آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

بازی وبلاگی

1392/3/5 2:33
نویسنده : •● Mah ●•
471 بازدید
اشتراک گذاری

1- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ شکست قهر

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟ می رفتم تو خونه های فامیل و سرک میکشیدم تو زندگیشون نیشخند

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ کسب ِ مدرک IELTS  عینک

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟ گربه خنثی

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ هایدی بغل

 


6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ فسنجون ( تا حالا نپختم زبان )

٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟ سکوت + سردرد منتظر

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟ خسته شدم بس که فکر کردم با مرغ، دریا، اورانیوم چه جمله ای میشه ساخت خنده

9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟  

 در دهکده ی تو، خبر از بوی ریا نیست / چون نیست ریا، هیچکس انگشت نما نیست

ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز / دل صافتر از تو، به خدا هیچ کجا نیست از خود راضی

10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟ گذشته، وقتی که در آغوش مامانم می خوابیدم خواب

11- چه رنگی هستی و چرا ؟ نارنجی ام، چون باانرژی ام خیال باطل

12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ هند، بخاطر دوستم "هیمانی" که اونجا زندگی می کنه گاوچران

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ SMS مثه فاتحه می مونه. واسه هر کی بفرستی، روحش شاد میشه نیشخند

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟ مامان، بابا و تک خواهرم مژه

15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟ استرساسترس

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ یکی از دوستای دوران دبیرستانم (محبوبه) یول

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟ ღ همـسری ِ من ღ نیشخند

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ هلو خجالت

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ زودرنج، حســاس، جیغ جیغووو  ساکت

20- کاشکی...... ؟ ما هم شیراز زندگی می کردیم گریه


زهرا جونم، ممنونم از اینکه منو به این بازی دعوت کردی... ماچ

و اما از خود راضی

دوستان دعوتی  ِ من برای انجام این بازی: 

مادر کوثر (تک خواهر و جاری عزیزم) نیشخند

...جون، مامان ِ تسنیـم سادات نیشخند

زهره جون، مامان ِ نیایش نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

zahra
5 خرداد 92 5:43
سلام خانوم
خوبی؟
چه عکس خوشگلی از هایدی گذاشتی
خب الان باید ابهامات رو برطرف کنی
منظورتون از فامیل کدوم قوم عزیز بود؟آیا قوم شوهر؟؟
تونل زمان در آینده رو نگفتی!!
دیگه ...
.
.
.
از عزیزان چه خبر؟

سلام عزیزم، شما بهتری ، نه بابا، فامیل شوهر به من چه ، فامیل خودمون منظورم بود.
نه عزیزم، اشتباه نکن، ببین پرسیده که: اگر بخواهی با تونل زمان، به یک روز از زندگیت از حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟!!! یعنی من الان باید یک روز بگم که آن یک روز هم از گذشته گفتم
از عزیزان ملالی نیست جز دوری
zahra
5 خرداد 92 5:46
برم بخوابم که امروزکلاس دارم .فعلا بای تا بعدا نظرمو رو درست و حسابی بدم

باشه، مراقب خودت باش
بیا
mamanebaran
5 خرداد 92 8:25
خیلی مسابقه با حالی بود

کلی از خوندن سوالات و جواباش انرژِی

گرفتم ؛ مخصوصاً تبحر شما در پخت

فسنجان

الهی من بگردم که کارتونتون هایدی بوده

عزیزم ایشالله مدرک IELTS رو هم میگیری

بابا نارنجیییییییی , بابا پر انرژی ,

بابا هلووووووووووووووو



الهی که دلت خواست برگردی به زمان گذشته

در آخر امیدوارم به همه آرزوهات برسی عزیزم

ای جوووووووووووووونم، مرسی گلم که اینقدر با دقت خوندی
ههه، تبحــر رو داشتی؟
قربونت برم عزیزم
آزاده
5 خرداد 92 8:35
یه ساعت نوشتم پرید

آخـــــــی ...
khahare farnaz
5 خرداد 92 8:36
salam sob bekheir khubi?
che poste jalebi bud ruheman shad shod
much abdar

Bah bah, salam Fateme jan, mamnoOon az hozoret
Khoshhalam ke khoshet umade
Mersi az muche abdar
آزاده
5 خرداد 92 9:00
ایشالا همیشه موفق باشی و هیچوقت طعم شکست رو نچشی

میدونم که اهل سرک کشیدن تو زندگی کسی نیستی

اون مدرک خارجیک تو حلقم

پیشی پیشی ملوسک...میخام تو رو ببوسم(مبین اینجوری میخونه)

منم هایدی رو میدوستم و الانم گاهی نگاه میکنم

چه تفاهمی.منم تا حالا نپختم تو این 11 سال

سکوت هنگام عصبانیت خوبه ولی به شرطی که سردرد نگیری

خسته نباشی واخعا" با این جمله ات

میگن شیرازیا همه اهل شعر و شاعرین. ایول بابا

آغوش مادر امن ترین جای دنیاست

همونه که خورشید کوثر جونمو خواستی نارنجی کنی

بابا بامرام.خراب رفاقت

فاتحه رو خوب اومدی

ایشالا همیشه درکنار هم شاد باشین

مطمئن باش اگه از تو لغتنامه برش داریم یه کلمه دیگه با همین مضمون دوباره جاشو میگیره

