آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

رمضــان

1392/4/19 13:35
نویسنده : •● Mah ●•
548 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

" عازم یک سفرم،

سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم،

مدّتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست... "

 

niniweblog.com

 

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک... 

 

ღ التماس دعا ღ


دوستای خوب و بامعرفت ِ خودم، سلام.

از همه تون ممنونم که جویای احوالم میشین و با کامنت های خوشگلتون من رو به وجد میارین.

بعد از چهار سال، تونستم همراه مامان و بابا سر سفره های افطاری و سحری بشینم.

خدا رو شکر همه چیز خوب و رو به راهه... جای همه تون خالی.

سر یه فرصت مناسب، به همه تون سر میزنم و خوبی هاتون رو جبران می کنم.

به یادتون هستم.

مراقب خودتون باشین... قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

khahare farnaz
19 تیر 92 13:52
فرارسیدن ماه خدا
ماه مهمانی او
بر شما مبارک

ممنونم خانومی
محبوبه مامان الینا
19 تیر 92 14:03
التماس دعا عزیزم

محتاجیم به دعا گلـــم
نیلوفرآبی
19 تیر 92 14:54
التماس دعا عزیزم
دو تا پست قبل رو خوندم
چشمتون روشن
ایشالا با مامان و بابا حسابی خوش بگذرونید .
کارنامه ی همسری هم خیلی خوب بود . بابت شیرینی ش هم ممنون

سلام فریده جان، ممنونم که اومدی پیشم قربون ِ لطف و محبتت...
از شما هم التماس دعا
خواهر فرناز
19 تیر 92 14:59
اِوا چرا شکلش عوض شد؟!!!
کی میای پستمونا بخونی؟!!!
ایشالا همیشه با دل خوش پیش هم باشین
التماس دعا

من تا یه مطلب بذارم، کلی ویرایش عکس و فونت و ... داره
چــــشم ... ، محتاجیم به دعا.
زهرا مامان فنچی
19 تیر 92 17:33
حلول ماه رمضان مبارک باشه عزیزم خیلی دوستت دارم و محتاج به دعات هستم

مرسی گلم، آخیییییییییییی ... نبینم غم رو لبات...


سارا زارع
19 تیر 92 17:37
سلام. پس چرا آلوچه بابا و مامان تو ليستت نيست؟

سلام.... وا
سارا زارع
19 تیر 92 17:38
راستي مي خوام پشت زمينه وبم رو تعويض كنم يه چيز غير از اونايي كه تو نيني وبلاگ هست بزارم بايد چه كار كنم؟

شرمنده، نمی دونم منظورتون چیه؟
مامان مانلی
19 تیر 92 18:50
عزیزم آپم

تشکر از دعوتت
مادر کوثر
19 تیر 92 19:18




هانیه
19 تیر 92 19:58
رمضان خوش آمدی من به تو عادت دارم...

از تو با نغمه ی پرسوز شفاعت دارم...

گرچه دیریست خدا رفته زیاد دل من...

من به ایام خدا ولی ارادت دارم . . .

باسلام وعرض تبریک ماه بندگی خدا. التماس دعا

چه زیبا
مــــــــــــرسی هانیه جان
هما
20 تیر 92 0:24
نماز روزه ها قبول
آپم
التماس دعا
خوش باشی عزیز

از شما هم قبول باشه خانومی ، الان می رسم خدمتتون
مامان نیایش
20 تیر 92 8:54
ماهت عسل عزیزم التماس دعا کنار مامان و بابا خوش باشی به خواهری سلام برسون کوثر جونو ببوس

ممنونم زهره جون

چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم، بزرگیتونو می رسونم.
ستاره زندگی
20 تیر 92 12:43
سلام خانم خانما
معلومه حسابی خوش میگذره ها
مامان من 2هفته هست که مسافرت تابستانه اش شروع کرده وپیش مون نیستدلم حسابی براش تنگ شده
سلام مامان و بابا و تک خواهری و...برسون

سلام گلم ، تشکر...
آخیییییی... ایشالا هر جا هستن خوب و خوش و سلامت باشن
متین مامی ایلیا
20 تیر 92 17:03
دستهای خالی من دخیل دل پاکت...

مرا در این ماه مبارک، نه به بهای لیاقت، بلکه به رسم رفاقت دعاکن...



