آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

بازی وبلاگی (نظر سنجی)

1392/4/5 1:16
نویسنده : •● Mah ●•
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

خب،

همونطوری که از تصویر بالا پیداست، دعوت شدم به یه .؟.؟.؟.

والا من که هر چی فکر کردم نفهمیدم این بازیه یا نظر سنجیه؟!!! سوال

حالا هر کی فهمید، به منم بگه! نیشخند

فقط بخاطر احترامی که واسه دوست ِ خوبم فاطمه جان (خواهر فرناز) قائلم، انجامش میدم. گاوچران

اگر ماهي از سال بودم;

ماه دی، چون ماه ِ تولّد خودمه. زبان

اگر روزي در هفته بودم;

چهارشنبه، چون نمیخواد ناهار واسه فردای همسری حاضر کنم. میاد خونه. از خود راضی

اگر عدد بودم; 

عدد 9، چون بالاترین نمره توی آزمون ِ IELTS هستش. عینک

اگر نوشيدني بودم;

دلستر لایت، چون چاق کننده نیست. یول

اگر ثواب بودم;

خنداندن ِ اطرافیان، چون عاشق نشوندن لبخند روی لب های دوستانم هستم. لبخند

اگر درخت بودم;

درخت گیلاس. چون خیلی جذابه. خوشمزه

اگر ميوه بودم;

توت فرنگی، چون همیشه نیستش. ابرو

اگر گـُل بودم;

لیلیوم زرد، چون دسته گـُل شب عروسیم از این بود. خجالت

 

 

اگر آب و هوا بودم;

هوای ابری، چون دل ها رو به انتظار بارون می نشونه. چشمک

اگر رنگ بودم;

رنگ نارنجی، چون سرشار از گرما و انرژیه. از خود راضی

اگر پرنده بودم;

دُمیل، چون آوازش منو به دنیای کودکیم میبره. بغل

اگر صدا بودم;

صدای شُرشُر آب، چون همه دوستش دارن. خیال باطل

اگر فعل بودم;

فعل ِ بودن، چون از تنهایی و تنها گذاشتن کسی متنفرم. گاوچران

اگر ساز بودم;

گیتار، چون میتونه عاشقانه بنوازه. قلب

اگر عضوي از بدن بودم;

چشم، چون حقیقت رو توی خودش نشون میده. مژه

اگر بخشي از طبيعت بودم;

دریا، چون نگاه و صدای عاشق ها رو میبینه و میشنوه و توی دلش نگه می داره. ساکت

اگر يه حس بودم;

حس زیبای دوست داشتن، چون هیچ وقت خسته کننده نمیشه. بغل


و امّا دوستان ِ دعوتی من:

 

هــــــــــمه ی اونایــــــــــی که دوســـــــــــــــتم دارن و دوســــــــــــتشون دارم.

 

حــــتی شــما دوســـت ِ عــزیــز.

( به استثنای مامان ِ تسنیم سادات که از این نظر سنجی خوشش نمیاد !!! )

نیشخند زبان نیشخند زبان نیشخند زبان نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

تاابددونفره
5 تیر 92 1:31
سلام عزیزمخوبی آره خانمی بیدارمامروز همسرم برگشت اهوازمنم نشستم پای وب شما خوبی دوست خوبم..راستی جوابات خیلی شاعرانه بودا
سلام نسترن جان، شب زنده داری رو عشق است. نه؟!!!
امیدوارم هر جا هستی خوب و خوش باشی

شاعـــــــرانه؟! ، چرا خودم فکر میکردم طنزگونه جواب دادم
♥متین من♥
5 تیر 92 2:40
من اومدم که دعوتت کنم ولی پست توی وبت دیدم ....

آخــــــــــــــــی عزیزم
ممنون ِ محبتتم
باران
5 تیر 92 7:52
عزیز دلم ممنون از این همه جواب های شاعرانه و قشنگت. بدون دوستت دارم عزیزم

قربون ِ شما برم من خانومی ... منم دوستت دارم مامانی ِ آینده
مامان آمیتیس
5 تیر 92 8:18
سلام اي رنگ نارنجي ، سلام اي آبي و ابري ، سلام اي فعل بودن ، شرشر آب و صداي خوب گيتار ... واه شعر گفتم راستي جوابات خييليي خييليي عشقولانه و قشنگ بود منو شاعر كرد اينا تقديم به تو فك كن ليليوم زرده

سلام ای دووووووووووووووست ِ با انرژی و با محبت...
ممنونم از اینهمه دقتت خانومی
از بابت لیلیوم های زرد هم ممــــــــــــــــنون
مامان آمیتیس
5 تیر 92 8:18
راستي چرا نميايي و سري بهمون نمي زني

ببخشید چند روزی بود خیلی درگیر روزمرگی های زندگی بودم. الان میام پیشت
علامه كوچولو
5 تیر 92 8:24
سلام. دلستر لايت كه من اصلا دوستش ندارم

سلام، باید دوست داشته باشی


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 8:33
سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه.
ستایش در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده... خوشحالمون می کنید اگه بهش رأی بدین و با یک پیامک، عدد 141 را به شماره 20008080200 ارسال کنید.
از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید.

