آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

سه سالگیَت مبارک !!!

1392/10/8 19:31
نویسنده : •● Mah ●•
653 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چه زیباست وقتی بخواهی تبریک بگویی!

برای زمینی شدن، برای پیشرفت، برای ازدواج، برای...

و چه جالب است، گفتن ِ تبریک برای وجودی که قابل ِ لمس نیست...

وجودی که نمی دانی برایت خواهد ماند یا نه؟! برایش خواهی ماند یا نه؟!

       فقط آن را میبینی و حس میکنی...

میدانی در پسش کسانی هستند که تو را میبینند... نوشته هایت را می خوانند...

به تو اجازه ی دیده شدن می دهند، اجازه ی نوشتن می دهند!

به تو مجالی برای عاشق شدن، دوست شدن و بودن می دهند...

عاشقانه برای فرزندت... دوستانه برای دوستانت... بودن بخاطر ِ وجودت!

سپاس می گویم خدایم را، برای وجودش...

پس وقتش هم رسیده که تبریکی بگویم برای سالروز وجودش،

وجودی که مجالم داد عاشق شوم، دوست داشته باشم و باشم...

niniweblog.com

نـــniniweblog.comــی نـــ تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازیــی وبـــلاگ عــزیـــزم!

  تــولّــدت مبــــارک...

niniweblog.com


 

قبل از رفتن به ادامه ی مطلب،

به آدرس زیر سر بزنید، سورپرایز بشید و پیام تبریک هم بفرستید: هورا


www.havadaraneniniweblog.niniweblog.com

پیشاپیش;

دهم دیماه، سالروز بوجود اومدن نی نی وبلاگ رو به همه ی دوستان خوبم تبریک میگم. هورا

امیدوارم همیشه و همیشه با هم باشیم و برای هم بمونیم... قلب

یک هفته پیش، به پیشنهاد ِ یکی از دوستای خوب ِ نی نی وبلاگیمون، سارا (مامان علی خوشتیپ)، توی یه کار ِ گروهی بمناسبت ِ این روز ِ دوست داشتنی، شرکت کردم. بنا به ایده ایشون و برای نشون دادن ِ ذوق و شوق ِ خودم، دست به کار شدم و نتیجه ش هم شد یه الویه، با طرح ِ لوگوی سایت ِ نی نی وبلاگ. خجالت

