پس حتما تمایلی نداری واسه خوندن مطالب که تلگراف نزدی?
•● Mah ●•
پاسخ
این مطلب که رمز نداره! شما؟
تاابددونفره
20 دی 92 23:53
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون عزیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
21 دی 92 0:12
سلام من بعدا ميااااااام با اجازه ....
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، هر وقت بیای،خوشحال میشم عززززیزم.
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
21 دی 92 8:31
چه متن ِ زیباییییی چه رنگ ِ متنتو هم با رنگ بندی عکست سِت کردیا خیلی خوشکل شده دوستم
•● Mah ●•
پاسخ
زیبا میبینی دوست ِ خوب و با دقت ِ من مرررررسی
محبوبه مامان الینا
21 دی 92 10:00
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به دوست خوشگلمصبح بخیر متن فوق العاده زیبا بود عزیزمخیلی به دلم نشست ممنون دوست بلوووووووووووووورین فردِ اعلاء خودم
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااااااااام محبوبههههههههههه جون جونی ِ خوووووووووووووودم صبح ِ شما هم بخیر خوشحالم که خوشت اومده عززززززززززیزم ای جان، مرررررررسی منم دوستانی دارم بهتر از آب ِ روان، بهتر از برگ ِ درخت...
مادر کوثر
21 دی 92 10:18
سلام عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت چه متن زیبایی منم قبلا گذاشته بودمش توی وبلاگ کوثر کاش همیشه دلمون پر بکشه به آسمون نه وقت دلتنگی. چون خدا از همه کس و همه چیز بهتر و مهربانتره
•● Mah ●•
پاسخ
سلام تک خواهری ممنون شما هم همینطور... اِ؟!!! چه جالب... کاش...
مادر کوثر
21 دی 92 10:19
امروز نهم ربیع الاول و سالروز ولایت و امامت امام زمان علیه السلام هست دوست داشتی به سایت سر بزن و از امروز بیشتر بدون
•● Mah ●•
پاسخ
باشه
مادر کوثر
21 دی 92 10:26
میبینم که دست به تایید نشستی خانوم خانوما سر زدن به سایت کافی نیست باید نظر هم بذاری تا بدونم سر زدی وگرنه با چه مدرکی مطمئن بشم سر زدی تازشم فقط نباید تشکر کنی باید انتقاد کنی. ایراد بگیری و بگی بیشتر چه مطالبی دوست داری بخونی و چجوری باشه و عکسا چه مدلی باشن بهتره و از اینا ببینم چیکار میکنی
•● Mah ●•
پاسخ
همین ده دقیقه پیش نشستم پای سیستم... شما که وبگذر داری چرا آخه! باشه.
مامي كيانا
21 دی 92 10:58
محبوبه مامان الینا
21 دی 92 13:03
آخر هفته جایی نرفتی؟ کلاً چه خبر؟ خوش میگذره؟
•● Mah ●•
پاسخ
نه عزیزم. جای ِ خاصی نرفتیم. امتحان های همسری در پیش ِ! خونه نشینی شروع شد. مرسی گلممممممم که بیادمی...
تاابددونفره
21 دی 92 13:07
سلاااااام سلاااااام به دوست سحرخيزمخوب زود پا مي شيامن که خيلي خوابالو شدمعزيزم
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااام نسترن جونم. آخه روز قبلش خوب خوابیده بودم... اِی جان. عزیزم.
مریم
21 دی 92 13:57
عالی بود..... واقعا لذت بردم...خیلی جمله ی زیبایی بود مرسی که اینقد واسه وبلاگ تون وقت میزارید و مطالب زیبایی هم مینویسد.....ممنونم ازتون.....
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون دوست ِ مهربون و دوست داشتنی ِ من مرسییییییی از خودت که اینقدر واسه من وقت میذاری عزززززززززیزم خواهش میکنم
مریم
21 دی 92 13:58
دوست جووونم من اپم.....................منتظر حضور زیباتون و گرمتون هستم
•● Mah ●•
پاسخ
باشه دوست ِ خوووووووبم
مامان تارا
21 دی 92 14:28
از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا ؟ آدما وقتی نمیتونن دلیل ناراحتی شون رو بگن دلشون بیشتر می گیره … کاش دل من همیشه پر بکشد
•● Mah ●•
پاسخ
این هم هست... دل ِ منم کاش!
