آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

شناختِ آدم ها

1392/9/2 0:47
نویسنده : •● Mah ●•
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

 

گاهی فکر میکنم، شناخت آدم ها چقدر مشکل است... niniweblog.com

 

گفتند: آدم ها را از روي ظاهرشان بشناس!

مدّتي گذشت، گفتند: از روي ظاهر آدم ها قضاوت نكن... niniweblog.com

 

گفتند: از روي حرف هايشان آن ها را بشناس!

مدّتي گذشت، گفتند: به حرف هايشان اعتباري نيست... niniweblog.com

 

گفتند: آدم ها را از روي رفتارشان با ديگران بشناس!

مدّتي گذشت، گفتند: آدم ها در رو به رو يك جورند و در پشت سر جور ديگر... niniweblog.com

 

خدايا;

اين اشرف مخلوقاتت، چگونه قابل ِ شناختند؟! niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

علاقمندان به زبان انگلیسی، این متن رو اول خودشون ترجمه کنند. خیلی جالبه! niniweblog.com

 

Don’t you ever regret knowing someone in your life. یول

Good people will give you happiness, bad people will give you experience. متفکر

While,

the worst people will give you a lesson, and the best people will give you memories. خنثی

 

* ترجمه:

از نشناختن ِ کسی در زندگیت، تاسف نخور.

انسان های خوب به تو شادی می دهند، انسان های بد به تو تجربه می دهند...

درحالیکه،

بدترین مردم به تو درس می دهند و بهترین مردم به تو یادگاری (خاطرات) می دهند.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