چشـــم
ستاره زندگی
5 تیر 92 9:21
جواب های جالبی دادی، البته شکلک هاش قشنگ تره
دمیل رو خیلی خوب گفتی

شما هم که عاشق ِ شکلکی ها ....
اون سری هم همینو گفتی
ممنونم گلم
ستاره زندگی
5 تیر 92 9:22
جواب کدوم روز
حالا 4 شنبه رو برای اینکه ناهار درست نمیکنی برای فردا دوست داری یا اینکه چون آخرین روز هفته هست که تنهایی غذا میخوری؟

چـــون نمیخواد شب واستادم واسه همسری ناهار فرداشو حاضر کنم دیگه
5 شنبه ها ناهار خونه ست
خیلی تنبلم، نه؟!
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 تیر 92 9:22
اِ اِ اِ اِ اِ عجب

شما هم که نظر سنجی گذاشتین از یه نوع دیگه
این نمونشم با حـــــــــال بید خانومــــــی
ممنون بهمون سر زدین
آره دیگه، چه کنیم ...

مگه نوع ِ دیگه ای هم داره؟!!!
مامان سونیا
5 تیر 92 10:07
به به چه جوابای رمانتیکی عجب گیتاری بشی دوست دارم بنوازمت و دلستر لایت که خنک خنک باشه و لا جرعه سر بکشم بعد توی اون هوای معتدل کوهستانی برم کنار یک رود خونه پای یک درخت گیلاس بنشینیم و توت فرنگی بخورم و صدای شرشر اب رو گوش کنم کاشکی میشد که بشه

وااااااااااااای خداااااایا
چه دوستای باحالی دارم من ...
با جوابهام شعر می سرایند
داستان می گویند

خیلی بامزه بود عزیزم
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:14

کی پست گذاشتی من نفهمیدم ....؟؟
چهارشنبه ...!!!! خیلی بامزه بود برای اینکه نمیخواد غذا بدی به همسری .....!!!! وای از دست تو ....
ببینم اون آخرش رو جدی گفتی ؟؟؟ یعنی چی هر کی منو دوست داره و من دوسش دارم حتی شما دوست عزیز ...؟؟؟؟
من که بهت گفتم ....!!!!


دیشب
هههههههههههههههههههه

خب توی هر چیزی استثنا هم وجود داره. شما جز اون استثنائی ...
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:18
اوووووو .... منم عاشق دریا ...
معلومه نارنجی دوست داری ولی ...!!
از جوابات خوشم اومد
امیدوارم موفق باشی و عدد 9 رو بگیری به زوووودی

اوووووو ... منم عاشق ِ آی پد

نارنجی دوست دارم ولی چییییی؟!!! نه بگو، نخور حرفتو؟!!!

منم از کامنتت خوشم اومد. ایششششششششششششششششالا
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:20

حالا شد .....


کیف کردی هاااااا

این پرونده هم من واست بستمش...
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:21
منظورم اون ولی نبود منظورم این بود که: ولی معلومه که نارنجی دوست داری

هان
قبلاها اینقدر پیچیده حرف نمیزدی هاااا چیزی شده؟!
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:23
خودت که تبلت داری تازه ....!!!
ببینم تو بلدی با تبلت پست بذاری
پست با عکس ..؟؟

با تبلت؟ پست؟ عکس؟ خعـــــــــــــلی سخته.
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:24
کجا رفتی پس ....؟؟؟؟؟؟

همینجام...
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 11:35


این آخری رو خوب اووومدی ...


من همیشه خوب میام ... مگه نه؟

نگو نه
ستاره زندگی
5 تیر 92 12:38
خاطرات من و شما از دمیل و بلبل مشترکه.درسته؟؟

دقیقا
مامان آمیتیس
5 تیر 92 12:50
راستي امروز روز مورد علاقه ات هست چهارشنبه ولي روز مورد علاقه من روزاييه كه فرداش تعطيله نه ناهار فردا نه شستن ظرفا نه استرس فردا باز دوباره شاعر شدم تو پستت چي بود كه منو شاعر كرد خلاص تا ساعت 2 و 3 نصف شب بيداريم و با آميتيس بازي و بعدشم يه خواب ولي امان از فردا شبش كه من آميتيسبابايي هم

آره دیگه،میبینین که، صبح تا حالا پای سیستم نشستم و وبگردی و سرک کشیدن تو وبلاگ ِ این و اون
ههه، شاعر هم شدین دیگه

آرههههههههه دیگه، شاغل بودن و هزار کار. منم اگه خدا قبول کنه دو سال و شش ماه کارمند موسسه قرض الحسنه بودم خودم اومدم بیرون
نگاری
5 تیر 92 12:51
منم نفهمیدم داستان این بازی چیه واسه همین شرکت نکردم اصلا.

