آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

27 خرداد، تولّد مامان ِ نیایش

1392/3/26 20:56
نویسنده : •● Mah ●•
498 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

زهــره عــزیــزمـــ (ninish.niniweblog.com);

اولــین مـامـانــــ ِ نی نی وبـلاگـیـــ کـه بـاهـاتـــ آشنا شدمــــ ،

تـولّـد تو آغازیستـــ بـرای یـکــ دنیـا مــهربانیــــ ...

تـولّـد همه ی خوبی هاستـــــ ...

تـولّـد تمامـــ زیبـایـی های زنـدگــیـــ ...

تقـدیمتـــ مـی کنمـــ امـروز، زیبـاترینــــ گـل هـای دنیـا را ...

هـر چـند کـه مـی دانمــــ ...

تـو مـهربانتـر از همـه ی آنهاییـــ ...    

 

     niniweblog.com تـولّـدتــــــ مبـارکـــــــ niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

ღ مدیر وبلاگ ღ
26 خرداد 92 14:43
~~~~HAPPY BIRTHDAY MY DEAR ZOHRE~~~~

مامان تسنيم سادات
26 خرداد 92 23:32

توووووولدت مبارك مامان ِ نيايش گل ...
و ....
اينم براى دوست جونى خودم

عززززززززززیزم

چقدر خوشحالم که اومـــــــــدی ، ممنووووووون
مامان تسنيم سادات
26 خرداد 92 23:32
چندم بودم...؟

مال ِ خودمو فاکتور بگیری، اول
khahare farnaz
27 خرداد 92 0:07
Salam
TAVALODE ZOHRE JUN MOBARAK

Salam, Mersi az hozooret golam

مامان تارا
27 خرداد 92 0:19
تولد مامان نیایش جون مبارک باشه. ایشالا سایه اش بالای سر دخملش مستدام باشه


چه پروانه خوشگلی دنبال موست میدوه

این گلها هم برای شما که خیلللللللللللللللللی گلی

قربونت برم رویا جونم.
پروانه موس هم قابل شما رو نداره ، چشماتون خوشگل میبینه.
واااااااااای... چقدر گل ... مرسی ،
لوس نشم یه وخت؟!!!
مامان آرشيدا قند عسل
27 خرداد 92 8:11
تولد مامان نيايش جون مبارك.

مبارک مبارک
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــون گلم
مادر کوثر
27 خرداد 92 9:04


سلام سلام

مامانیه نیایش جونم تولدتون مبارک



مرسی خواهر جونم

به به، سلام خانوم
ممنون از خودت که اومدی
آزاده
27 خرداد 92 10:01
مامان نیایش، اِی دوستِ دوستم تولدتون مبارک باشه

از اِی نوشتنتون خیلی خندیم
چه بامزه...
مـــــــــــرسی
آزاده
27 خرداد 92 10:01
به به بازم که آهنگ لبِ خوشمزه رو گذاشتی

ههه... اتفاقا بیادتون افتادم شدییییییییدا
مامان نیایش
27 خرداد 92 10:55
عزززززززززززززززززززیزززززززززززززززززم
ممنونم ازت مهربونم
نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم خیلی سورپرایز شدم واقعا ممنون ا زاین همه محبتت ازاین گل های خوشگل که دل آدم رو باز میکنه این آهنگ با مزه و قشنگ مرسی مرسی مرسی
چه قدر دوست داشتن تو شیرینه
همه گل های دنیا تقدیم به تو دوست مهربونم

ای جووووووونم
خواهش میکنم عزیزم، من که کار خاصی نکردم واست
همه ی گل های زیبای دنیا، تقدیم به خودت.
تــــــــــــــولّدت هزار بار مباااااااارک
اون آهنگ قبلیه که گفتی بودی: غمگینه، من هم این آهنگ شاد ِ رو گذاشتم
دوستت دارم خیییییییییییییلی زیاد
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
27 خرداد 92 11:14

تولد مامان نیایش مبارکـــــــــــه

مبارکههههههههههههههههههههههههههه
مامان سونیا
27 خرداد 92 11:30