تاابددونفره
2 آذر 92 1:52
بالاخره موفق شدم
•● Mah ●•
پاسخ
این موفقیت و پیروزی ِ شما را صمیمانه تبریک میگوییم!
تاابددونفره
2 آذر 92 2:02
سلام عزيزمعجب پست تفکر برانگيزيواقعععععا اين انسان موجود پيچيده ايه هاااابا جمله اخر کاملا موافقم.ادمهاي خوب موجب شادي مي شن و وقتي ادم بشون فکر مي کنه حس خوبي پيدا مي کنه و ارامش مي گيره مثل شما دوست خوب خووووودم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام گلم هعیییییییییییییی... خیلی هم پیچیده ست. خعـــــــــــــــــــلی زیاد! وااای عزززززززززززیزم... میون ِحرفات از منم تعریف کردی! خودت خووووووووبی عزیز دلم...
تاابددونفره
2 آذر 92 2:04
حالا ديگه با خيال راحت برم بخوابم که صبح زود بايد بيدار شم
•● Mah ●•
پاسخ
شبت خوش گلممممممم
سمانه مامان ستایش
2 آذر 92 3:27
خیلی پست قشنگی بود دوستمدر عین سادگی کلی حرف توش داشت... از ترجمۀ متن هم خیلی خیلی خوشم اومد دارم به این فکر میکنم هم باید ممنون آدم های بد باشیم بخاطر درس های بزرگی که بهمون میدن-هرچند گاهی به قیمت بالا- و هم قدر دان آدم های خوب و دلپاک برای تمام خاطرات خوشی که از خودشونو خوبی هاشون تو ذهنمون به جا میذارن مرسی از مطلب خوبت دوست جونم
•● Mah ●•
پاسخ
قشنگ دیدی عزیزم چقدر خوشحالم که خوشت اومده گلممم قیمت بالا رو خیییییییلی خوب گفتی دل ِ پاک هم خیییییلی قشنگ گفتی... ممنون از حضور و کامنت ِ خوبت
سمانه مامان ستایش
2 آذر 92 3:29
خصوصی داری عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسی احتمالا عصری بیام پیشت
مادر کوثر
2 آذر 92 6:44
آفرین به خاطر تلاش و کشفیاتت در مورد آدمها با توجه به چیزایی که نوشتی باز هم میرسیم به این نتیجه که: نگاه ما به همه ی افراد باید مانند نگاهمون به همه ی اتفاقات مثبت باشه موفق باشی و سلامت
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از تشویق هات تک خواهری تا کششی نباشد، تلاش ِ ما چه سود؟! اوووووووف... چقدر نگاه ِ مثبت کنیم آخه!؟ آدم تا یه جایی دوام میاره خووو سلامت باشی. ممنون که اومدی
محبوبه مامان الینا
2 آذر 92 8:10
سلااااااااااااااام صبح بخیر پست فیلسوفانه و قابل بحثی گذاشتی عزیزم واقعا شناخت انسانها و حتی خودمان کار پیچیده و سختیه و من همیشه به افرادی که بدرستی تونستن خودشون رو بشناسن غبطه میخورم چون باعث میشه که در مورد سایرین هم به شناخت بهتر و واقعی تری برسن، به نظر من اولین قدم تو هر کاری چه خدا شناسی چه انسان شناسی ، خودشناسیه ینی قبل از قضاوت در باره دیگران اول باید خودمون رو کامل و دقیق بشناسیم و قضاوت کنیم زیادی جدی بودم نه؟!
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااام دوست جون ِ خودمممممممممممم صبح ِ شما هم بخیییییییر... این که آدم خودش رو هم بشناسه خیلی خوب گفتی ولی متاسفانه خیلی از ماها جوری هستیم که شاید نتونیم خود ِ واقعیمون رو به دیگران نشون بدیم و جور ِ دیگه ای تو ذهن ِ آدمهای اطرافمون جلوه داده بشیم عزززززززیزم... خیلی قشنگ و جامع و کامل گفتی ممنون
مامان آرشيدا قند عسل
2 آذر 92 8:35
آي گفتي بالاخره چه كنيم حالا من چطور تو رو بشناسم نكنه تو اوني كه هستي نيستي؟!!!!! نكنه من اوني كه بايد باشم باشم ولي نباشم حالا از كجا ميخواي بفهمي من نگرانتم!!!! خصوصي
•● Mah ●•
پاسخ
خعـــــــــــلی باحال گفتی! سر صبحی کللللی منو خندوندی! آره واقعا! چطور میخوای منو بشناسی؟!!!! ببین منو: نگران ِ من نباش! من از پس ِ شناخت ِ شما برمیام! شما یه فکری به حال ِ خودت و شناخت از من کُن!
نیلوفرآبی
2 آذر 92 10:36
خیلی جالب بود عزیزم . واقعا هم همینطوره
•● Mah ●•
پاسخ