کار ِ خوبی کردی

ستاره زندگی
5 تیر 92 12:57
هستی؟

آره
مامان نیایش
5 تیر 92 13:06
خیلی خوب جواب دادی آفرین همه این جواب هایی که دادی نظر من هم هست حال میکنی تفاهم رو
ولی خب این بازی ها ی وبلاگی هم یه چیزی شده واسه خودش ها معلوم نیس کی خشت اولش رو میذاره هی خیلی عالی بود جواب هات کلی کیف کردم آفرین و اینکه آهنگی برام پخش نمیشه که جیگر


به به، تفاهم ها رو عـــــــــــــــشق است
ممنونم زهره جونم.

اِ وا ... پخش نمیشه؟!!!
مامان نیایش
5 تیر 92 13:08
راستی امروز هم که روز مورد علاقه ات هست که حتما همسری اومده خونه دارید نهار میخورید نوش جون

نه عزیزم، نمیدونم چطوری بنویسم تا همه متوجه بشن. آخه گفتنش هم سخته

ببین، من هر شب وامیستم واسه همسری ناهار فرداشو میپزم. بجز 5 شنبه ها که ناهار میاد خونه. بنابراین من 4 شنبه ها راحتم، چون نمیخواد به فکر ناهار فرداش باشم که بدم ببره محل کار. چقدر توضیحش سخت بود.
lمامان تسنیم سادات
5 تیر 92 13:16
امروز انگار کلا اینجایی ...!
آفرین ..

امروز چهارشنبه ست دیگه


مامی کیانا
5 تیر 92 13:19
خیلی زیبا نوشتی

ممنونم بانو
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:59
به به پس شما هم بلا خره دعوت شدی
جوابات خیلی قشنگ بود دوستم
راستی دوست خوبم با 2 پست جدید آپم و منتظر حضور گرمتون

آره با اجازتون
چشمات قشنگ میبینه گلم ... رسیدم خدمتتون
مرسی از دعوتت
هانیه
5 تیر 92 15:10
سلام
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

سلام.
ممنووووووووووووووووووووووووووونم
مامان سويل و اراز
5 تیر 92 15:20
سلام سلام
منم به اين نظر سنجي دعوتم هنوز حوصله نكردم بنويسم
دسته گلت چه قشنگه من عاشق گل رز سفيدم
به جواب دوميت خيلي خنديدم معلومه تو هم همدرد مني كاش گيلاس و شكلكشو نمينوشتي كه هنوز هم نميتونم اب دهنمو جمع كنم تو حياط همسايه پايينيمون هم يه درخت گيلاس هست هر روز بهم چشمك ميزنن نامردا نميچينن روز به روز دارن جلوي چشمم رنگ و لعابشونو از دست ميدن

سلام سلام به روی ماهت شهره جون، ممنونم عزیزم از نگاه قشنگت
منم کلی از جمله های آخرت در مورد گیلاس خونه همسایه خندیدم. چقدر خسیسن اینا، واقعا دلشون نمیاد بچینن؟!!!
♥متین من♥
5 تیر 92 15:39
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میخواین بهش رای بدید

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

ممنونم ..

اگر بهم رای ندی دعا می کنم: در قشنگترین و زیباترین لحظه های خوابت پشه بره تو دماغت...‏!‏‏!‏‏!‏

آخه این چه دعایی ِ کردی شیطوووووون؟
دو تا ♥♥
5 تیر 92 18:02
جالب بودن جوابهات

ممنوووووووونم که اومدیبییییییییییییی
دو تا ♥♥
5 تیر 92 18:03
خصوصی

وای مرسی از بابت رمز
هانیه
5 تیر 92 19:25
گیله مرد میگفت : حسِ خوشایندِ " داشتن یک دوست خوب " بیش از چیزیه که بشه توصیفش کرد؛

این حس خوب رو برات آرزومندم ...


