آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

اولین برف،روز دانشجو و تولّد دوست

1392/9/14 9:28
نویسنده : •● Mah ●•
851 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه چیزی قشنگ تر از اینکه;

صبح از خواب بیدار شی خمیازه، بری سراغ ِ پنجره و این شکلی تعجب بشی؟ 

 هوا، هوای ِ برفی، امّا دو نفره.

از خود راضی نیشخند


 

جای همگی خالی...

قلب قلب

*تاریخ: 92/9/14 ساعت 8 صبح

 


  سلام به دوستای ِ دانشجوم. بغل

ترم زندگیتون بی مشروطی، لحظه هاتون همیشه پاس، سایه ی حذف از زندگیتون دور

و معدل شادیتون ٢٠ باد...

" روز دانشجو بر شما دوستای گُلم و همسر عزیزم مبارک ک ک ک ک... "

تشویق هورا  تشویق


 


و توی این روز،

تولّد یه دوست هم هستش. دوست ِ مهربون و بانمک ِ من، محبوبه جون، مامان الینا. قلب

محبوبه جونم;

چه کسی می گوید که غم آلوده و سرد است پاییز؟!

یا که یادآور درد است پاییز؟! دل ِ من می داند که درختان ِ بلند، عاشق ِ پاییزند.

تو و این جنگل ِ نارنجی برگ، زاده ی مهر ِ همین پاییزید...

عاشق خنده به پاییز، به میلاد تنت و چه زیباست که در این پاییز، گل زیبای بهارت رویید.

" تولّـدت مـبارک ک ک ک  ک... "

ماچ هورا  ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (105)