خوشحالم که واست جالب بوده. ممنون که اومدی پیشم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
2 آذر 92 10:43
سلــــــــــام خوبی عزیززززززززم خیلی با معنی بود من که بعدِ خوندنش خیلی تو فکر رفتم واقعاً همینطوره که نوشتی " شناخت آدم ها چقدر مشکل است"
•● Mah ●•
پاسخ
سلام منــــــــــصوره جون مـــرسی. شما خوبین؟! آخخخخخخخخخییییی... ببخشید دیگه! خعــــــــــــلی زیاد! ممنون که اومدی گلم
مامي كيانا
2 آذر 92 10:55
جمله انگليسي بيشتر مورد استقبالمان قرار گرفت خوشمان آمد زين پس نگران رويارويي با انسانهاي بد نيستيم
•● Mah ●•
پاسخ
واسه منم همینه آره
تا ابددونفره
2 آذر 92 12:37
سلام سلاماومدم خدمتتونکاملا معلومه برا شکلکا چقدر وسواس به خرج دادیواااای این که با وردنه می زنه رو دستش خیلی خنده دارهاین آخریه هم که نگو داره شیطونی می کنه خیلی با نمکهخسته نباشی
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااااام گلمممممممممم مــرسی از دقتت خانووووووووووومی مهـــــــــــــــــــربون... آره، با اینکه عصبانی ِ! ولی منم خیلی ازش خندیدم قربونت برم نسترن جونی
🌙مامانِ چشمه بهشتى
2 آذر 92 13:26
چقدر پيچيده ....
•● Mah ●•
پاسخ
آره. خیلی.
🌙مامانِ چشمه بهشتى
2 آذر 92 13:29
بى خود نيست اولين قدم براى شناخت خدا، خود شناسى ست يعنى شناخت انسان منجر به شناخت خدا ميشه خيلى مخلصيم
•● Mah ●•
پاسخ
چه زیبا گفتی، گلم عزززززززززززززززیزییییییی
فرناز خاله آرسن جون
2 آذر 92 13:31
جالب بود من یکی که اونقدر ساده ام یکی باید عین اژیر بهم وصل باشه بهم هشدار بده همیشه مامانم میگه این دختر من ساده هست دیگه عادت کردم به این جمله و البته هیچوقت ناراضی نیستم از سادگی و ضربه خوردنم میگم لابد حکمتی بوده که اون شکلی شده چون ما که درون ادمها نیستیم ببینیم چه جوری هستن با بی اعتمادی و مشکوک بودن به ادمها هم که نمیشه زندگی کرد باید سپرد به خدا
•● Mah ●•
پاسخ
آخیییییی الهیییییییی کاملا متوجه ِ منظورت شدم! میشناسم اینجور روحیات رو یه وقتایی خیلی خوبه که! آدم حرص نمیخوره و... و عمرش زیاد میشه واقعا هم که باید سپرد به خــــدا!
خواهرفرناز
2 آذر 92 15:06
سلام منتظریم زودبیا وامگه میشه انسان ها راشناخت سعی کردم بشناسم عمر وجوانیم رفت خودت رابتوانی بشناسی ودرست کنی دنیا خودش درست میشود
•● Mah ●•
پاسخ
استرس نده خوووو نه عزیزم. عمـــراً آخ آخ... از گذر ِ عمر و جوونی نگو که حسسسسسسسسسسسسسسابی ممنون از حضورت
فرناز خاله آرسن جون
2 آذر 92 21:41
گلم اسم کرم پودر daycellاین زیادی آبکی و سبکه پوشش هم خوبه 30 تومنه و یکی هم extreme resist اینم 26 تومنه درسته از اون یه کم ارزونتره ولی فوق العاده هستش پوشش دهی و سبکی اش عالیه
•● Mah ●•
پاسخ
وااای ممنونم از اینهمه راهنمایی های خوب و دقیقت گلم حتما استفاده خواهم کرد از تمام مارک های پیشنهادیت درمورد همه چی.
خواهرفرناز
2 آذر 92 23:32
دقیقا منم منظورم بامامان تسنیم یکی بود خودشناسی مقدمه خداشناسی است تعریف من خلاصه سخن یکی از بزرگانه خارجیه که من اسمشو نمیدونم نخند خوب نمیدونم
•● Mah ●•
پاسخ
آفرین دختر خوب خخخخخخ.... خیلیییییی باحال بود
تاابددونفره
2 آذر 92 23:56
رنگين کمون دستات مبارکه مبارکافرين به همسري با ذوق شما
•● Mah ●•
پاسخ
معتاد شدم رفت مرسی آره خدا رو شکر تو این چیزا ذوق و شوق نشون میده، از من بیشتر حتی! اومدم خونه، میگه: کاش سبز چمنی هم میخریدی! گفتم سبز چرا آخه؟!!!!! میگه: خب احساس کردم به دستات میاد...
همسرت
3 آذر 92 0:47
چه همش،چه تدریس زبان انگلیسیت
•● Mah ●•
پاسخ
چقدر حلال زاده ای همسری ، همین الان ذکر و خیرت بود. تدریس؟! مرسییییی که اومدی
همسرت
3 آذر 92 0:51
با کی؟
•● Mah ●•
پاسخ