مرسییییییی خانومی با محبت
خواهر فرناز
5 تیر 92 22:40
سلام
ممنون از اینکه این نظر سنجی را انجام دادی
جوابات خیلی جالب بود

گل عروسی چه خوشگله

بوووووووووووووووووووووووووووس

سلام، خواهش می کنم

ممنونم خانوومی ، چشات خوشگل میبینه ... ماااااااااااچ
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
6 تیر 92 0:20
من اصلا دلستر دوست ندارم چه برسی به لایت بودنش

به به، چه دسته گله خوشگلی
صاحباش کجان

خوشبخت بشی عزیزم

دلستر که خوبه، واسه کلیه، پوست

مقسی جیگر ، اون سمت چپ گل منم، سمت راست همسری، تابلو هستش که .... شما هم خوشبخت بشین عزیزززززززم
خواهر فرناز
6 تیر 92 0:22
من سرماخوردممممممممممم
مثل 2هفته پیش تو شدم

آخیییییییییییی
خیلی دلم سوخت، حسابیییییی مراقب خودت باش، ایششششالا زود خوب شی
خواهر فرناز
6 تیر 92 0:36
حس بدیه آدم داره
صبح تا حالا قرص خوردم تبم بیاد پایین بیحال وحس افتادم یه گوشه حس بدیه
چه خبرا؟
از کوثر چه خبر ؟
یه پست تو بذار عکسای کوثر را ببینیم


حس بد که چه عرض کنم، حس مزخرفیه
تونستی هلو بخور، تبت رو پایین میاره... آره اتفاقا تو فکرش بودم که پست از کوثر بذارم، باید عکس های جدیدشو از خواهری بگیرم.
مامان ترنم
6 تیر 92 9:03
چه جالب دسته گل منم ليليوم زرد بود .

آخــــی... چه جالب
خوشبخت باشین ایشالا
مامان ترنم
6 تیر 92 9:04
منم تو اين نظرسنجي شركت كردم . خيلي جالبه جوابهاي رنگ ،‌ عضو بدن و فعلمون شبيه همه.

بله، متـــــــــــــــــــــــــوجه شدم
تفاهم ها رو عشق است
مامان ترنم
6 تیر 92 9:05
مي‌گم چرا فعل " بودن "! نكنه دوتاييمون خودشيفته‌ايم.

نه عزیزم، من جلو فعل بودن، علتش هم نوشتم ...
خود شیفتگی نیست ... ولی در رابطه با شما رو من دیگه نمیدونم
تاابددونفره
6 تیر 92 15:08
خوب من دلم آهنگ بارونو می خواد

آخیییی، راست میگی؟!
قهر نکن، امروز میذارم
اگر هم دوست داری داشته باشیش، توی گوگل سرچ کن: رادین - زیر بارون
مامانی کسرا
6 تیر 92 15:17
قشنگ بود

ممنون از حضورتون. خوش اومدین
تاابددونفره
6 تیر 92 15:34
مرسی عزیزم.آره می خواستم سرچش کنم.ولی اسمشو نمی دونستم مرسی که گفتی
نه عزیزم منو و قهراونم با شما دوست خوباوووووووو

خواهش میکنم نسترن ِ عزیزم. خب خودت این آیکون رو گذاشته بودی: که میشه قــهــر

خب شمام دوست ِ خوبمی
خواهر فرناز
6 تیر 92 15:41
به روزیم

چـــشم
مادر کوثر
6 تیر 92 17:59


سلام سلام

به به به چه جوابای باحالیییییییییییییییی

به اتفاق عموی آینده یه فسقلی خوندیم و فقط من خندیدم



دمیل

چهارشنبه

و جمله ای که برای مامان تسنیم نوشتی

به به... خانوم خانوما ... از این ورا... چی شده؟! راه گم کردی؟!

ههههههههه ... خوشحالم که خندیدی

پخخخخ ... خب چیکار کنم؟ دوست نداشت این بازی
فرناز خاله آرسن جون
6 تیر 92 19:01
سلام خانومی ممنون به خاطر پیامهات تو این چند وقته ، بالاخره بعد از خرابی بصره تونستیم اپ بشیم دلم برات تنگیده خانومی

سلام خانوووووووووومی
ممنونم که اومدی پیشم، دل ِ منم واست تنگیده بود . الان میام پیشتون
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
6 تیر 92 22:51
خوووووو چیکار کنم دلستر دوست ندارم
پوستی که من دارم با همه چیز ناسازگاره!!!
اینقده بدم میاد از پوستم آخه خیلی حساسه

آقا من اشتباه کردم، خوبه؟!
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
6 تیر 92 23:54
نه هنوز کافی نیست

چقدر تو لوسی آخه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
هما
7 تیر 92 23:08
عالی بود منم جواب بدم؟دعوتم؟چون دوستت دارم خووو

آره عززززززززززیزم، چرا که نه
منم دوستت دارم
mamanebaran
9 تیر 92 10:24
آفرین به این جوابای خوشگل خوشگل

آفرین به این دی ماهییییییییی ناز

بابا گیتار

بابا عشقولانه

بابا دلستر خوشدسههههههه

بابا گیلاس

خدا جونممممم خدا جونمممممم

توت فرنگی خوشدسه من



مرسی که همشو با دقت خوندی عزززززززززززززززیز دلم
به مهربونی ِ شما هیشکی ندیده تا حالا

و مرسی از تعریف ها.