محبوبه مامان الینا
14 آذر 92 11:29
سلااااااااااااااااااااااااام به دوست عزیز و سحر خیز خودم چقدر ویوی خونتون تو عکس پایینی خوشگله ایییییییییییییشششششششش میبینم که بعضیا با هوای برفی ِ دونفره هم پز میدن! میگم چه کیفی میداد دو نفره میزدید بیرون و رو برفا غلت میخوردین
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااام عززززززیزم محبوووووووب گُـلی عکس ِ دومی؟ اون از پنجره ی اتاق، گرفته شده. ایششش... همینه که هست. وااای نه، حالا من یه چیزی میگم، اما پاش که برسه، خیلی هم از بارون و برف میترسم. بخاطر سرماخوردگیِ بعدش.
تا ابددونفره
14 آذر 92 13:07
سلاااااااااااااام صبح زیبای برفی دو نفرتون بخیروااااااای چقدر دلم خواستخوشبحالتونخیلی خوشگلهبذار چند وقت دیگه بیام، یه دل سیر برف ببینم
•● Mah ●•
پاسخ
به به سلاااااام نسترن خانوووومی خسته ی کلاس نباشی آخیییی... آره. ایششششششششششششششششششششششششششششالا
مامانه کیاناوهانا
14 آذر 92 13:29
سلام دوستم واقعا خیلی حس خوبیه مخصوصا اگر روز تعطیل باشه وبیشتر روز خوابیده باشی یک دفعه با این صحنه روبرو شی برای دوست جون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام ندا جان آخ آخ... اِی که خوووب گفتیییی خوابم گرفت دوباره. وای مرررررررررررررررسی
کیمیابازار
14 آذر 92 15:09
راستی اون پیام من بودا یادم رفت اسم و آدرس وبمو بذارم همونی که رفت مدرسه و دست از پا دراز تر برگشتا من بودم
•● Mah ●•
پاسخ
عزززززززیزم کامنت ِ بدون اسم، ارسال نمیشه که. آخیییی... واقعا؟!
نیلوفرآبی
14 آذر 92 16:00
به به چه منظره ای دیشب ، برف همه رو غافلگیر کرد .. خیلی قشنگ بود.
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی که میای، خانووووومی... منو که صبح، غافلگیر کرد.
خواهر فرناز
14 آذر 92 16:02
وای چه خوشگله جای ما هم نفس بکشید. ما که از آلودگی هوا در حال خفه شدنیم
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی... آخییییییییییییییییییی... چرا آخه؟! خدا نکنه خفه شی.
نسرین مامان آنوشا
14 آذر 92 18:31
سلام مامانی جون خوبی؟ خوشبحالتون بخدا ما که جایی زندگی میکنیم که برف به چشم نمیبینیم جای ما هم بازی کن
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خانومی خوبم، ممنون از لطفتون چه بد. حیف شد پس. چشم.
فرناز خاله آرسن جون
14 آذر 92 18:55
چه منظره جالبی رو شکار کردی آره ما هم تجربه کردیم اولین برف رو تبریز که هوا یخ یخ شده
•● Mah ●•
پاسخ
برای ِ شکار این منظره، کار ِ خاصی نکردم. فقط پرده رو کنار زدم و عکس گرفتم. آخخخخخخیییی... مراقب ِ خودت باش، عزیزم
مریم
14 آذر 92 23:37
هورااااااااااااااااا....برف منطقه ما که یه کوچولو بیشتر برف نیومد....ولی در هر حال خدایا شکرت
•● Mah ●•
پاسخ
هورااا آره واقعا! خدایا شـــــــکرت
مامانه کیاناوهانا
15 آذر 92 0:11
سلام دوست جون کامنتم برای کی بوده؟ که تایید نکرده بودی فکر کنم منو ریز می بینی ولی ما که شما رو خیلی دوست داریم چه تایید کنی چه نکنی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام ِ مجدد خانومی اومدم واست گفتم خووو نخیییییییییر... شما گُــلی
🌙مامانِ چشمه بهشتى
15 آذر 92 0:13
قبول نيست چرا برفاى شما كله صبحى اين قدر زياد بوده .... براى ما بعد از ظهر اينقدر بود ..... تسنيم هم كلى رفت برف بازى و أدم برفيو ...... كلى كيف كرد..... اُه اُه اُه ..... پايين خونه تون پارك دارين ...؟؟؟ هيچى ديگه نى نى تون بياد شبا هم بايد همون پايين كنار تاب و سرسره بخوابين
•● Mah ●•
پاسخ
کلّه صبح ِ من، ساعت 9 هستش. دیگه، دیگههههههههه آخیییییی... عززززیزم خدا کنه عکسشم گرفته باشی. آره. البته نا گفته نماند، خود ِ من هم خیلی وقتا، وقتی شب از جایی برمیگردیم خونه و پارک خلوت باشه، چند تا تاب میخورم، بعدش میام خونه. همسری ما هم از دیدن ِ تاب بازی کسی، سرش گیج میره. چون این شکلی میشه ، اصلاً نیگام نمیکنه.
کیمیابازار
15 آذر 92 2:00
چه چیزی بدتر از اینکه; صبح از خواب بیدار شی بدو بدو آماده شی شیش صبح بری مدرسه ( با خط یازده ) زیر برف. شب قبلم دیر خوابیده باشی تو مدرسه بهت بگن مگه پیاممون نرسیده؟ کلاس شما امروز تشکیل نمیشه!! و این شکلی متعجب بشی؟ وصد البته عصبانی هوا، هوای ِ برفی، امّا تنها و دست از پا دراز تر زیر برف و باران برگردی خونه تازه صبحش به خاطر سردرد یک مشت قرص ناشتا خورده باشی الان واقعا دلم برا خودم سوخت
