آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

Fariba's day

1392/2/15 6:04
نویسنده : •● Mah ●•
677 بازدید
اشتراک گذاری

Dear Fariba (nirvana.niniweblog.com);

                           Wishing you a day soft as silk…
                           white as milk…
                           sweet as honey & full of money.
                           may all your dreams come true…


      ... HAPPY BIRTHDAY ...

      Your friend: M

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان نیروانا
15 اردیبهشت 92 7:12
My dear M,
Angels are not in the sky! They are here, around you, to give you all love, happiness, kindness, .... They are your friends!!!
Thanks so much my dear angel!
br>You made me so surprised!
I'm in Shiraz, thinking of you! Have a nice day dear kakoo shirazi

kiss you

Thank you dear Fariba, my best friend
With the best wishes for you
Have a good time in Shiraz

Happy birthday to you
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 9:21
آخخخخخخخخخى چه عكس نازى ....!!
تولد مامان نيروانا جون مباررررررررك


مــرسی
آره، مبارک مبارک
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 9:29


مامان نیروانا جون منم تبریک

فدای تو جیـــــــــــــــــــگر
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 10:27
هنوز خوابى .....؟؟؟
پاشو ديگه دختر خوب ساعت ١٠/٥ شده ...
بيا ....!!!
اينجا آيكون نوازش نداره كه ....


یادم باشه آیکون نوازش رو برم درخواست کنم از نی نی وبلاگ
نه اصلا ولش کن، همین که شیپور نزدی، خودش کلللللللللی ِ
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 10:29
خانم M بيدار شدى ....؟


من بیدار بودم جیگر. ، مهمون داشتم.
خواهر فرناز
15 اردیبهشت 92 11:51
اومدم هـــــــــــــــــــــورا
تولد تولد تولدش مبارک
مبارک مبارک تولدش مبارک
نه بابا از دانشگاهم یک کنفرانس بیشتر ندادم وقت ناهارم کلاس را پیچوندیم

خوووووووش اومدی هوووووووورا
ممنونم دانشجوی کلاس پیچون ، راحتی؟! بد نگذره یه وخت.
زهـــــــــــــــــــــــــرا
15 اردیبهشت 92 12:28
تولد تولد تولدش مبارک

قــــــــــــــــــــــــــــربون ِ مرامت
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 92 12:50
تولد مامان نیروانا جون مبارک

محبوبه جونم، مرسی از حضور و تبریکت. تولدش مبارک باشه ایشالا.
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 15:47
سلام
جهت اطلاع عرض مى كنم:
من با آيپدم و نمى دونم چرا امروز اين آيپد بنده اصلا نظرات رو باز نمى كنه يعنى باز مى كنه ولى سفيد نشون مى ده
قبلا هم يه دفعه اين جورى شده بود بعد خودش درست شد
اگه نظر گذاشتى من نديدمش عزيزم
تسنيم رو مى خوابونم ميام پاى سيستم ...

سلام عزیزم. اشکالی نداره
مواظب خودت و دخملی باش. منتظرت می مونم
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 16:10
خوصوصی.

خخخخخخخ... از دست ِ تو
♥ نیم وجبی ♥
15 اردیبهشت 92 18:45
به به چه تولد بارونی شده ها
تولد مامان نیروانا جون به قول دوستان (من که نمی شناسم) مبارک باشه
چقده مهربونیییییییی

آره، اردیبهشت تولد بارونه... تازه، چند وقت دیگه هم دوباره تولده
مرسی که اومدی ، خودت مهربونی جیگر ♥
مامان سونیا
15 اردیبهشت 92 18:51
مامان نیروانا جون تولدت مبارک

ممنوووووووون از حضورت
مامان تسنیم سادات
15 اردیبهشت 92 20:33
اون پستو برداشتم تا عکساشو اضافه کنم ... یه چند ساعت دیگه ...
تو هم که هنوز نزده رو هوا نظر اول رو میزنی ...
خوراکت نظر اول ... نه ...؟؟؟


خخخخخخخ .... آره !
هر وخت دوست داشتی رونمایی کن، من که دیگه نظر گذاشتم و اول شدم
مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 21:03
ديگه خيالت راحته كه نظر اول رو گذاشتى ....!!!

چرا که نه؟!
مامان تسنیم سادات
15 اردیبهشت 92 21:59
کامل شد ...

...
خواهر فرناز
15 اردیبهشت 92 22:37
سلام
علف زیر پایم در نینی گپ سبز شد چیدم بردم فروختم با پولش یه بز خریدم بیاد علفای زیر پام بخوره

سلام به روی ماهت ...
هههههه
حالا بُزت رو نبندی اینجا، حوصله شو ندارما
خواهر فرناز
15 اردیبهشت 92 23:14
ای بابا شکلکا پریدند؟!!!!!!!!!!!!!