مادر کوثر
21 دی 92 16:01
چند هفته ای هس که داشتن و نداشتن وبگذر زیاد فرقی نمیکنه چون بیشتر وقتا غیرفعاله اما خب گاهی اوقات که بیای متوجه حضورت میشم اینو گفتم که تشویق بشی برای نظر گذاشتن مرسیییییییییییییییی که اومدی و کلی نظر گذاشتی عزیزمممممممممممممممم بیشتر از این خوشحالم که مطالب رو خوندی و امیدوارم برات مفید باشه
•● Mah ●•
پاسخ
مطمءنی؟ من خیلی وقته ندیدم قطع باشه که! ممنون از تشویقت، تک خواهریییی عزیزمی، خواهششششش میکنممممممممممم تو گلی. مفید هستش همیشه مطالب خوب و جامعت.
تاابددونفره
21 دی 92 16:03
من دارم مي رم
•● Mah ●•
پاسخ
واستا بیییییییینم... کجا اونوقت؟
هانی
21 دی 92 18:15
گل را به عزیزان می دهند، محبت را به مهربانان... لایق تو چه باشد، که هم عزیزی و هم مهربان...
•● Mah ●•
پاسخ
ای جوووونم همیشه با این متن های خوشششگلت شرمنده م میکنی، عززززیزم ممنونتم، خیلی زیاد.
هانی
21 دی 92 18:16
سلام عزززیزم... برو خصوصــــــــی
•● Mah ●•
پاسخ
وووییی عززززیزم مررررسی
هانی
21 دی 92 18:25
اهنگ های خدا همیشه زبیاست... گوش کن... صدای طبیعت را ... صدای رودخانه... پر یک پروانه... صدای طپش قلب یک عاشق... چه دلنواز نواخته شده اند!!! تار دلتان نزد خداست... می خواهم از خدا که بزند بهترین پود ها را بر تار وجودتان و بسازد ترانه ای زیبا از سرنوشتتان ...
•● Mah ●•
پاسخ
● ○ ● ○ ● دوستی خاطره ای نیست که از یاد رود خار و خاشاک سبک نیست که با باد رود دوستی با تو بهاریست پر از عشق و امید دوستی با تو محال است که از یاد رود. . . ○ ● ○ ● ○
خواهرفرناز
21 دی 92 19:23
راستی با اجازه ات جمله تونا کپی برداری کردیم پیام کردیم برای دوستامون اسمس دادیم
•● Mah ●•
پاسخ
چه خوب.
مامان نیروانا
21 دی 92 19:46
عزیزدلم نمیدونی چقدر این مطلبت به حال دل من خوب بود. اشکم رو دراوردی. قربون دل تو و آغوش خدا برم
•● Mah ●•
پاسخ
آخخخخخخخخخی... عزززززیزم خدا نکنه دوست گلم.
تاابددونفره
22 دی 92 0:00
بد شدم
•● Mah ●•
پاسخ
نه، این قبول نیست... بیشتر بد بشو.
نگاری
22 دی 92 1:20
خدا که هست....
محبوبه مامان الینا
22 دی 92 7:49
سلااااااااااااااااااااااااااااام ممنون از عکسها از کنجکاوی داشتم میمردم ووووو ایول به نسترن جون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام گلمممممممم خواهش میکنمممممممممممم خدا نکنه بمیری
هانی
22 دی 92 9:10
. . . .
•● Mah ●•
پاسخ
. . . . .
هانیه
22 دی 92 9:14
راستی سلام دوست جونی تک خودم صبح قشنگت بخیر اوا چقد خوابم میااااااااااااااااد من در هستم که
•● Mah ●•
پاسخ
ای خوابالو البته منم دست ِ کمی ازت ندارماااااااا عزززززززیزم اینقدر خمیازه نذار خووووووو... ببین منم خوابم گرفت
رضوان
22 دی 92 9:15
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزمی
تا ابددونفره
22 دی 92 11:37
سلاااااااااااام عزیزمامروز سحر خیز شدم..پس چی شد دلم آب شد خوووووودیشبم که دوباره
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااام دوست جوووووووووونی فدات واااایییی راست میگی، الان میذارم برات خصوصی رو. وای sorry
محبوبه مامان الینا
22 دی 92 11:41
یه عکس از زاویه دلخواه ِ شما گذاشتم
•● Mah ●•
پاسخ
متوجه شدم.