•● Mah ●•
پاسخ
هااااان؟!!!!!! خیییلی دلم سوخت خداییشششش!!! قرص؟ ناشتااااااا؟! آخیییییی.... ایشالا برف دوم، جبران کنین. شما از شب قبل، اس ام اس بدین که من نمیام. وقتی بچه ها، صبح اومدن سرکلاس و منتظر شما، بگید: واااااااا، من که پیام داده بودم، نرسیده بهتون؟!!!!
کیمیابازار
15 آذر 92 2:30
واقعا نظر خوبیه آخه بدیش اینه که من دل اینو ندارم که با هر کی مثل خودش رفتار کنم راستی می دونی این کدوم مدرسه است؟ همونیه که کلی از تماسش ذوق کردمو خوشحال شدم. یادته؟؟؟ تو زرد از آب در اومد
•● Mah ●•
پاسخ
بابا بیخیخیییییییی.... دل رو بزن به دریا... گاهی وقتا خباثت نیازه اِ؟!!! جــــدی؟!!! عـــــــــــجب...
مامانی تنها
15 آذر 92 9:29
بهههههههههههههههههههههه به چه آسمون دلنشینی انشالله زودیییییییییییییییییییی بشین سه نفری
•● Mah ●•
پاسخ
مــــرسی دوست جوووونی سمت شما چطور بود؟! خوب برف اومد؟ اِی شیطون. دلت میاد؟ حس دو نفره رو عشششششششق است...
🌙مامانِ چشمه بهشتى
15 آذر 92 9:41
آره اتفاقا.... اونو ديدم ... آ .... پس قشنگ ديد دارى روى اتوبان ... پس اگه اون موقع پشت پنجره بودى حتما منو مى ديدى ...
•● Mah ●•
پاسخ
پس عجب دقت و چشمی داری... آرهههههههههههه آخیییییی... الهیییییییی... دوست جوووونم
مادر کوثر
15 آذر 92 12:08
آخیییییییییییی اتفاقا دیروز صبح وقتی برفا رو دیدم یاد این منظره ها افتادم البته منظره ی برفی خونه ی ما هم زیباست کوثر و بابایی الان بیرون برف بازی کردن و تازه برگشتن خونه
•● Mah ●•
پاسخ
آخییی... اتفاقا یادتون هم کردم آره خب. صد البته. اوخیی... الهیییییییییی
مامانی کسرا
15 آذر 92 15:12
ما خودمون داریم عکس آدم برفیتُ بذار ببینیم ماله کی بزرگتــــــــــــره ... نفس کش.... مواظب خودت باش تو این سرما
•● Mah ●•
پاسخ
ایشششششش اوه اوه.... اصلا علاقه ای به درست کردن ِ آدم برفی ندارم، حتی وقتی بودم. فقط دوست دارم بقیه آدم برفی درست کنن، منم برم خرابشون کنم. چشم. ممنون سودابه ی گلم
تاابددونفره
15 آذر 92 17:56
خوش بگذره تو هواي برفيهييييييييي
•● Mah ●•
پاسخ
عزززززیزم، تو آنلاینی؟! جای شما خالی گلم امروز یه کم آفتابی شد، یه کم از برفا آب شدن.
تاابددونفره
15 آذر 92 23:20
تاابددونفره
15 آذر 92 23:22
حس دونفره رو خوب اومديپايتم
•● Mah ●•
پاسخ
مگه جرات داری پایه ِ من نباشی؟
🌙مامانِ چشمه بهشتى
15 آذر 92 23:41
سلااااااام منو ديدى از پشت پنجره يا نه...؟از كنار خونه تون رد شدييييييم اين همه راه اومديم يه برف درسته و حسابى هم گيرمون نيومد همه شون گٍلى بودن .... حيف شد ديگه....
•● Mah ●•
پاسخ
به بههههه ندیدمتون، ولی حستون کردم اوووخیییی... حالا باز بهتر از من بودین که همش تو خونه بودم
تاابددونفره
16 آذر 92 0:06
خبري هست يا بريم بخوابيم
•● Mah ●•
پاسخ
هست
تاابددونفره
16 آذر 92 1:09
سلام عزيزمخوبي..واي چه مناسبتاي قشنگيروز دانشجو بر همه دانشجويان عزيز مبارک باشهاخييييي عزيزم من نمي دونستم تولد محبوبه جونهتولد دوست عزززززيزززززمون مبارکدانشجو هم که هست دوتا مناسبت تو يه روز به بهمبارک باشهعزيزم مرسي از ياداوريت و اين که حواست به همه چي هستخوشحالم از داشتن دوستاي گلي متل شمابدوم برم تبريک بگم
•● Mah ●•
پاسخ
سلااام عززززیزم آره واقعا خعلیییی قشنگن اشکال نداره که. الان تازه اول روز 16 آذر هستش، دیر نشده. مبارککککککک خواهش میکنم گلممممممم منم از داشتنت خوشحااااالم نیازی نیست بدویی که، محبوبه جون ساعت 7 صبح میاد پای سیستم. پس ریلکسسس، ریلکسسس، ریلکس تر.
🌙مامانِ چشمه بهشتى
16 آذر 92 7:09
ايشالله كه همه دانشجويان موفق باشن به خصوص همسرى تون
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم که اومدی، دوست ِ خوبم مــــــرسی
آزاده
16 آذر 92 8:18
خوش به حالتون محل ما که برفش الکی بود اصلا نَشِست رو زمین روز دانشجو هم به دانشجویان قدیم و جدید تبریک محبوبه جان تولدتون مبارک ببخش چند نفر دارن باهام حرف میزنن و من هول هولکی دارم برات مینویسم
•● Mah ●•