افتضاح شد

مامان تسنيم سادات
15 اردیبهشت 92 23:41
اِواااااا ....!!! راست ميگيا ...
چرا اين جورى شد شكلكا ....

مهم اینه که، این هست!


مامان تسنيم سادات
16 اردیبهشت 92 0:11
من اووووووومدم ....!!!
به نظرت چرا نى نى وبلاگ اين آيكونا رو عوض كرد؟؟

شاااااااااااید سرور قاطی کرده بود و سنگین شده بوده
مامان تسنيم سادات
16 اردیبهشت 92 0:50
كجاااااايى پس آنى ولى هيچ جا نيستى ....؟؟

من اینجام
مامان سويل و اراز
16 اردیبهشت 92 1:31
تولد دوستتون مبارك

مرسی شهره ی گلم
متین من
16 اردیبهشت 92 1:49
سلام تولد دوستت مبارک خیلی خوبه حواست به هم چیزه واین چند پست اخر چند نفرغافلگیر کردی سوپرایزشون کردی افرین به تو
تولد من 18/4/69 هست ببینم یادت می مونه شوخی کردم دوسی بوووووووووووووووووس

سلام خانومی با محبت و مهربون
آخــــــــــی، عزیزم، امیدوارم یادم بمونه
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:14
سلاااااااااااااااام سحر خیز
خوشحالم اول صبحی!!!!روحتون را تازه کردم

سلااااااااااااام خانومی.
حالا اون سحرخیز رو تیکه انداختی یا واقعی گفتی؟!

محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:23
اول و آخر نداره رفیق...مهم اینه که وقتی کامنت تورو میبینم حتی قبل از خوندنش لبخند میاد رو لبم

واقعا؟!!!!!!!!!
چه باحال بودم من و خودمم خبر نداشتم. آره؟!!!
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:27
البته در کل من چون تو ستاد مشغول هستم و تو بخش آمار اکثر کارهام با نت هستش و خواه ناخواه همیشه باید تو نت باشم واسه همین وبلاگم هم اکثرا بازه اما بیشتر وقتها فرصت چک کردنش رو ندارم اما الان چون همکارم مرخصی هستش و من جانشین اونم بیکارم و دارم نت گردی میکنم

آهان، همون پس، من فکر می کردم پشت باجه هستین، با یه دستتون پول میذارین تو دستگاه پول شمار و با یه دست دیگه، نظر تایید می کنین
شوخی کردما
خب، خدا رو شکر که تو شعبه نیستین ، ولی همکار آدم بره مرخصی که باید کار شما بیشتر بشه که. نه؟!
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:34
تصمیم درستی گرفتی عزیزم ولی واقعا دل میخواسته هاچون خود من با وجود حجم کار بالا و وجود دخترم و سختیهاش حاضر نیستم شغلم رو رها کنم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی سخته، خعــــــــــــــــــــلی . مخصوصا اینکه به شغل و همکارهات عادت کرده باشی.
تهران کارمند بودن ِ خانوم ها سخته، اون هم اینکه مسیر دور و پرترافیک باشه. سمت شما فکر می کنم، دیگه از این خبرا نباشه و وقتتون توی ترافیک تلف نمیشه.
موفق باشی محبوبه جان
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:44
آره کار خودم بیشتر میشه چون جای ایشون هستم کارای خودم میمونه ...اما کارای ایشون رو چون نمیتونم انجام بدم درنتیجه تقریبا اینجا بیکارم

عجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب!!!
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 10:47
آره از خونه من تا بانک پیاده 10دقیقه ست

خوووووووووشبحالت
بیا خونه، پلو رو دم کن، دوباره برو سر کار.
خورشتتو بار بذار، دوباره برگرد.
سفره رو بچین و برگرد...
غذا که خوردی، دوباره برگرد تا همسری سفره رو جمع کنه
هههههههه... اضاف کاری واستی محل کار، بهتره تا اینکه سفره جمع کنی و ظرف بشوری.
آخخخخخخخخ... چه لذتی داره آدم از زیر سفره جمع کردن، در بره ... نه؟!
دیدم که میگا
مامان نیایش
16 اردیبهشت 92 10:52
چه عکس با مزه ای
آفرین
دست گلت درد نکنه
تولد دوست مشترک خوبمون رو اینجا هم تبریک میگم بهش


قابل ِ شما رو ندایه.
بووووووووووووووووووووووووووووس ...


khahare farnak
16 اردیبهشت 92 10:56
salam man alan dar kelasam be eshghe to omadam to internet ba mobile conect hastam bazam mamnun kelasemvnam ta 11.30 ast

Vayyyyyyyyyyyyyy. mersi.
Adam ye doost e injoori dashte bashe, dige chi mikhad az donya?
Mamnooonam
mamanebaran
16 اردیبهشت 92 11:03
آفرین به دوستای مهربونی مثل شما