منو نمیخای ملاقات کنی؟؟؟

امیدوارم تا ابد با همسری عشقولانه زندگی کنین

هلوووووووووووووووو

اصلا این خصوصیات بد نیستا. همه زنا همینجورین

اونوخت نمیگی کوثر جونم اینجا تهنا میشد

واااای، آزاده جان...
چقـــــــــــــــــــــــــدر وقت گذاشتی، ممنووووووووووووووونم ازت

بیـــــــست تا بوس تقدیم به تو که بیست خط واسم کامنت گذاشتی
مامان نیایش
5 خرداد 92 9:04
سلام عزیزم صبح به خیر
چه با مزه
ممنونم از دعوتت حتما سعی میکنم جواب این سوال ها رو بدم مگه میشه تک خاله جون دعوت کنه اجابت نکنی اصلا مگه میـــــــــــشه
تو که خیلی با مزه جواب دادی مخصوصا اون جمله سازیت
حتما سعی میکنم بنویسم
چون دیشب پست ادامه ی بحث کتاب رو اماده کرده بودم الان آپ کردم

سلامی گرم به خانومی ِ فعال صبح شما هم بخیر.
اِ وا ... نفرمایید، شما تاج سری
ههه، خیلی سخته جمله سازی با اون کلمات بی ربط. من توی همون دوران مدرسه هم جمله سازی ها رو همینجوری می پیچوندم
بنویسی خوشحال می شم بانو
مامان تسنيم سادات
5 خرداد 92 10:37


اتفاقا ديروز توى يكى از وبلاگا ديدم اين بازى رو ....


نخند
برو به فکر انجام این بازی باش.
حالا بَده؟! موجبات پست جدید هم واست فراهم کردم!
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 خرداد 92 10:59
خیلی با حال بود

باحال خودتی
آزاده
5 خرداد 92 11:46
وااااااااااای چقده مااااااااااچ
ممنون

همه ش تقدیم به روی ماهت که ندیده امش هنوز
مامی کیانا
5 خرداد 92 12:36
مبگم تو پخت فسنجون با هم تفاهم داریم
چه مسابقه باحالی سوالهاش خیلی کارشناسیه خواهر[چشمک
میگم آخرش مثل این تست های روانشناسی نمیگه مثلا چه طور آدمی هستی!!!!!! یا درآینده چه کاره میشی!!! یا اینکه چندتا بچه میاری؟چندتا دختر؟چندتا پسر؟

تو پخت فسنجون، یا توی نپختن فسنجون ؟
ههههه، نه، روانشناسی نیست
دختره یا پسر؟!
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 خرداد 92 13:23


مرسی عزیزم، صبح هم اومدم پیشت، اما نمیدونم چرا نشد واست کامنت بذارم
بازم میام پیشت.

مامان تسنيم سادات
5 خرداد 92 13:48
اوووووو....وَه!!!! من يه هفته اى شايد بايد فكر كنم .... شوخى كردم بابا ....
ببين اون جمله ات كه سه تا جمله ست نه يكى ....!!!! نگفتن كه داستان بنويسى ...
مى دونى از چى خيلى خنده ام گرفت ؟
ديروز كه داشتم مى گشتم سر از يه وبلاگ بلاگفايى در اوردم همين سوالا بود و نوشته بود بازى وبلاگى...
توى دلم يه لحظه گفتم دوباره يه بازيه ديگه راه انداختند ...
اصلا فكرشم نمى كردم كه چند ساعت بعد خودم دعوت ميشم
صبح وقتى وبلاگت رو ديدم همين جورى
جا خوردم ...
خوب من ميرم فكر كنم
نميشه متن سوالا رو بهم بدى..

آخیییییی عزیزم، پس حسابی جا خوردی و به قول نیایش: سوپیایز شدی
عزیزم، من هم اول نمی خواستم انجام بدم، بعد بخاطر زهرا که واسش احترام قاءلم، انجام دادم، جالبه، آدمو به فکر وا میداره و میبره به دوران قبل و بعد زندگی!
چرا عزیزم، اتفاقا تو فکرش بودم، الان با تبلت هستم، با کامپیوتر میام و واست کپی میکنم سوال ها رو
فرناز خاله آرسن جون
5 خرداد 92 14:11
آی شیطون
بازی جالبی بود
آدم رو به فکر وادار میکنه، چسبید

ههه... آره، خیلیییییی
محبوبه مامان الینا
5 خرداد 92 14:17
مورد 2 خیلی باحال بود
اسم اون دوست دوران دبیرستانتون هم بسیار زیبا و بامسماست
چه خوب که میتونی موقع عصبانیت سکوت کنی...اما من نقطه مقابلسررررررررررررررریع قاط میزنم در حد تیم ملی
جداً درخواستت از غول چراغ مدرک آیلتسه؟!!! بابا دانشمند...بابا بدنبال کسب معرفت و دانش جون من؟یعنی خواسته دیگه ای نداری؟!!!!