پاسخ
اوووخخخی الکی؟ مبارکککککککککککککک باز هم مبارککککککککککککککککککککک ممنون که تو شرایط سخت کامنت گذاشتی واسم، عزززززززززززززیزم
محبوبه مامان الینا
16 آذر 92 8:44
سلام به دوست مهربون و خوش بو و خوشگل خودم خیییییییییییییییییییلی سورپرایزم کردی دوست جونی ِ خودم اول صبحی آآآآآآآآآآآآی بهم چسبید متنش فوق العاده بود ممنووووووووووووووووونم عزیزم و به خود میبالم که در این عصر یخی آشنایی دارم که دلش آیینه خورشید است
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااام گلمممممممممممممم خیلی خوشحالم که سورپرایزت کردممممممممم عززززیزمی تو آآآآآآی دوستت دارمممم... مطمئن بودم از متنش خوشت میاد قابل ِ تو نداشت گلم. تنها کاری بود که میتونستم از راه دور انجام بدم. بازم مبارکککککککککککککککک
مادر کوثر
16 آذر 92 11:24
مامان الینا جون تولدت خیییییییییلللللللللللللیییییییییییییی مبارک روز دانشجو هم بر همه ی دانشجوها مبارک. تنها سودش برای ما فارغ التحصیلا اینه که موبایلمون آنتن نمیده به مناسبت روز این بزرگواران
•● Mah ●•
پاسخ
مبارک مبارک مبارککککککککککککککککک بر شما دانشجوی قدیم هم مبارککککککککک هان؟!
تا ابددونفره
16 آذر 92 12:24
سلااااام عزیزمروز همسریتونم مبارک باشههمیشه به اون کارنامه های درخشان ایشالا
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوست ِ خوب و باوفای ِ من مـــــرسی ایشالا.
محبوبه مامان الینا
16 آذر 92 12:29
ممنون مادر کوثر جونی دوست عزیز و مهربونم ههههههههههی یادش بخیر پست های صبحگاهی ( الان تک خواهر میگه چقدر میگی پست صبحگاهی؟!خو چه کنم؟دلم تنگ میشه خو ) جفت خواهرا رو خییییییلی دوست میدارم
•● Mah ●•
پاسخ
عزززززیزم میخواستم اذیتت کنم، گفتم حالا امروز روز ِ تولدته، بیخیال شم ای جان. ما هم خیییییییییییییییییییلی می دوستیمت محبوب جونیییییییییی
مامان نیروانا
16 آذر 92 13:56
همه ی این زیباییا نوش جونت دوست عزیزم. همیشه شاد باشی و شادی افزون، مهربونم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم فریبا جونم مرسی از دعای زیبات که کلی به دلم نشست
هانی
16 آذر 92 14:16
20سال،20روز،20بوسه و20شاخه گل برای تو که بیستی،افسوس که پیشم نیستی . . . به دلیل کمبود شدید وقت،همه ی مناسبت ها مبــــــــــارک . . . (ستاد تنبلان وبلاااااااااااگی)
•● Mah ●•
پاسخ
سلام تنبل خانوم عزززززیزم، همیشه کامنتهات واسم تک هستش مرررررسی دوست خووووبم
مامان مونس
16 آذر 92 17:17
سلام دوست خوبم عجب فضایی. تو شهر ما اصلا برف نمیباره. خوشبحالتون.دوست داشتید بیاید وب. نی نی ها اسمشون مشخص شد
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم... دوقلوهات خوبن؟ آخیییی چه بد. باشه. الان میام.
ستاره زندگی
16 آذر 92 23:00
عجب عکسی گرفتی خیلی قشنگه ستاره لحظه شکاری میکنه برای برف
•● Mah ●•
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه ای جاااان، امیدوارم هرچه زودتر.
مامان محمدرهام جون
16 آذر 92 23:02
تبریکککککککککککککککککککککککککککک هم برف زیبا هم روز دانشجو وهم تولد دوست گلمون ویه تبریک ویژه به محبوبه جون بابت داشتن دوست گلی مثله شما
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از تبریک های قشنگتون سمانه جان. وااااای، خجالتم ندین دیگه. ، ممنون.
تاابددونفره
17 آذر 92 0:15
•● Mah ●•
پاسخ
دوست گل و همیشه مهربوووون و همراه من.
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:07
سلاااام با چه منظره قشنگی روبرو شدی اول صبحیمن از پائیز و زمستون عاااااشق برف و برف بازیاشم پنجره اتاقتون خیییلی منظره قشنگ و هوس انگیزی داره دوستم روز دانشجو هم مبارک همه دانشجوها باشهانشالا که همیشه موفق باشن بخصوص همسریت متنی هم که واسه تبریک دانشجوها نوشتی خیییلی جالب بود
•● Mah ●•
پاسخ
سلام گلمممممممممممم خیییییییییییییلی خوش اومدی دلتنگ ِ کامنتهات بودم سمانه جان آره خب. راستی اون متن پاییز رو که واسه مامان الینا نوشتم، کلی یادت افتادم. اونوقتایی که میگفتی: از پاییز بدت میاد. ولی رفتی اصفهان و برگشتی، نظرت عوض شد. خخخخخخخ
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 1:09