فریبای عزیز تولدتون مبارک

الهی که همیشه سلامت باشین و خندون

امیدوارم دوستیون به بلندای رنگین کمان و پاکی

باران باشه

قربونت برم عزیز ِ مهربون
خیلی زیبا بود.
سپاس از خدا، بابت دوستی ها
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 11:20
خدا نکشه تو رو دوست جونمردم از خندهعجب برنامه ریزیه تووووووپیمخصوصاً قسمت سفره جمع کردنش که خیلی سختمه

آره دیگه ، یا اگه فکر می کنی امکانش نیست از زیر این کار فرار کنی، می تونی از سفره ی یه بار مصرف هم استفاده کنی.
اصلا وایستا ببینم، مگه شما دختر نداری؟!
خونه ای که دختر توشه که مادر خونه نباید کار کنه که، همونجوری که ما دهه ی شصتی ها تو خونه نقش کوزت رو بازی کردیم

(بنده خدا مامانم، تا دختر بزرگ کرد، جای اینکه عصای دستش باشه، دختره شوهر کرد و رفت تهران)
مامان تسنیم سادات
16 اردیبهشت 92 12:18
من اوووووومدم
از موهای این دو تا دخترا توی عکسی که گذاشتی خیلی خوشم میاد با مزه ست ...
می دونی من همیشه آدمایی که برای تسنیم نقاشی میکنم موهاشونو این جوری میکشم

آره، خودمم خیلی خوشم میاد... مخصوصا اون سمت ِ راستی ، اون سمت چپی که هیچی، موهاش مثه سیم ظرفشویی می مونه، آدم دست بکنه تو موهاش، دستش گیر میکنه اون تو
سمت راستی روآدم دوست داره نوازش کنه موهاشو ... مثه اون لایتِـر که دوست داشتی بغلش کنی
مادر کوثر
16 اردیبهشت 92 12:24


چرا شکلکای اینجا اینجوری شدههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دارم آهنگتو میگوشم

افتضاح شده همه ی کامنت های قبلی رو به هم ریخته ...
تو هم به نی نی وبلاگ تلگراف بزن که برگردونن

عجیجم
مامان تسنیم سادات
16 اردیبهشت 92 12:27
هههههه ....
اون مو سیم فنریه هم بامزه ست ...

هههه... خب دیگه!
ما کلا تو کار گذاشتن چیزای بامزه، روی وبلاگیم
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 12:29
راستی دوست جون من بین گلها، عاااااااشق گلهای شب بو هستم
شما چه گلی دوست داری؟

فقط شب بو
امکان نداره گل ِ دیگه ای رو دوست داشته باشم

مامان تسنیم سادات
16 اردیبهشت 92 12:36
خوب من میرم به کارایی که گفتم برسم

کدوم کار؟!
ツ ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون ツ
16 اردیبهشت 92 13:13
چرا کامنت منو تایید نمیکنی

کدومو؟
مادر کوثر
16 اردیبهشت 92 14:20


آفرین که تلگراف زدی

چه شکلکی مگه گذاشته بودی؟؟؟

برا من هیچی نیومده

فدات، شکلک قلب شکسته رو فرستادم

خواهر فرناز
16 اردیبهشت 92 14:29
عجیجم دقت کردی امروز صبح تا الان ای پی ها ثبت نمیشه؟
دیگه نمیشه فهمید کیه؟ از کجا؟

آره، خیلی بد شده

مامان تسنيم سادات
16 اردیبهشت 92 14:39
هنوز كه درست نشده آيكونا ...!!
خصوصى گذاشتم برايت....

صبر کن جیگر ، مرسی
مادر کوثر
16 اردیبهشت 92 14:43
http://www.tibf.ir

سایت نمایشگاه کتاب

هر کتابی میخوای اسمشو بده بهت میگه کجای نمایشگاهه

میخوای به خواهر فرنازم بگو

تازه راهنمای مسیرها و غرفه ها هم هست

مرسییییییییی تک خواهر خودم
بهش گفتم خانومی

گندم
16 اردیبهشت 92 14:44
به به
تولدشون مبارک
اینجا تولد بارونه
هورااااااااااااااااااااااااا

هوووووراااا، مرسی که اومدی عزززززیزم

محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 20:43
لاو یو سو ماچ

تنک یو ای لاو یو، توو

مامان تارا
16 اردیبهشت 92 21:11
تولد دوست جونی تون مبارک باشه

اوووووووو، ممنوووووووووونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
16 اردیبهشت 92 21:33


واااااااااای، مرسی محبوووووبه جان
خواهر فرناز
17 اردیبهشت 92 0:16
ای بابا حالا ما یه نظر گذاشتیم افتاد اخر صفحه نمیشد بیفته اول صفحه بعد !


اخخخخخخی، ببخشید خب، حیف که دست من نیست.