ههههه... عزیزم ، بله، خیلییییییییییییی هم بامسماست
وااااا قاطی میکنی؟! یه کم خودتو کنترل کن خواااااااهر ، حالا یه وقت واسه ما قاطی نکنی؟! ، به قول الینا جون: اخمالو نکن
آره، در حال حاضر فقط IELTS
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:20


عزیزممممممممممممم
ممنون از دعوتت خواهر گلم
تک جاری عزیزم

از صبح تا حالا کجا بودی تو؟

خووووووووووواهش می کنم جیـــــــــــــــــــگر
تــک جاری ِ خوبم
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:22
جوابت به سوال دوم

گرفتی؟!
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:22
وااااااااااای چه تفاهمی در مورد سوال 14

و چه عدم تفاهمی در مورد سوال 11
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:23
هلو خانم دعوت شما رو اجابت کردیم

البته اولش از این جیزه!! گذاشتنتون حرصمون گرفت و به سراغ وبلاگ دعوت کننده تون رفتیم

اما بعد دیدیم زحمت کشیدید و برامون گذاشتید

مرسی سیب زرد جونم
بله، منم عین خودتم، گاهی وقتا زیادی مهربونم. نه؟!
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:25
ببین کامنت گذاشتن آزاده جون هم عوض شده

از دست کارای تو

ههه، آره بنده خدا
دیدی؟!
مامان تسنيم سادات
5 خرداد 92 16:04
مرسسسسسسسسى گل خوش بوى زمستانى...
متولد دى هستى ديگه ...

توی زمستون گل نرگس میاد؟!........بعــــــــــله، متولد شب یلدا
فدات
♥ نیم وجبی ♥
5 خرداد 92 21:52
چه بامزیه باحالییی

من باحالم یا بازی وبلاگی ؟!
مامان سويل و اراز
6 خرداد 92 0:48
چه بازي جالبي بهترين اس ام است، جالب بود بهتر از اون تو گوشيت نيست؟؟؟؟
اخههههههههه از شكست هم نترس شكست بايد باشه كه طعم پيروزي واست خوشايند باشه نه؟

ههه ، خب چیه مگه؟! قشنگ نبود؟!
بله، این هم حرفیه دیگه

متین من
6 خرداد 92 2:15
بازی وبلاگی
1- از دست دادن عزیزانم
2-اول که کلی کار ....منم میرفتم توی زندگی کسانی که دلم میخواد از زندگیشون باخبرمیشدم مادرشوهرخواهرشوهرو...ببینم چی میگن پشت سرم
3-صاحب خونه شم
4-اسب خودمم سال اسبم
5-تام وجری همیشه حرصم میگرفت دوس داشتم یکبارهم شده موش بازنده شه
6-منم فسنجون تا حالا نپختم تفاهم
7-صدام بلند میکنم خیلی زیاد استرس پیدامیکنم
8-مرغ دریای خسته اورانیوم رو دوس ندارد .
9-ای دوست بیا تا غم فردا نخوریم

وین یکدم عمر را غنیمت شمریم

فردا که ازین دیر فنا درگذریم

با هفت هزار سالگان سر بسریم
10-برمیگشتم جاهایی توی گذشته که خطا رفتم و اون خطا رو انجام نمی دادم
11-آبی
12-انگلیس
13-تمام اس ام اس های که همسرم بهم داده
14--الان که از وقت شام گذاشته
فردا شب همه دوستام که میان اینجا...پول دارم میخوام بیشتر از ۳تا دعوت کنم
15-خیانت
16-معلم ورزش کلاس اول راهنماییم
17-فرشته رویاهام متین
18-توت فرنگی
19-زودباهمه صمیمی میشم زود باورم
زود عصبانی میشم
20-کاشکی اوضاع کشورم بهتر بود...
ببخشیدمنم بی دعوت به همه ی سوالات جواب دادم


جااااااااااان؟!
کاش شما رو هم دعوت کرده بودم
عززززززیزم، چقدر زحمت کشیدی ... مرسی که اومدی اینا رو نوشتی و من رو با اخلاق روحیاتت آشنا کردی
مامان آنی
6 خرداد 92 15:15
چه باحال خوشم اومد مخصوصا جواب های جالبی داده بودی

ممنون عزیزم ، چشمات باحال میبینن
مامی کیانا
7 خرداد 92 11:10
زود زود اومدم یک خبری بدم
فوری فوری
مامان آینده یه فسقلی و مامان کوثر جون غیر از اینکه با هم خواهرن جاری هم هستن!!!!!!!
تازه فهمیدم

هههههه ...
صبـــــــــــــــــــــح بخیر ...تازه الان فهمیدین؟!!!
دیگه تنها کسی که نمیدونه، خواجه حافظ شیرازی ِ!!!

حالا از کجا به این کشف بزرگ رسیدین؟! از همین جا که خودم نوشتم؟!
مامان ترنم
20 خرداد 92 18:13
ای جان تو هم نارنجی هستی درست مثل خودم.

آره
اما من فکر میکردم شما صورتی باشی. بخاطر رنگ وبلاگ ترنم جونم