وااااای خدای منچطور روز تولد مامان الینا رو یادم رفتوقتی رسیدم به اون قسمت اصلا خشکم زد...من الان خییییییلی ناراحتم مررررسی که تولد دوست خوب و عزیزمونو تبریک گفتی و یادم انداختی دوستمامیدوارم 120 ساله بشی محبوبه جوووونم
•● Mah ●•
پاسخ
آخیییی عزیزززززم... درک میکنم چی میگییییی! اشکال نداره. محبوبه جونی ِ ما، مهربون تر از این حرف هاست خواهش میکنم. ایشششششششششششششالا
مامانه کیاناوهانا
17 آذر 92 1:28
خصوصی
•● Mah ●•
پاسخ
الهییی
تاابددونفره
17 آذر 92 2:19
کجا رفتي يهو
محبوبه مامان الینا
17 آذر 92 7:57
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااااام گلممممممممممممممممممممممممم دوست ِ یک روزه ی من. نی نی . الان 33 سال و یک روزه ای.
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 آذر 92 8:27
واقعــــــــــــــاً برف ، هیچی پاکتر و قشنگتر از برف نمیتونه باشه خوشبحالتون ما هم برف ندیده چه متن ِ قشنگی روز دانشجو بر همسریتون مبارک باشه تولّد ِ محبوبه جونم مبارک باشه ان شالله همیشه پستاتون پر تبریک
•● Mah ●•
پاسخ
آره واقعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاً جای ِ شما خالی بود گلم... ممنون از اینهمه نگاه ِ قشنگت به همه چیز... مباررررررررررررک وای چه دعای قشنگی. مقسی
محبوبه مامان الینا
17 آذر 92 9:09
برو خصوصی
•● Mah ●•
پاسخ
آخیییییییی نی نی ِ یه روزه ِ من!!! باشه. الان میام پیشت.
مادر کوثر
17 آذر 92 10:30
پست خوردنی نمیذاری؟! سایت به روز شده
•● Mah ●•
پاسخ
اصلا حس ِ غذای ِ جدید ندارم نمیدونم چرا؟ اوکی. میام
🌙مامان چشمه بهشتى
17 آذر 92 10:32
سلام با گوگل كروم وارد شدم درست شد مررررررسى عززززيزم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خدا رو شکر پس ، خواهش میکنم. نظر ِ همسری بود.
تا ابددونفره
17 آذر 92 12:27
سلام سلامخوب خوابیدیجواب نداشتی خواب برد و باختی
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااام عزززززززززیزم آره والا. از بی جوابی، خوابم برم. ایششششششش... بَرَنده! نسترن جونم، این مطلب رو بخون; http://widenet.ir/%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C/3414-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%DB%8C-%D9%83%D9%87-%D9%87%D8%B1-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D9%8A-%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%AF.html از سایت ِ خواهرمه.
محبوبه مامان الینا
17 آذر 92 13:58
بابت خیصوصی ممنون
•● Mah ●•
پاسخ
کـــــــــــیف کردی؟ بازم از این سوالا داشتی، بیا مستقیم از خودم بپرس!
خواهرفرناز
17 آذر 92 14:38
سلام عزیزم بهتر شدید؟ ممنون از اینکه به یادم بودی وتبریک گفتی تولد محبوبه جونم مبارک تولدخودت نزدیکههههههه. داری چیکار میکنی؟
•● Mah ●•
پاسخ
سلام گلم. ممنون آره بهترم. خواهش میکنم. وظیفه ست تولد دوست ِ خوبمون، محبوبه جون مبارک. من کار ِ خاصی ندارم بکنم که! همسری باید یه کارایی بکنه.
مریم
17 آذر 92 16:17
من اپم......... منتظرحضور گرمتون هستم
•● Mah ●•
پاسخ
حتما. سر ِ فرصت ِ مناسب، چشششم
سمانه مامان ستایش
17 آذر 92 17:20
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونتم گلممممممم
تا ابددونفره
17 آذر 92 17:51
سلام عزیزممرسی بابت آدرسخیلی مفید بود و استفاده کردمنظرمم گذاشتم.واااای تو این چند روز چقدر چیز یاد گرفتمبرای دیدنه مطالب خواهری به همین آدر باید بریم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم... خوشحالم که به دردت خورد آدرس سایتش: www.widenet.ir
خواهرفرناز
17 آذر 92 20:05
منظور منم تولد محبوبه مامان الینامبارک باشه
نسرین مامان آنوشا
17 آذر 92 21:15
سلام عزیزم خوبی؟ دخترم سرماخورده دو روزه نت نیومدم دیروز کمی سرزدم جوابتو دادم ما دهلرانیم جنوبی ترین شهرستان استان ایلام با دزفول یه ساعتی فاصله داریم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نسرین جان. ممنون آخییییی.. ایشالا هر چی زودتر حالش بهتر بشه آهان. بسلامتی هر کجا باشی، در دل ِ مایی...
مامان ترنم
18 آذر 92 9:46
عجب منظره‌اي شكار كردي. خييييلييييي خوشگله. خوش به حالتون كه برف داريد. البته اينجا هم كمي برف اومد ولي اصلا روي زمين نموند كه بشه ازش عكس گرفت.