کامنت های اخیر این پست را مطالعه فرمایید لدفن
همسرت
3 آذر 92 0:53
هان.ای شیطون.لدفن چیه دیگه؟؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
ورژن جدید از واژه "لطفا" هستش.
باران
3 آذر 92 8:17
سلام خاله نکنه باهام قهر کردي بهم سر نميزني ميدوني خاله من 2 ماه ديگه ميام پيش مامان و بابا اونوقت ميتوني بياي وبم و عکس منو ببيني فعلا بيا مامانم از اسمم پرده برداري کرده
•● Mah ●•
پاسخ
وااای نههههه قهر چیه؟! ... فدای تو، نی نیییییییییییییی آنیسا جوووونی با اون اسم ِ خوشگلت در اولین فرصت، میام پیشت!
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 9:22
سلااااااااااااااااااامصبح بخیر
•● Mah ●•
پاسخ
به به، سلام به روی ِ ماهت گلمممممممم دوست ِ خوشگلممممممممم
مامان ترنم
3 آذر 92 10:57
بسيييييييييييييار زيبا. مثل هميشه عالييييييييييييييي.
•● Mah ●•
پاسخ
عزززززززیزم ممنون که اومدی پیشم لیلا جووووووون
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 12:13
سلام دوست گلم به کمک فوری ِ تو نیاز دارم عزیزم میشه لطفا این عنوان رو به انگلیسی واسم ترجمه کنی؟ " بررسی رابطه بین مکانیزمهای حاکمیت شرکتی و نقدشوندگی بازار سهام در بورس اوراق بهادار تهران " ببخشید خیلی فوری لازم دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خانومی چی شده؟!!!!!! Check of relationship between corporate governance mechanisms and liquidity of the stock market in Tehran stock exchange
زهرا مامان ارتا
3 آذر 92 12:23
سلام دوست خوبم خوبی ما با کلی دلتنگی به شما دوستای خوب اومدیم
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااام عززززززززیزم چقدر خوشحالم که اومدی خانووووومی قدم ِ نو رسیده تون مبارککککککک
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 12:32
یک دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
•● Mah ●•
پاسخ
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدات
تاابددونفره
3 آذر 92 13:58
سلام سلاممعتادچه خوب پس تو جمع خودمونهدلت اب من سبز چمني دارمبايد برم سرخابي هم بخرم که ازت عقب نيفتماخيييييي خوب راست ميگه حتما به دستات مي ياد ديگهتو خريد بعدي فراموش نشود
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم آرهههه وااای خیلی لووووووسی منم دلم سبز ِ چمنی خواست! من رنگ ِ سرخابی دااااااااااارم مرسی که اومدی پیشششششم راستی، چه مارکی واسه لاک خوبه؟
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 14:19
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزی بخدا!
مادر کوثر
3 آذر 92 14:22
رد میشدیم گفتیم یه بوس بذاریم
•● Mah ●•
پاسخ
وای ممنونم تک خواهری
تاابددونفره
3 آذر 92 18:42
سلام مارکای گلباران....گلدن رز.. doobina classic clarity این آخری اگه گیرت بیاد از نظر موندگاری حرف نداره
•● Mah ●•
پاسخ
به بهههه، سلااام عزیزم وااااای، ممنونتممممممم... خیلی لطف کردی! Ok
نسرین مامان آنوشا
3 آذر 92 18:53
خیلی قشنگ بود عزیزم من هنوز منتظرم رمز بهم بدی ها!!!!
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که باز هم اومدین پیشم نظری به خصوصی لطفا.
مامان تارا
3 آذر 92 19:53
آفرین خوشم اومد پست جالبی گذاشتی واقعاً چطور میشه آدمها رو شناخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اجازه ات منم این پست رو ادامه بدم نه فکر کنی سوژه ندارم ها / نه این پست جالبه و دوست دارم بیشتر کالبد شکافی بشه ok
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی رویا جون خوشحالم که خوشت اومده بانووووو حتما گلم. چه عیبی داره؟! تازه، خیلی هم خوشحال میشم.
مونس
3 آذر 92 20:03