باشد که مورد ِ پسند مدیریت محترم و همچنین شما قرار بگیرد... گاوچران


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

متین مامی ایلیا
8 دی 92 20:59
خصوصی
مامان نیروانا
8 دی 92 21:11
عزیزم، چه تبریک زیبایی، لذت بردم. باعث افتخار و شادی بی حد من بود هم گروه شدن با تو دوست خوبم در اجرای این سمفونی زیبا. به امید تولدانه های باشکوه فرداها. همیشه عاشق بمونی دوست خوبم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم فریبا جونم. متن ِ تبریک ِ من، به پای متن ِ های شما نمیرسه که. خواهش میکنم، واسه ما هم باعث افتخار بود. از یاد نرفتنی خواهد بود. انشاءا...! دوستت دارممممممممم...
متین مامی ایلیا
8 دی 92 21:14
مبارکه. قشنگ بود
•● Mah ●•
پاسخ
قشنگ میبینی متین جان.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 دی 92 22:45
خيلى قشنگ بود دستت درد نگيره
•● Mah ●•
پاسخ
مـــرسی دوست جونی فدات
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
8 دی 92 22:46
عكسات چرا كامل برام باز نميشه ...!!!! دوباره مياااام عززززززززززيزم
•● Mah ●•
پاسخ
چون با نی نی وبلاگ آپلود نشده بود. فکر کنم الان درست شده باشه.
مامان آرشیدا کوچولو
8 دی 92 23:48
عاشق مهربونیتم تولد شما هم مبارک
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم. وای مررررررررسی دوست ِ خوبم.
تا ابددونفره
9 دی 92 0:24
می بینم که به جای اون ستاره های دنباله دار نت های موسیقی گذاشتی پس اون زرافه ها چی شدن من اول رفتم ادامه مطلب بعد لینک زیر
•● Mah ●•
پاسخ
قربون دقتت ا! اینقدر دوستشون داری؟!!!!! دلتنگشون شدی؟ شاید دوباره واسه خاطر تو گذاشتمشون. گوسفند هم دارما، دوست داری؟ میمون چطور؟ مسخره نمیکنما، واقعیه واقعی دارم میگم. ایششسششش، بس که کنجکاو و هستی ماشششششالا...
قالـب ، آموزش ، دخملـی شکلک
9 دی 92 1:18
ممنونم از حضورتون............ با افتخار لینک شدین ارادتمند
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم. مرسی از بابت لینک ، با سیستم آنلاین بشم، حتما وبلاگتونو لینک میکنم. مخلص...
مادر کوثر
9 دی 92 7:13
خیلی عالی نوشتی خواهر جونممممممممممممم تولد نی نی وبلاگتون مبارک! وای اون اولویه ات هم خیلییییی خوشمزه بود مثله همیشه
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم تک خواهری جوووووووونم... مــرسی نوش جووووووونتووووووووون
مامان سهند و سپهر
9 دی 92 7:58
سلام عزیزم خیلی زیبا بودددددددد و شاعرانه تولد نی نی وبلاگ باز هم مبارکککککککککککککککککک
•● Mah ●•
پاسخ
سلام زهره جان، تشکر از حضور و لطفتون...
مامان تارا
9 دی 92 9:10
سلام عززززززززززززززززززیزم چه متن زیبایی خیلی قشنگ نوشتی از نی نی وبلاگ ممنونیم که باعث به وجود اومدن همچین دوستیهایی تو همچین محیط شادو آرومی شده سه سالگیش مبارک باشه سالاد اولویه ات هم اوکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
•● Mah ●•
پاسخ
رویا جااااااااااااااااااااااااااان سلام عزیزم چقدر خوشحالم که اومدی... دلتنگت بودم خانومی منم ممنونشمممممم Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
محبوبه مامان الینا
9 دی 92 9:31
سلااااااااااااااااام به دوست مهربونم وای چه الویه خوشگلی خیلی نانازه واقعا دستت درد نکنه دوست خوش ذوق و خوش سلیقه من
•● Mah ●•
پاسخ
سلام گل ِ خوشبو خوشگل و ناز میبینی عززززززززیزم مــــــــــرسی دوست جووووووووووووووووووووونم
مونا مامي كيانا
9 دی 92 10:01
تولد ني ني وبلاگ مبارك ايشالا ساليان سال پابرجا باشه مفتخريم كه دوستمون اينهمه از خودش هنر نشون داده خيلي زيبا شد آي خوردن داره
•● Mah ●•
پاسخ
ایششششششششششششالا خواهش میکنم، شرمنده مون میفرماییییییییی آیییییییییی...
مامان تارا
9 دی 92 11:22
میگما گوسفنداتو بذار ببینیم
•● Mah ●•
پاسخ
چشم.
تا ابددونفره
9 دی 92 12:19
سلاااااااااااااااام سلاااااااااممی گم احیانا اون یکی نظرم کوششدیشب دوتا نظر گذاشتم...پیام تبریکمو می گم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون دوست داری حالا نوبتی اون گوسفند و میمونم بذار ببینم بعد مقایسه می کنم بهت می گم کدومو بیشتر دوست دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااام سلااااااااااااااام عزیزم سحرخیز شدیا! واااا... همچین میگه: کوشش؟! گویا که من خورده باشمش. نه گلم، چیزی نیومده. چشششششششم... هر دوشو باهم رو صفحه اجرا میکنم، ببینم کدومشو میپسندی. البته واسه امروز که خیلی ضایع ست شاید در فرداهای آتی.
✿مامان علی خوشتیپ✿
9 دی 92 12:42
سلام عزیزم چه پست تولد خوشگلی سالاد الویت که عالی بود در کنار شما توی این چندروز خیلی به من خوش گذشت...دوستیهامون پایدار
•● Mah ●•
پاسخ
سلام سارا جووونم به منم خییییییییییلی خوش گذشت... جا داره از مدیریت ِ عالیتون تشکر کنم. خوشگل میبینین همه چی رو. ممنون که اومدین.
تاابددونفره
9 دی 92 12:53