از تمام لحظه لحظه با مادر و پدر بودن لذت ببرید چون برای امثال ما که از خانواده دوریم در کنارشون بودن یه نعمته بزرگه

خواهش میکنم گلم، امیدوارم لایق باشیم

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

واقعا عزیزم.... گل گفتی
رضوان
20 تیر 92 19:12
خصوصیییییییییییییییییی داریییییییییییییییییییییییییییییی

حتما گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
تاابددونفره
21 تیر 92 15:21
سلام عزیزمخیلی خوشحالم که بعد از مدتها این حس خوبو تجربه کردی وبا پدر ومادرت سر سفره افطار و سحر هستیایشالا هرسالهخوش باشین دوست خوبم

سلام گلم. من هم خوشحالم از بابت اینکه دوستای خوبی مثه شما دارم.
شما هم خوش باشی بانو
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
21 تیر 92 17:30
امام صادق(ع) :
خواب روزه دار عبادت،خاموشي او تسبيح،عمل وي پذيرفته شده و دعاي او مستجاب است.

چه خوب
متین من
22 تیر 92 1:33
ماه رمضان مبارک
التماس دعا...

بر شما هم مبارک سمانه جونم، محتاجیم به دعا ...
باران
22 تیر 92 8:32
سلام مامان آينده چقدر خوشحالم که کنار مادر و پدر گلت هستي و اين ماه پر برکت با برکت حضور پدر و مادرت پر برکت تر از هر سال شده برات عزيزم

سلام باران ِ عزیزم، مامانی ِ آینده
ممنون از لطف و حضور ِ سرشارت ، واقعا هم همینه که گفتی ...
مامان ترنم
22 تیر 92 10:43
هميشه خوش باشي گلم. چقدر خوبه سحري كنار هم هستيد.
اميدوارم هميشه سايه گرم پدر و مادرتون بالاي سر شما باشه.

شما هم همیشه خوش باشن عزیزم.
تـــــــــــشکر از لطفت لیلا خانووووووووووووووومی ِ مهربون
مامان آمیتیس
22 تیر 92 10:50
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبيد ؟ به به چه سعادتي در كنار پدر و ماد بر سر سفره سحر و افطار التماس دعا راستي دلمون برات خيلي تنگيده بود ااااااااااااا

سلااااااام گل بانو
ممنونم که اومدی پیشم، دل منم واستون تنگ شده خانوووومی
مامان سونیا
22 تیر 92 11:45
عزیزم انشالله همیشه کنار پدر و مادر مهربون باشی و لبتون خندون باشه
التماس دعا داریم سر سفره افطار و سحرتون ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنید

قربون ِ لطف و معرفتت عزیزم
چشم، محتاجیم به دعا...

تاابددونفره
22 تیر 92 13:29


عــــــــــــزیزمی تو مهــــــربون
محبتت همه جوره داره بهم میرسه
خواهر فرناز
22 تیر 92 14:53
گلی خانوم نیومدی پست طولانی را بخوانیا؟!!!
با هر سیم کارتی که دارین اعم از خودتون خواهری همسری و.... به فرناز رای بدیا
از سیم کارت مامان وبابا غافل نشو


حتما میام خانوووومی
من واقعا شرمنده م عزیزم، با موبایل همه به سه تا نی نی رای دادم، قبل از اینکه شما شرکت کنین. اما اگه یه موبایل دیگه به دستم برسه، حتما
مامان سويل و اراز
22 تیر 92 16:48
سلام دوست خوبم
ماه رمضونتون مبارك نماز روزه هاتون قبول باشه ايشالا
خوش ميگذره كنار مامان و بابا من در اين مورد 3 بار نظرمو نوشتم ميدوني چي شد چون نظر بدهيد 4 تا وبلاگو باز كرده بودم نظر بنويسم اشتباهي طوماري كه واست نوشتم به يكي ديگه ارسال كردم
بعد ديگه تصميم گرفتم اينكارو نكنم طرف برگشته بود نوشته بود شهره خانم من كه پدر مادرم هميشه كنارمن خودمم ازدواج نكردم
اخه نوشته بودم هيچي بعد از ازدواج به اندازه گردش و تفريح با پدر و مادر اونم پدر و مادري كه سالي يكي دوبار ميبيني ارزش نداره

سلام خانومی، ممنونم گلم ... بر شما هم مبارک

ههههههههه خییییییییییییلی باحال بود. دستت درد نکنه ... کلی خندیدم
mamanebaran
23 تیر 92 9:56
دستهای خالی من دخیل دل پاکت...

مرا در این ماه مبارک، نه به بهای لیاقت، بلکه به رسم رفاقت دعاکن...


محتاجیم به دعا
مامان تسنیم سادات
23 تیر 92 13:33
در لحظه های افطار و سحر به یادم باش

رمضان پر باری برایت آرزومندم

ممنونم عزیزم...
من همیشه به یادتون هســــــــــــــــــــــــتم

شما هم به یادم باش گلـــم ...
مامان مرضیه
24 تیر 92 17:13
قـرار نبـوده چنیـن آشفتـه‌ و سردرگـم شویـم …
قرار نبوده تا نم باران زد، دستپاچه شویم و زود چتری از جنس پلاستیک روی سر‌ بگیریم که مبادا مثل کلوخ آب شویم…

چـــــــــی؟!!!