آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

?What is success

1392/1/25 23:05
نویسنده : •● Mah ●•
914 بازدید
اشتراک گذاری

 

What is success?

To laugh often and love much;

To win the respect of intelligent people and the affection of children;

To earn the approval of honest critics and endure the betrayal of false friend;

To appreciate beauty;

To find the best in others;

To give of one's self;

To leave the world a bit better, whether by healthy child, a garden patch, or a redeemed social condition;

To have played and laughed with enthusiasm and sung with exultation;

To know even one life has breathed easier, because you have lived.

This is to have succeeded.

So, go to get success...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

ღ مـــدیر وبلاگِ فسـقِلی ما ღ
26 فروردین 92 1:14
ســلام.

ایندفعه دیگه خــبری از تـرجــمه ی فـارسـی و دو زبـانــه شــدنِ مــطلب نـیست.

ســعی کــنین خــودتـون تــرجـمه کــنین.

حــتی اگـه شـده، به کــمکِ سـایـتِ: translate.google.com

امضاء: ♫ مامانِ آینده یه فسقِـلی ♫


محبوبه مامان الینا
26 فروردین 92 9:35
so, i try to act these cases that be success
میدونم جمله م همش اشتباهه خانوم معلم
راستی من واسه نظر سنجیه وبلاگت هم نظر دادم اما نیست

So, I try to do this action in order to get success as well as I can
OK
ا وا، جدی میگی؟! باور کن نیومده. حالا اگه زحمتت نمیشه، دوباره واسم بفرست و نظرت رو بگو
مامان تسنیم سادات
26 فروردین 92 11:09
وووووواااااااااااااااااااااااااای ......!!!!!
بازم که رفتی اون کانال ....
من بعد میام .....

ووووای، خب تنوعه دیگه قدمــت بر چشم، بیا
ستاره زمینی
26 فروردین 92 11:33


به به، سلااااااااااااااااااام خانووووووووومی
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 فروردین 92 11:47
سلام خانمی
من که متوجه نشدم ولی خوب میدونم حتما مطلب خوب و با محتوایی نوشته باشی چون من زبانم خیلی ضعیفه راستی دختر خالم تازگی شروع کرده به نوشتن خوشحال میشه بهش سر بزنی . ممنون با افتخار شما رو لینک کرده
اینم آدرسش:
http://taabad2nafareh.loxblog.com
سلام خانومی، در مورد موفقیت و چگونگیِ کسب اون هستش.
خیلی بهم لطف داری، ممنونتم.
چشم، حتما سر یه فرصت مناسب، بهش سر می زنم.
مامان تسنیم سادات
26 فروردین 92 12:08
یه دفعه خیلی سختش کردی استاد .....

یه آدرس سایت گذاشتم توی اولین نظر. متن رو کپی کن اونجا
مامان آرشيدا قند عسل
26 فروردین 92 12:28
I agree all of them!!!

?Really

مامان مانی مسافر کوچولو
26 فروردین 92 12:36
سلام وایی سختمه برام ای کاش ترجمه فارسیش بود

سلام، وای خانومی، خب راهنمایی کردم که چطوری ترجمه ش کنی...

mamanebaran
26 فروردین 92 15:28
موفقيت چيست ؟
اغلب بخند و زياد دوست داشته باش .
به دست آوردن و احترام به انسانهاي فرهيخته و محبت به بچه ها
تائيد و دستيابي به منتقدين صادق و تحمل خيانت دوستان دروغين
ستايش كردن زيبايي ها
بهترين را در ديگران يافتن
بخشنده بودن
زنگي را با بچه هاي سالم ، باغي كوچك و يا موقعيت اجتماعي بهتر يا ياايده آل تر ، ترك گفتن
از سر شوق و سرور نواختن ، خنديدن، خواندن
آگاهي از آسودگي زيستن ديگري با زندگي خود
اين است موفقيت
پيش بسوي موفقيت

Happiness is to feel all these emotions

به به، Thank you
مامان محمود
26 فروردین 92 20:03
سلام گل خانم به به چه معلم شوخ و خوش زبونی من امروز با وبت آشنا شدم
از وبت خوشم اومد و لینکت میکنم ودوست دارم بات دوس بشم اجازه میدی ؟؟؟؟
اگرم ندادی من باز دوستت دالم به وب پسملم سر بزنی خوشحال میشم

سلام، ممنونم از لطفتون. من معلم نیستم عزیزم. آخه شما آدرس نذاشتی که منم بتونم بیام پیشت
امیر مهدی و عمی
26 فروردین 92 20:17
سلام خوبید؟
حالا اینه که گفتید یعنی چهههههه؟
یعـــنی تا این حــد؟!!!