واقعا که چه سخت اند انسان ها و خیلی عجیب
•● Mah ●•
پاسخ
سلام مونس جان، ممنون از حضورتون
آزاده
3 آذر 92 20:25
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی که اومدی، دوست خوبم
سیما اذری
4 آذر 92 1:54
سلام.همیشه میام و اینجا رو میخونم.چقدر زیبا مینویسی خانومی.به من هم سربزن.اگر دوست داشتی.موفق باشی.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، ممنووووون از حضور و لطفتون چشم، البته اگر آدرس وبتون رو واسم بذارید. مرسی. شما هم همینطور.
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:39
دوستم چه شکلکای بامزه ای گذاشتی جلوی هر جمله
•● Mah ●•
پاسخ
بامزه میبینی. قابلتو ندارن!
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:39
اینا برای دوست مهربون و دوست داشتنی خودم
•● Mah ●•
پاسخ
وای، عززززززززززیزمی ممنوووونم سمانه ی عزیز و خوب و دوست داشتنی و گل خودممممممم
محبوبه مامان الینا
4 آذر 92 7:50
سلااااااااااااااااااااااااام صبح بخیر خوش به حالت دعوتت میکنن مارو هیچکی تحویل نمیگیره!
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااام محــــــــبوبه جون ! شما رو تحویل نمیگیرن؟!!! شما که ماشالا همیشه آشخانه هستی و دوره دارین و
باران
4 آذر 92 7:50
سلام عزيزم ممنون که به من و ماهي کوچولو سر زدي و اين همه به ما لطف داشتي اميدوارم به زودي نوبت ما بشه که به کوچولوي شما سر بزنيم
•● Mah ●•
پاسخ
عزززیزمی باران جون مرسی از لطفت گلم
متین من
4 آذر 92 11:26
سلام خوبی ؟ بلاخره من برگشتم خیلی دلم برات تنگ شده بود از این بعد بیشتر میام پیشت وای که چقدر برای پست هات هیجان داشتم
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااام عززززیزم دیگه کم کم داشتم نگرانتون میشدمااااا مــــــــــــــــــرسی ... خوش اومدین
تاابددونفره
4 آذر 92 12:07
مهمونی خوش بگذره عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون گلم. خوش گذشت
نسرین مامان آنوشا
4 آذر 92 17:24
بازم میگم ممنون بابت سر زدنت به وبلاگم و دادن رمز
•● Mah ●•
پاسخ
خــــواهش میکنم
نسرین مامان آنوشا
4 آذر 92 18:47
مرسی که جواب دادی سوالی داشتم حتما میپرسم
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم اوکی
هدیه
5 آذر 92 0:04
ممنون از متن زیبایی که گذاشتی خیلی عالیه ومرسییییییییی از کامنت های قشنگت واقعا منو شرمنده کردی عزیزم بتونم این همه لطفتو یه روزی جبران کنم
•● Mah ●•
پاسخ
فدای ِ تو وای نزن این حرف رو عزیزم. کاری نکردم که! تو دوست ِ خوب ِ منی. منم نباید تنهات بذارم.
نگاری
5 آذر 92 0:30
ای ول عجب متنی بود خیلی خوشم اومد.
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که اومدی نگاری جون.
محبوبه مامان الینا
5 آذر 92 7:33
نه منظورم اینه که یه نفر زنگ بزنه و رسما دعوت کنه! آخه اونا که همیشه بصورت روتین هست و نوبتی بین همه میچرخه
•● Mah ●•
پاسخ
آهااااااااااان آره خب. این هم حرفیه!
رضوان
5 آذر 92 19:30
این مطلبت خییییلی ب دلم نشست دوست جونی مرسی از مطالب مفیدت واااااااااااااااااقعا اگه ما بتونیم ادمای دور و برمونو بشناسیم بیشتر مشکلامون حل میشه
•● Mah ●•
پاسخ
آخــــــی عـــــــــــــزیزمیییییییییی ممنون که اومدی گلم واقــــــعا!
مامان محمدمهدی
6 آذر 92 16:35
سلام عزیزم خیلی باحال بود واقعا چطوری میشه شناخت این مخلوقات رو خیلی جالبه وبلاگتو میگم گلم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خانومی خوشحالم از حضورتون... نظر لطفتونه...
مامان محمدرهام جون
9 آذر 92 10:44
بسیار زیبا و اندیشمندانه
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از حضور و لطف ِ شما!