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون لیلا جان... خوششششششگل میبینی اِ؟ اِی کاش بیشتر میبارید...
مریم مامان نیکان
18 آذر 92 10:00
سلام خانم،خوب و خوش هستین؟ممنون به وبمون سرزدینمنم عاشق روزای برفی ام،خیلی کیف میده
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. خواهش میکنم خییییییییییییییییلی زیاد...
مادر کوثر
18 آذر 92 11:30
اینجا رو ببین http://beautifulideas.blogfa.com/category/45/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF-%282%29 در کل سایت خوبیه
•● Mah ●•
پاسخ
مقسی...
مامان محمد علی
18 آذر 92 12:04
سلام خوشبحالتون ما اینجا برف نداریم عکسها هم عالین.عالی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. ممنون از حضورتون خانومی ِ هنرمند و کدبانو اِوا! مــــــــــــرسی
مادر کوثر
18 آذر 92 12:46
انواع پیراشکی: http://beautifulideas.blogfa.com/category/51/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%BE%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%285%29 میخوام اولیشو درست کنم راستی دیشب بازم نون پختم خیلییییییییی بهتر از دفعه قبل شد و خمیرش باحال شده بود! لینک عکسش: http://www.niniweblog.com/upl/kowsar/13865752589.jpg
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که واسه من هم گذاشتی لینکشو، عزززززیزم به بههههههه نوش جووووووووووووووونتون واااااااای... چه خوشگل ِ! آفرییییییییییییین تابستون کامیون می آوردیم دم خونتون اون گوجه و فلفل و بادمجون رو برداشت میکردیم، حالا باید تو صف ِ نون واستیم.
تا ابددونفره
18 آذر 92 12:58
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی که بیادمی نسترن جوووونم
مامان آرشيدا قند عسل
18 آذر 92 14:16
عجب برفي بود حال كرديم هانننننن!!! و همان روز بود كه من تماسيدم و شما در خواب ناز بوديد خواستم بگم آبجي ما تيرانيم (به قول آرشيدا)
•● Mah ●•
پاسخ
آرههههه هان؟ واقعا که! چرا sms ندادین پس؟!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
18 آذر 92 19:20
سلام داشتم از اينجا رد ميشدم ........
•● Mah ●•
پاسخ
سلام... ܓ❀
مامانه کیاناوهانا
18 آذر 92 22:52
خصوصی
•● Mah ●•
پاسخ
مجددا ممنونم ندا جون
مامان روژینا
18 آذر 92 23:52
سلام می گم حالا ما که سه نفریم رفتیم پشت پنجره باید چیکار کنیم ؟بگیم اوه هوای برفی چیکار کنم ما که سه نفریم خوبه اینطوری ؟ تو رو خدا راهنماییم کن الان این سئوال تو ذهنم ایجاد شده وااااای خدایی اینجا نمای پشت پنجرتونه ؟؟؟؟ خیلی قشنگه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خخخخخخخخخخخخخخخخخخ از دست ِ شمااااا! خیلی بامزه بود... آره عزیزم. قابل ِ شما رو نداره...
مامان روژینا
18 آذر 92 23:53
راستی اگه قول میدی ناراحت نشی برم اپ کنم
•● Mah ●•
پاسخ
باشه. قول میدم.
مامان روژینا
18 آذر 92 23:56
نه بابا چه باکلاس تولد محبوبه رو اینجا تبریک گفتی ؟ خود شیرین منم الان میرم تو وبلاگم تبریک می گم
•● Mah ●•
پاسخ
اِهم اِهم... ما اینیم دیگهههههههه خودشیرین؟ آرهههههههههههههههههههههه؟
تاابددونفره
19 آذر 92 1:07
نيستي چرا
•● Mah ●•
پاسخ
هستم، ولی خسته م.
محبوبه مامان الینا
19 آذر 92 8:41
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام امروز چطوری عزیزم؟ کاااااااااش عکس اون عدس پلورا بزاری ببخشید عدس کلم هویج راستی گاهی اوقات نمیشه واست کامنت گذاشت مثلا دیروز هر کار میکردم وارد قسمت نظرات نمیشد چرا اونوقت؟
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااااااام محبوووووووووووووووووووووووووووووووبه جونم مرسی. بد نیستم. هههه... نمیدونم چرا عکس ِ همین یه غذا رو یادم میره بگیرم. بس که هولیم واسه خوردنش. اِِ؟ نمیدونم والا. شاید مشکل از سایت ِ پیچک بوده. سایتی که قالبمو ازش برداشتم.
مامان نیایش
19 آذر 92 9:56
سلام عزیزم چه عکس های قشنگی گرفتی مثل همیشه تولد محبوبه جون هم مبارک باشه و الهی معدل شادیتون همیشه 20 باشه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام زهره جان ممنون خانوووووووووووووومی