HAPPY BIRTHDAY

'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}



ممنون از لطفت عزیزم
اون قبلی رو تایید نکردم
محبوبه مامان الینا
27 خرداد 92 11:39
تولدشون مبارک
سلاااااااااااااام عزیزم نمیدونم چرا وبلاگت دیر واسه من باز میشه
اون پروانه هم که گذاشتی دیگه بدتر اصلا کلیک نمیشه کرد رو قسمت نظراتجونم دراومد تا کلیک شد
دوووووووووووووووووووستت میدارم

ای جانم، محبوبه ی عزیزم ، ببخشید که اذیت شدی، الان برمیدارم کد موس پروانه ای شکل رو.
ببخشید که اذیت شدی، منم دوستت میدارممممممممممم
مادر کوثر
27 خرداد 92 11:39
آمارگیرتون چقد خوشگله



خیلی
دستت درد نکنه عزیزم
بالاخره همسری، تنبلی رو گذاشت کنار و واسم کد رو گذاشت
مادر کوثر
27 خرداد 92 11:40


به به چه آهنگییییییییییییییییییییی

آزاده جون عشــــــــق میکنه با این آهنگه ...
مامان سونیا
27 خرداد 92 11:50
خو پا میشی میای وب من نمیتونی یه نظر بذاری فقط میای بگی هستی و نظر نمیذار والا

سر فرصت مناسب، حتما
مامان سونیا
27 خرداد 92 12:23
خصوصی

Ok
علامه كوچولو
27 خرداد 92 12:28
سلام
تولد دوست خوبت رو تبريك ميگم
انشاءالله هميشه موفق و سلامت باشند
لطفا خصوصي

سلام خانومی ، ممنون از لطفت ایشالا.

چشــم
خواهر فرناز
27 خرداد 92 12:34
ممنون عزیزم

خــــــــــــــــــواهش میکنم
مامان نیایش
27 خرداد 92 13:14
thank you


Your welcome
بابای آینده یه فسقِلی
27 خرداد 92 15:06
چقدر خوبه که تولد دوستاتو جشن میگیری.تولدشون مبارک.

آره خب، دوستشون دارم یه دنیا
اسماء
27 خرداد 92 16:05


تشکـــــــر
ستاره زندگی
27 خرداد 92 17:51
به به تولد

منم تبریک

فدات
رضوان
27 خرداد 92 18:33
تولد دوست گلت مباااااااااااااااااااارک دوست جونی عزییییییییییییییییییییییییزم
فدای این همه مهربووووووووووووووووونیییییییییییییییییییتتتتتتتتتتتتتتتتت
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
ای جووووون به تو و خوبییییییات
رضوان گلم
مامان آرمیتا
27 خرداد 92 21:23
مبارک باشه تولد مامان نیایش جون انشالله 120 ساله شه گلم
عزیزم پیش ما هم بیا از موقعی تو نی نی وبلاگ اومدیم پیش ما سر نزدید

ایشالا
چشـــــم خانومی، الان میام
تاابددونفره
28 خرداد 92 2:29
عزیزم چقدر تو مهربونی که تولد همه یادت میمونه و بهشون تبریک میگی

قربونت برم عزیزم، من که کار خاصی نمیکنم، فقط می تونم با این کار، تا یه حدی خوبی هاشونو جبران کنم و البته دوستشون هم دارم زیاااد.
در ضمن، تولد همه یادم نمی مونه. فقط دوست جونـــــــــــی ها
مــــــــــــــرسی که میای پیشم نسترن جون
مامان آمیتیس
28 خرداد 92 10:04
dear Zohre, happy birthday to you


Thanks for your kind

♥متین من♥
29 خرداد 92 9:53
تولدشون مبارک

چه خوبه که تاریخ تولد همه ی دوستات میدونی

مبارکهههههههههه
تاریخ تولد همه که نه، فقط دوست جونی ها

مامان سويل و اراز
30 خرداد 92 23:04
مامان نيايش گل تولدت مبارك
اينم تقديم به مامان فسقليه اينده

ممنونم شهره ی نازنین و مهربون
مامان نیایش
1 تیر 92 11:42
بازم ممنون عزیزم

بازم خواهش میکنم عزیزم
مامی کیانا
2 تیر 92 11:17
تولد دوست خوبمون مبارک باشه-

مبارکههههههههه