موفقيت چيست ؟
اغلب بخند و زياد دوست داشته باش .
به دست آوردن و احترام به انسانهاي فرهيخته و محبت به بچه ها
تائيد و دستيابي به منتقدين صادق و تحمل خيانت دوستان دروغين
ستايش كردن زيبايي ها
بهترين را در ديگران يافتن
بخشنده بودن
زنگي را با بچه هاي سالم ، باغي كوچك و يا موقعيت اجتماعي بهتر يا ياايده آل تر ، ترك گفتن
از سر شوق و سرور نواختن ، خنديدن، خواندن
آگاهي از آسودگي زيستن ديگري با زندگي خود
اين است موفقيت
پيش بسوي موفقيت

افتاد؟!
مامان محمود
26 فروردین 92 20:18
_ (¯`·.·'¯) _______
___ `·.,(¯`·.·'¯) _____
_______ `·.,(¯`·.·'¯) __
___________`·.,.·´ ___


Thanks

خواهر فرناز
26 فروردین 92 20:40
thank you


Your welcome

مامان تسنيم سادات
26 فروردین 92 22:37
بللللللللله ديگه ......
خوب زودتر ميگفتيد من اينقدر فسفر نسوزونم ....
كلى به مخم فشار آوردم نصفش رو فهميدم ....
خوب اگه مى دونستم اينجا نوشتيد زحمت نميكشيدم ...!


کمی دقت = صرفه جویی در سوزاندنِ فسفــر

تا ابددونفره
27 فروردین 92 9:26
سلام عزیزم مرسی از لطفت
امروز چندتا از مطلباتو خوندم و خوشحال شدم که سفرتون جور شد وخوش گذروندین.
منم دوست دارم عکس خونه نوتونو ببینم چون خیلی به چیدن دکوراسیون و تازیین خونه علاقه دارم یه چیزایی هم بلدم منتظریم فعلا بابای

به به، سلام خانووومی... خیلی ممنونم که اومدی پیشم. و ممنون که مطلب هامو خوندی.
حتما می ذارم عکس ها رو مایه افتخاره که نظر شما هم بدونم.

آزاده
27 فروردین 92 9:50
بسیوووووووووووووووور عالی

ولی دقت کردی گاهی اوقات اون داش گوگل چقدر مسخره ترجمه میکنه

تک خاله جون دوسِت دارم

اووووووووووووووووووووووووووووووووو... سلام آزاده جان.
خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووبین؟!
ببخشین، من یــهو هیجانی شدم
آره بابا، ترجمه ش که بعضی وقتا چرند و پرند از آب در میاد، اما فعلا و در حالِ حاضر کار راه بندازه
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 فروردین 92 10:28
سلام خانومی خوبید؟

ترجمه متن مامان باران خوندم حدسم درست بود متنی که گذاشتی خیلی پر محتوا بود و خوشحالم توی معنیش اسم ستایش دخترم رو دیدم لطفا میشه بگی کدوم جمله معنیش ستایشه ؟؟


سلام عزیزم، ممنونم، شما خوبین؟!
خیلی خوبه که حدسِ شما هم درست بوده
این قسمت: To appreciate beauty
appreciate ( اَپریشیِت ): قدردانی و ستایش کردن.
خواهر فرناز
27 فروردین 92 11:00
بیا رو خططططططططططططططططططططططططططططط



چشششششششششششششششششششششم
مامان فنچـــــــی
27 فروردین 92 11:53
چه عکس قشنگی
من حال ندارم

کدوم عکس؟ تصویر متحرکه رو می گی؟! چـــــــــــــــــــــی شده خانومی؟!
مامان فنچـــــــی
27 فروردین 92 12:00
آره همین متحرکه تو همین پست


چی شده دختر؟! تو که کشتی منو دختر؟! دل نگرونم کردی دختر؟
بابای آینده یه فسقِلی
27 فروردین 92 12:16
عالی بود.

مرسی که از اونجا هم هوای منو داری و میای اینجا

مامان نیایش
27 فروردین 92 12:23
Hi darling
forgive my late

It was a very useful & interesting post, i enjoyed all of it
especially the part where the text saying Success
is ;
To leave the world a bit better, whether by healthy child, a garden patch, or a redeemed social condition;

thank you and i hope u
succeed in all stages in your life

Sorry if I wrote something wrong master

I wish u all the best dear

Wow, what a nice and kind comment
Thank you my dear Zohre. you know, I don't like to find your mistake. You are an English professor, that is my belief
Good luck my best friend
مامان نیایش
27 فروردین 92 12:37
راستی
What an interesting photo

راستی، چی میشه به انگلیسی
indeed میشد ؟

Tanks for your kind
آره خانومی... indeed میشه، Really و گاهی Hey هم میشه


ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
27 فروردین 92 12:57
ممنون عزیزم
مهربونی لایق شــــ♥ــماست
تو همان مهربانی هستی؟! یا مهربانی همان توست؟!
نمی دانم ....
می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید . . .


وای خدای من، چقدر زیبا و رمانتیک ...
تـــ♥ـــو خود عشقــی
مامان علی خوشتیپ
27 فروردین 92 13:07
oh.yes...very lazat bordam
handet no oookh
of curse...I tonestam bishtaresho anderestand besham.but tarjomeh m.barano redding kardam very keyfooly shodam
اگه خواستی ترجمه نظرمو بخونی برو سایت translatemamneali.google.com

عـــــزیزم، سارا جونم، خیییییییییییییییییلی خندیدم
ممنـــــــــــــــــــــــــــونم
مامان سارا
27 فروردین 92 13:56

نشد

همون ترجمه مامان باران رو خوندم
خوب چرا آخه ؟
مگه زبان فارسی خودمون چشه

عزیزم، ممنون که انجام دادی اون کاری رو که گفته بودم.
زبان فارسی خودمون خوبه، اما من تنوع رو هم دوست دارم ...
خواهر فرناز
27 فروردین 92 15:36
مامان علی خیلی بامزه و جالب نوشته بودی خیلی کیف کردم دست گلت درد نکنه
میگم بیا یه پست جدید گذاشتم بیا ببین
غلطام هم اگه تونستی بگیر خوب تو فقط به فکر آبرومی غلط هام را میگی تا درستشون کنم

دیگه حالا از اینجا نامه نگاری می کنی واسه بقیه؟ ... نفرمایید بابا چشم، خدمت میرسیم
مادر کوثر
27 فروردین 92 16:15


سلام عزیزم

آفرین به این شجاعت و خلاقیت

متن خوشگلیه

این قسمتش که متناسب با این روزهاست رو دوست دارم

To appreciate beauty



به به، ببین کی اوووووومده ...
تــــــــــــــــک خواهریه خوب ِخودم ...
ممنوووووووووووووووووونم عزیزم، آره، جالبه ... من هم دارم به این قسمت علاقه مند می شم
مادر کوثر
27 فروردین 92 16:51
به روزیم



Good job
همون خسته نباشید خودمونه
مامان محمود
27 فروردین 92 17:51
سلام جیگرطلا خب ماشالا زبانت خوبه گفتم استادی برا خودت اوه یادم رفت ببخشید این وب پسملیم
http://yedoneh.niniweblog.com/

ممنون از لطفتون. میام پیشتون...
مامان سويل و اراز
27 فروردین 92 18:24
سلام بابا از كت و كول افتادم از بس چند روزه در تلاشم متنتو ترجمه كنم اخه يعني چي با اينكارات داري دست بيسوادارم رو ميكني فكر نكني نتونستم ترجمه كنم
موفقيت چيست ؟
اغلب بخند و زياد دوست داشته باش .
به دست آوردن و احترام به انسانهاي فرهيخته و محبت به بچه ها
تائيد و دستيابي به منتقدين صادق و تحمل خيانت دوستان دروغين
ستايش كردن زيبايي ها
بهترين را در ديگران يافتن
بخشنده بودن
زنگي را با بچه هاي سالم ، باغي كوچك و يا موقعيت اجتماعي بهتر يا ياايده آل تر ، ترك گفتن
از سر شوق و سرور نواختن ، خنديدن، خواندن
آگاهي از آسودگي زيستن ديگري با زندگي خود
اين است موفقيت
پيش بسوي موفقيت

Happiness is to feel all these emotions

به به، Thank you
ایمیل سایت
يه وقت فكر نكني از نظر دهنده ها تقلب كردم هاااااااااااا

ا ا ا ... !
یه کم که دقت میکنم، می بینم خیلی این متن آشناست
یعـــــنی کجا دیدمش؟!!!
ای شیـــــــــطون...

مامان سيد محمد سپهر
28 فروردین 92 9:39
سلام مي دونين جناب سروان من چه كيفي مي كنه وقتي اين جمله را مي شنوه .....به روزيم

می رسم خدمتتون
مامان سيد محمد سپهر
28 فروردین 92 9:40
من كه انگليسي ام نم كشيده ...بايد به روزش كنم ....

ايده ها 3 تاشون قشنگ بوددددد.

آره حتما.
مرسی از لطف و حضورت زهره ی عزیزم
مامان النا
28 فروردین 92 9:54
بینهایت آموزنده و زیبا بود. استفاده کردیم. ممنونم عزیزم

خواهش می کنم خانومی، خوشحالم که خوشت اومده

نیم وجبی
28 فروردین 92 12:17
موفقيت چيست ؟
اغلب بخند و زياد دوست داشته باش .
به دست آوردن و احترام به انسانهاي فرهيخته و محبت به بچه ها
تائيد و دستيابي به منتقدين صادق و تحمل خيانت دوستان دروغين
ستايش كردن زيبايي ها
بهترين را در ديگران يافتن
بخشنده بودن
زنگي را با بچه هاي سالم ، باغي كوچك و يا موقعيت اجتماعي بهتر يا ياايده آل تر ، ترك گفتن
از سر شوق و سرور نواختن ، خنديدن، خواندن
آگاهي از آسودگي زيستن ديگري با زندگي خود
اين است موفقيت
پيش بسوي موفقيت

ووووای ... آفرین ...
عجب بلایی هستین شماها