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
19 آذر 92 10:10
مرسی که بیادمی دوست جوووونم ما هم بیادتتتتتتتتتتتتت هستیم
•● Mah ●•
پاسخ
شما لطف داری خانومی
محبوبه مامان الینا
19 آذر 92 10:28
راستییییییییییییییییییییییییییی ............... برو خصوصی تا بگم
مادر کوثر
19 آذر 92 10:56
پست بذار
•● Mah ●•
پاسخ
حوصله ندارم.
تا ابددونفره
19 آذر 92 12:07
سلااااااااااااام عزیزم هیچ معلومه یه روز کجاییمردم از دلشورهدیشب از دستم راحت بودیگل گاو زبون خورده بودم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نسترن جوووووونم، توی sms که بهت گفته بودم خونه نبودم. امروز هم هی اینترنت قطع و وصل میشه. آخییی... هر شب ِ باشه ایشششالا!
رضوان
19 آذر 92 12:44
سلااااااااااااااااااااااااااااااام دوست جونی عززززززززززززززیزممممممممم وااااااااااااااااااااای برف ... خوش ب حالتووووووووووووووون دوست جونی عزیزم ممنونم ک ب یادم بودی توی ی کامنت روز دانشجو رو تبریک گفتی عزیز دلم راستی تولد دوست جونیتون هم مبااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالا 100 ساله بشن
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااام عززززززززززززززززیزم گلم جای ِ شما خالی بوووووووود خواهششششششش میکنم دوست ِ خوبم سلامت باشی، ایشششششششششالا
4دانشجو
19 آذر 92 12:51
سلام دوست عزیز. خیلی خیلی منظره قشنگیه. خوش باشید . راستی بابت تبریکت ممنون.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. ممنونم. قشنگ میبینید خواهش میکنم. مـــوفق باشید...
هانیه
19 آذر 92 13:24
نگی که ما گداییم،نگی که بی وفاییم،ما اهل هر کجاییم، مخلص بعضیاییم
•● Mah ●•
پاسخ
ای جاااااااانم... بعضیا! ممنون از لطفت هانی ِ عززززززززززززززیزم
هانیه
19 آذر 92 13:26
اولین درس زندگیم فراموش نکردن انسانهایی است که دوستشان دارم و در افکارم زنده اند. . . . سیــــــــــلاملیکم تک خوااااااااااااااهر جاااااااااااااااان . . . ارادت به شددددددددت کامل می بـــــــــــــــاشد
•● Mah ●•
پاسخ
آآآفرین به تو به بهههه.. سیلااااااااام خوش اومدی عزززززززیزم از جانب ِ ما برای شما هم، همینطور!
محبوبه مامان الینا
20 آذر 92 9:52
سلام به دوست خوشگلم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عززززززززززززززززززززززززززززززززیزم
تا ابددونفره
20 آذر 92 12:44
سلام عزیزمخسته کار وبار نباشی نازنین
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااام نسترن جوووووونم وااای، چقدر چسبید ممنون مهر و محبتتم...
زهرا مامان ارتا
20 آذر 92 17:47
سلام عزیزم ببخشید اگه دیر سر میزنم این روزا همش خونه ی مامانم هستم و بخاطر کوچولو وقتم کمه اما در هر شرایطی مطالبتو میخونم چه روز برفی قشنگی ایشالاه همیشه بارندگی باشه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام زهرا جان، مررررسی که میای آخییییی... الهییییی... نی نی چطوره؟! خواهششش میکنم خانووومی، نظر لطفتونه
مامانه کیاناوهانا
21 آذر 92 0:50
سلام دوست جون کجایی؟دلم تنگ شدهپست جدید نمی زاری؟
•● Mah ●•
پاسخ
سلام ندا جونم مرسی عززززیزم یه کم سرم شلوغه. احتمالا شنبه.
مامان ترنم
21 آذر 92 8:50
اينجا هم الان داره برف مياد . خيييييلييييييييييي حال ميده ....
•● Mah ●•
پاسخ
اِ؟!!! چه خوووووب... هوراااااااااا
محبوبه مامان الینا
21 آذر 92 9:09
سلام به دوست خوب و نازنینم
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااااااااام
فائزه
21 آذر 92 11:24
منم برف موخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
تا ابددونفره
21 آذر 92 11:39
سلام عزیزمخوبییادش به خیر اون هفته این موقع کلی برف اومده بود و رفتی برف بازی ما رو هم بی نصیب نذاشتیمهمونی خوش بگذره عزیزم.آخر هفته خوش بگذره و هفته جدید آرامی داشته باشی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نسترن جونم. خوبم ممنون دوست جونی ِ خودم آرهههههههههه... اتفاقا صبح یادم افتاده بود به هفته گذشته و ... آخییی... مهمونی رو یادت مونده گلم؟! مـــــــــــرسی شما هم همینطور تشکر از اینهمه مهـــــــــــــربونی و دوستی ِ بی ریات.
محبوبه مامان الینا
21 آذر 92 11:58