مادر کوثر
22 دی 92 11:47
سلام ظهر بخیر
•● Mah ●•
پاسخ
ظهر شما هم بخییییییییر
خواهر فرناز
22 دی 92 12:01
تکمیل شد تشریف بیارین
•● Mah ●•
پاسخ
چشم.
هانیه
22 دی 92 12:03
میگم دوست جونی،ازاون روزی که این پستت رو خوندم،هییییی لبخند میزنم.به جون خودم این دهنم کش اومد اینقد که لبخند زدم اما متاسفانههههههه هیچ گونه تاثیری روی آدما نذاشت. انگار هییییییچ نیازی به این لبخند من نداشتن. خوبه حالا همه میگن من "مهره ی مار " دارم، شدیییییییدا اگه مهره ی مار نداشتم ببین چه غوغایی میشد. حالا فقط خودم نیستم که شاکیم،این لب و دهن بیچارم هم شاکین.از بس هیییییییی جِرِشون دادم. حالا میگی من چی کار کنننننننننم بیخی لبخند زدن بشم؟؟؟؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
وااای نمیدونم بخندم یا دلم بسوزه؟ دیگه به همه هم لبخند نزن.... یه کوشولو رو لبهات باشه کافیه، نه تا اون حدی که به قول ِخودت جر بخوره لبت ! خدای نکرده! خخخخخخخخخ فدای ِ دوست جونی ِ عزیز و مهربووووووونم... ولی هر کسی لایق ِ دیدن ِ لبخند ِ تو نیست.
آزاده
22 دی 92 12:25
ممنون از متن خوجلت گاهی واقعا دلم میخواد بپرم تو بغل خدا و یجوری بهش بچسبم که دیگه جدا نشم و تا ابد همونجا بمونم!
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از شما با حضور ِ زیباتون آخییی... چه باحال...
محبوبه مامان الینا
22 دی 92 12:27
بابت خصوصی اییییییییییییییییییییییول چه هوس انگیزه میخوااااااااااااااااااااام
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی دست ِ دوست ِ گلمون درد نکنه.
تا ابددونفره
22 دی 92 13:44
•● Mah ●•
پاسخ
تو خودت گلی عززززززیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 14:26
سلااااااااااام من اومدم .... واى چقدر دلم تنگ شده بود .... اون شعره هم كه برام دادى خيلى دار بود كريستال بلورى ...!!! خيلى دوست دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزززززیزم خوش اومدیییییییی ههههه مطمئن بودم خوشت میاد. منم خییییلی دوستت دارم.
خواهرفرناز
22 دی 92 14:42
منم خصوصی میخوام
•● Mah ●•
پاسخ
هااااان؟
خواهر فرناز
22 دی 92 20:19
از همون خصوصی ها که همه دارن ازش حرف میزنند برای منم بفرست دلم میشکنه با هیچیم نمیتوانی بندش بزنیا چسب و....فایده نداره تا دلم نشکسته مهربون باش وبیا برام خصوصی بذار
•● Mah ●•
پاسخ
همه کجا بوده؟!!!! برو پست پیراشکی گوشت.
نسرین مامان آنوشا
22 دی 92 21:18
خیلی قشنگ بود، پر از احساس مناسب حال اینروزای منم بود که خیلی دلم گرفته
•● Mah ●•
پاسخ
برای اینکه این مطلب رو دقیقا زمانی گذاشتم که دلم گرفته بود آخخخخخخیییی...
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 12:16
واقعا متن زیبایی بود همیشه فقط برا دل خودت خوبی کنی تا از ته دل شاد باشی بدونی که بدون انتظار خوبی کردن چه لذتی داره واقعا درسته
•● Mah ●•
پاسخ
خیلی قشنگ تحلیلش کردی، عزززیزم کاش همه بتونند بی توقع باشند...
مامان آمیتیس
27 دی 92 9:57
اگر تنهاترین تنهایم باز خدا هست او جانشین همه نداشتن هایم است
نیم وجبی
4 بهمن 92 15:16
امّا ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺖ، ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻨّﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ ﻧﮑﺶ! ﺭﺍﻩ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ، ﭘَﺮ ﺑﮑﺶ... ﺍﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ، مگر نگفته که ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻧﺪ؟ پس ﺍﮔﺮ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﯿﺴﺖ، ﺧﺪﺍ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ... ........................... این قسمتش معرکس
•● Mah ●•
پاسخ
فدای ِ شماااااااا... عزیزمی جیگر...