بههههههههه..چه متن تبريک قشنگيعزيزم بايد شاعر مي شدي هاالبته الانم هستي
•● Mah ●•
پاسخ
به بههههههههههههه... قربون ِ تو که اینقدر تعریفمو میکنی... عزیزززززی
فرناز خاله آرسن جون
9 دی 92 13:05
آفرین به ذوق و سلیقه دوستم واقعا یه ای ول خوب داری پس اااااااااااااااای ووووووووووووووووووووول دست گلت دردنکنه واقعا هم متن عالی بود هم سالاد اولویه
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونتم فرناز جوووووونم عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییی آرهههههه؟! اوکی بووووووود؟! مرسی...
محبوبه مامان الینا
9 دی 92 13:37
تو تعطیلات دلم واست تنگ میشه عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
دل ِ منم.
تاابددونفره
9 دی 92 14:27
به بهههههههه.بازم پست تولدهميشه به اين شاديهاااااتولد سه سالگي ني ني وبلاگ مبارک باشهچه کيک خوشگلي (سالاد الويه)براشون درست کرديدست گلت درد نکنه...خيييييييييقلي خوشگلهمن که عاشقش شدماگه من بودم حتما بهت جايزه مي دادمخيييييلي هم تميزو با ظرافت درش اورديخسته نباشي
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزممممممم ممنونم که باز اومدی پیشممممممم مرسی از اینهمه تشویق ها و انرژی های مثبتی که دسته دسته واسم میفرستی خوشگل میبینیییییییی نسترن جونم. وای جایزه. مـــرسی... سلامت باشی دوست جون جووووووووووووووووووووووووووونی
تاابددونفره
10 دی 92 18:11
نسرین مامان آنوشا
10 دی 92 20:09
چه تبریک قشنگی آفرین به سلیقه ات الویه خیلی شبیه شده واقعا قشنگ بود راستی من دیشب نظر گذاشتم و بابت ... تشکر کردم ولی نظرم نبودش
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از لطفت، قشنگ میبینی دوست خوبم نمیدونم ، خواهش میکنم، نیاز به تشکر نیستش.
خواهرفرناز
10 دی 92 20:21
تولدش مبارکــــــ خوب به ماهم میگفتی یه کاری میکردیم چه خوشگله سالاد الویه ات
•● Mah ●•
پاسخ
مبارک همونطور که توی ادامه مطلب هم نوشتم، ایده این کار گروهی از من نبود و مدیریتش با من نبود. و اینکه ازم خواسته بودن که سکوت کنم تا همه رو سورپرایز کنیم. هنوزم دیر نشده، میتونی عکس هدیه و کارتو واسشون ارسال کنی، قراره یه پست حاضر کنند، گالری از هدایای سه سالگی. خوشگل میبینی، تشکر.
رضوان
10 دی 92 23:07
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ب دوست جونیه عزیززززززززززززززززززززززززم یعنی همش 3 ساله ک نی نی وبلاگ ساخته شدهنمیدونستممممممممممم ... تولدش مبااااااااااارک ممنونم ک دیشب وقت گذاشتی نوشته هامو خونده بودی و با کامنتای خوشگلت بسی دلمو شاد کردی . راستی دوست جونی در مورد اب معدنی ب خاطر بطریش نباید زیاد مصرف کنیم چونکه بطری هاشون معمولا توی یخچالا نگهداری میشه و وقتی ک اون بطری سرد میشه خیییییییییلی مضر (وقتی ک این بطریا جلوی افتاب یا توی یخچال ک نگهداری میشن چونکه از پلی اتیلن تترافتالات درست شدن ی گازی ازلد میکنن ک واقعا مضر و تقریبا میشه گفت سرطان زاست ) اگرم اب معدنی استفاده میکنین حتما ب تاریخ تولیدش دقت کنید ک یکی دو روز قبل پر شده باشن راستی دوست گلمممممممممممم خصوصی داری
•● Mah ●•
پاسخ
سلام رضوان جووووونم آره، مرسی خواهش میکنم، منو ببخش که دیر بهت سر زدم آخیییییی، چه توضیحات خوب و کاملی... واقعا ممنووووونم دوست خوب و بامعرفتم چه نکات جالبی مرسی از خصوصی، الان میام پیشت.
مادر کوثر
11 دی 92 10:33
اینجوری " " برا من چشم و ابرو نیا نی نی وبلاگتـــــــــــــــــــــونه دیگه
•● Mah ●•
پاسخ
چقدر با این کامنتت خندیدم.. هوس کردم بیام خونتون، یه ماچ گنده از لُپت کنم و برگردم. بازم که گفتی.
مریم
11 دی 92 17:08
هه.....من اصلن خبر نداشتم..... ولی دمتون گرم بااین تبریک زیباتون . هنرنمایی تون.... تولد نی نی وبلاگ هم مبارک
•● Mah ●•
پاسخ
منم که یکسال هستش از وبلاگ داشتنم داره میگذره، اطلاع نداشتم. قربان شما مبارک
♥ نیم وجبی ♥
12 دی 92 20:53
به به مباااارکهه واقعا قشنگ درست کردی ایولل مطمانا مدیریت خر کیف شده از دیدنش
•● Mah ●•
پاسخ
خر کیف؟ خخخخ، خیلی شیطونی نیکو جون...
مامانی کسرا
13 دی 92 22:19
بابا تو خیلی هنرمنـــــــــــــــــــــــدی چشمام کف پات!اسفندی چیزی دود کن
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزمی شمااااا هان؟!
همسری
16 دی 92 0:29
مبارک باشه
همسری
16 دی 92 0:31
الویه ت هم که قشنگ شد.بادکنکا هم که من باد کردم واست.
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون واااای آرههههه... راست میگیااااا
مامان سيد محمد سپهر
16 دی 92 8:31
سلام مطمئنا نه تنها قشنگه خوشمزه هم هست......منم اين روز را فراموش كرده بودم..روزي كه در فضاي مجازي اين همه دوست خوب مهربون پيدا كرديم
•● Mah ●•
پاسخ
خیلی ممنون زهره جان از لطفتون...
مامان محمدرهام جون
13 بهمن 92 10:17
خیلی خوشگل بود بسی خوشمان آمد
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون عزیزم