کجایی عزیزم؟! معلومه مشغول یه کاری هستی آخه کمرنگ شده حضورت ولی بی تو چقدر سوت و کوره اینجا
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزم، چقدر خوشحالم که دوستانی دارم که اینقدر حواسشون به من هست. راستش درگیر یه سری کارای خونه. همین! وای نه، خدا نکنه کمرنگ شم فقط وقت نکردم آپ کنم، یعنی ذهنم واسه موضوع ِ خوب، یاری نکرد. ای جااااااااااااااااااااااااااان. بیا بغــــــــلم
تا ابددونفره
21 آذر 92 15:05
برقا اومدتو تاریکی حواست به پشت پرده ها هم باشه
•● Mah ●•
پاسخ
خونه ی تاریک، از لحاظ ابری بودن هوا گفتم من میترسم، مامااااااااااان
تاابددونفره
22 آذر 92 1:15
دوستت دارم
رضوان مامان رادین
22 آذر 92 12:10
چه عکسی شده خدایی...منم عاشق برفم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که اومدین رضوان جان منم.
زهرامامان آرتا
22 آذر 92 12:29
سلام خانومی مطلب جدید نمیذاری منتظر عکسای خوشگلت هستیم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم، چی بگم والا! سعی خودمو میکنم.
تاابددونفره
22 آذر 92 18:21
شمارش معکوس
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
23 آذر 92 18:13
الان ديگه حس پست گذاشتن ندارم ديگه ..... ولى تو بذار ببينم چه خبـــــــــر .....!!!!
•● Mah ●•
پاسخ
دقیقا عین خودمی پس.
تاابددونفره
23 آذر 92 18:53
بدو بيا درست شد
•● Mah ●•
پاسخ
ای شیطون. خودت میدونی کهههه. وقت نمیکنم شااااااااااید آخر شب یه چیزی گذاشتم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
23 آذر 92 20:29
اِ ..... پس تو هم حس ندارى ....!! حالا يه روزم كه ما كارامون رو كرده بوديم كه پست جديد بذاريمااااا ....!!! پس فعلاااااا .....
•● Mah ●•
پاسخ
آره. دقیقا! دیشب هم همین بلا سر ِ من اومد. بابای
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
23 آذر 92 20:32
از رخش سفيد چه خبر راستى ....؟؟؟؟؟ دوتايى .... ....
•● Mah ●•
پاسخ
حالش خوفه خووووفه
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
23 آذر 92 20:38
من دارم اسفناج مى شورم براى ناهار فردا مى خوام آلو اسفناج درست كنم ... دوست دارى آلو اسفناج ...؟؟؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
بـــــــَــه ! خورش آلو اسفناج من چند بار اسفناج خریدم که این خورش رو درست کنم، هی تنبلی کردم. همش برانی درست کردم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
24 آذر 92 0:03
ههههههههه.......
•● Mah ●•
پاسخ
خخخ دو تا نی نی. یعنی منو همسری.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
24 آذر 92 0:06
آخيييييييييييش ...... خيالم راحت شد ....!!!!! كامنتات صد تا شد ... نكفتى چرا من هى كامنت مى ذارم...؟ همين بود ديگه ....
•● Mah ●•
پاسخ
ای دوست جوووونیه شیطووووووون عزیزم....
محبوبه مامان الینا
24 آذر 92 8:13
سلاااااااام به دوست خوشگلمخصوصی
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام مرسی
♥ نیم وجبی ♥
24 آذر 92 12:38
سلام به دوست جون ِ با معرفت و مهربون ِ خودم یه عالمه دلم برای خودت و وب قشنگت تنگ شده بود مرسی که به یادمون بودی از این به بعد سعی می کنم تند تند بهت سر بزنم ................ خوش به حالتون عجب برفی اینجا خبری نشده فعلا
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نیکوی مهربوووووون و عززززززززیزم چقدر خوشحالم که اومدییییییی ممنوووووون ایشالا ... آخیییییییییی
محبوبه مامان الینا
24 آذر 92 17:06
ای وای ببخشید قرار بود این پست 100 کامنته باشه؟! من از رندی درآوردمش؟!
•● Mah ●•
پاسخ
واااای، چه اکشالی داره رفیق فابریک من
nastaran
24 آذر 92 20:47
سلام وبت خیلی زیباست خوشحال میشم به وب منم سربزنی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. ممنون از لطفتون... باشه.
مامي كيانا
25 آذر 92 11:51
به به عجب برفي من هم بودم اينجوري ميشدم چه منظره زيبايي ايكاش اينجا هم برف بياد روز دانشجو هم مبارك تولد محبوبه جون جوني كه خيلي خاطرش برامون عزيزه هم مبارك ايشالا كنار خانواده گرم و با محبتشون مخصوصا الينا جون گوگولي شاد باشند
•● Mah ●•
پاسخ
آره. ایشالا مرسیییییییییی از حضور و تبریک های قشنگت مونا جان