آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

یه لیوان شیر + یه کیک

1391/11/19 1:00
نویسنده : •● Mah ●•
586 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونی ها.

می خوام یه تبادل نظری باهاتون داشته باشم در رابطه با اینکه; خوردن شیر چقدر می تونه واسه بدن مفید باشه؟niniweblog.com  و خوردن شیر توی سنین مختلف، فرقی داره یا نه؟ niniweblog.com

راستش حدود یک ماه هستش که من عادت کردم، صبح ها یه لیوان شیر + یه کیک بخورم. تا حدی که اگه توی یخچالمون شیر نباشه، دیوونه میشم. حس میکنم یه چیزی کم دارم. خلاصه اینکه حسابی به خوردن این نوع صبحانه عادت کردم.

ممنون می شم اگه اطلاعاتی در زمینه خوردن شیر توی سنین مختلف داشته باشید، بگید. آخه شنیدم که واسه خانوم ها خوردن لبنیات، زیاد خوب نسیت. باعث پوکی استخوان میشه.

 نمی دونم درسته یا نه؟ niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

زهرا
19 بهمن 91 1:12
نه بابا ، مادر شوهر من اینقد که شیر خورده عین شیر سفیده و خوشگل
پوکی استخوان هم نداره خدا رو شکر ، یک دندونای سفید برفی هم داره که نگو
دندوناش از من سالم تره محض اطلاعتون اشکالی نداره بخور ، شوهر خودمم صبحا حتما شیر+ کیک +عسل + خرما میخوره بعد میره سرکار بنده هم باید جمعه کیک درست کنم ، که داره تموم میشه

شیر برا کودکان و ماداران باردار و پیرا (کهن سالان یا؟ ) خیلی مفیده
چقد حرف زدم

از نظر مفــــــــــــــــــــیدت ممنــــــــــــــــــــــــــــونم

مامان تسنيم سادات
19 بهمن 91 1:56
به به شب عالى مستدام ......
من اول اومدم ديدم خيلى شلوغه گفتم برم يه خورده ديگه بيام ....
من وقتى بجه بودم دكتر به من گفتش بايد روزى ٤ ليوان شير بخورم منم خوردم اين شد كه اين قدر رشد كردم .....
شير كه خيلى خوبه به نظرم يه ليوان توى روز زياد نيست

به به به ... اینجا رو ببین، نورانی شده با وجود شما ... ای بابا ... حالا شما هم تشریف داشتید، چرا به این زودی؟ آره عزیزم، بچه ها رو میدونم، من که 23 دارم چیکار کنم؟! مــــرسی از لطفت گلم
مامان تسنيم سادات
19 بهمن 91 1:58
خوب انگار رفتى بخوابى ......
بخواب منم رفتم.....
با اجازه.....

ببخشید دیگه، نتونستم بیشتر همراهی کنم

محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 7:53
اتفاقا برعکس.شیر باعث جلوگیری از پوکی استخوان میشه چون سرشار از پروتئینه.دکترم به من گفت باید روزی4لیوان شیر بخوری یا لبنیاتهای مکمل مثل ماست یا دوغ.
ضمنا رونشناسا میگن نوشیدن یک لیوان شیر ولرم قبل از خواب باعث آرامش و جوانی میشود

ممنونم عزیزم، لطف کردی و جوابم رو دادی، آره، قبل از خواب رو هم خیلی دوست دارم.

مادر کوثر
19 بهمن 91 8:39


چه باحال!

شیر خیلی خوبه مخصوصا از همین نوعی که عکسشو گذاشتی اینجا. استرلیزه و با ماندگاری طولانی.

ولی با کیک زیاد موافق نیستم. به خاطر شکر و بکینگ پودرش! البته اگه فعالیت بدنی داشته باشی اونم هیچ مشکلی نداره.

بخور بخور نوش جووووووووووووووووونت

مـرسی از جوابت گلم، آره حق با شماست، کیکه خرابش می کنه ، خواهرت معتاد شده رفته ، فعالیت بدنی که آره... خیـــــــــــــــــــــلی دارم، نمیبینی عزیزم، انقدر زود به زود آپ می کنم
محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 9:45
رمز عکس رو خصوصی فرستادم عزیزم

مـــــــــــرسی خانومی

مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 10:22
سلاااااااام صبح عالی بخیر .....
میبینم که تشریف دارید ....
بفرما خصوصی ...

سلااااااااااااام صبح زیبای شما هم بخیر. آره ... میبینم که شما م آره ، چشــــــــــــم

محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 10:32
از چه لحاظ میگی امنیت نداره؟عکسا که رمز داره؟

عزیز دلم، چون آپلود شده و در معرض دید مدیریت نی نی سایت قرار گرفته، بعدش هم اینکه رمزتون فقط عدد هستش و قابل هک شدن هست. یکی از خانوما رمزش هک شده بود، داشت خودشو می کشت... در ضمن، همسری من یه سری تونست رمز یه بنده خدایی رو کشف کنه، با رفتن توی تنظیمات و سرور وبلاگ ... اما نگاه نکرده ها، فقط خواست به من نشون بده که این رمز ها امنیت نداره... خب حداقل شما وقتی دیدی همه دوستانون اومدن و دیدن، مطلب رو حذف کن

مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 10:32
اِ اِ .....!!!!!!
پس کامنتهای دیشبم کووووووو ....؟؟؟؟؟

نیومده بود ..؟؟؟؟

لطفا اندکی صبر . . .
مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 10:34
ok ....????

Yes...

محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 10:43
واااااااااااااااااای ممنون از راهنماییت عزیزم

خواهش میکنم، مواظب خودت باش

مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 10:46
راست میگی ..؟؟؟؟
واقعا این رمزها راحت باز میشن .....؟؟؟؟؟

بله خانومی، همسریه من که موفق شد رمز یه بنده خدایی که عکس های آتلیه بچه ش بود رو هک کنه، فقط واسه اینکه بهم ثابت کنه، توی دنیای مجازی و پیشرفت تکنولوژیِ امروزی، هیچی امن نیست. حالا پست های شما که رمزدار هستن، چیز خاصی ندارن که... عکس شما توش نیست که

مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 10:58
نه نیست ....
ولی چقدر نا امنه ....!!!!


آره

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
19 بهمن 91 11:23
سلام.
خانمی منم با بقیه خانم ها موافقم. شیر خیلی خوبه و هیچ وقت مصرف زیادش حتی برای خانم ها پوکی استخوان نمیاره.
دخترم هر روز نزدیک به یک لیتر شیر میخوره.

سلام عزیزم... از راهنماییت ممنون. اووووو ... ماشالا به دخملی تون
مامان ماني مسافر كوچولو
19 بهمن 91 12:19
xlب.حكححغفلالر ع7كثضپكگو
اينم جواب دكتر ماني ميتوني ترجمش كني؟ من كه نميتونم

آخـــــــــــــــــــــی ... الهـــــــــــــــی
نه، شما که مامانشی نتونستی، من بتونم ؟! ای شیطون
مامان پریسا
19 بهمن 91 12:22
سلام عزیزم خوبی؟

نوش جونت گلم. بخور بیشتر هم بخور هیچ ضرری هم نداره.

من هم هر روز یک لیوان شیر با یک قاشق عسل میخورم که مشکل معدمو کامل برطرف کرده.

خیلی هم عالیه.و از پوکی استخوان جلو گیری میکنه.

پریسا که عاشق شیره روزی 2 لیوان حتما باید بخوره.تازه بهم میگه گرمش کن!!!

سلام مریم خانوم عزیز
مرسی از توضیح کامل و دقیقتون ... چشـــــــم
اووووو ... خب پس ... خوبه! ماشالا

محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 12:26
میدونی چطور میشه واسه نظرات رمز گذاشت عزیزم؟

عزیزم واسه نظرات نمیشه رمز گذاشت ... فقط همون موقع که مطلب رو نوشتید، اون پایین رو که نگاه کنید، زیر قسمت "موضوع" نوشته شده که نظرات پس از تایید، نمایش داده شود... شما اون کشو رو باز کن و مثلا "نظر خواهی غیر فعال شود " رو انتخاب کن.
حالا نمیدونم این نظراتی که واستون داده شده، می مونه یا نه ...؟! تا حالا امتحان نکردم.

مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 12:56
خیلی ممنون عزیزم لطف داری شما دوستم ...
سه تاشو انتخاب کردم فقط یکیش مونده فکر کنم تا عصری ایمیل بزنم بهت

خواهش می کنم گلم
اوکی ...
مامان تسنیم سادات
19 بهمن 91 20:46
یه صحبت خصوصی ....

اوکی

امیر مهدی وعمی
19 بهمن 91 22:02
سلام
خوبید؟
خوشبحالتون که خودتونو عادت دادید خیلی عادت خوبیه .من که اصلا صبح ها نمی تونم شیر بخورم
انشااله همیشه سالم باشید

سلام ، مرسی خوبم ... جدی؟ خوشحالم که می شنوم عادت خوبی دارم

نیم وجبی
19 بهمن 91 23:35
واقعا منو تو یه شباهتایی داریما
اگه تو حدود یه ماهه این عادتو داری من 6-7ساله این عادتو دارم اونم نه تنها صبح ..هم صبح هم بعدازظهر
نه بابا چه ضرری اتفاقا برعکس خیلی هم خوب و مفیده نوش جون با خیال راحت میل بفرمایید

خیلی خوشم میاد کسی با من ، یا من با کسی شباهت هایی داشته باشم
اووووووووووووو ... خب پـــــــس ... مرسی که گفتی
چشـــــــــــم ... من هم صبح ها و آخر شب ها قبل از خواب... مثه الان

ستاره زندگی
20 بهمن 91 0:09
از ستاره:

شیر تا بخوای مفیده
مانند برف سفیده
کاملتر از این غذا
کسی تا حالا ندیده
شیر بخوریم سیر می شیم
قوی مثل شیر میشیم
هر روز اگه بنوشیم
هیچوقت مریض نمی شیم
راهنمایی از زبون کودکانه

ای خدااااااااا ... مــــــــــــــــــــرسی ... خب دیگه، کاملا متوجه شدم ... ممنونم ستاره جون
ستاره زندگی
20 بهمن 91 0:32
ستاره خانم ما الان خوابن
ولی این شعر رو قبلا توصیه کردن

خب پس، خدا خیرش بده که با توصیه ش ما رو نجات داد و دست مامانیش هم درد نکنه که این شعر رو حفظ کرد و واسه ما تایپ کرد یه بوس واسه شما، یه بوس واسه دخملیِ گٌلــِـت

زهرا
20 بهمن 91 1:00
پخخخخخخخخخخخخخ
خانوم آنلاین !

ای شیــــــــــــــــــــــــــطون
خواهر فرناز
20 بهمن 91 9:26
سلام
بدو بیا با 2تا مطلب اومدم
زود باش پاشو تبلی نکن بیا دیگه
در مورد شیر
خیلی برات خوبه کی گفته پوکی استخوان میاره
البته باید کم چرب مصرف کنی چون چربی باعث میشه لبنیات جذب نشه
بعد از غذا اصلا نخور فقط صبحانه ومیان وعده
این عکس شیریم که گذاشتی اصلا خوب نیست مشگن مواد نگه دارنده نداره ولی خودم خوندم که بهشون مواد نگه دارنده میزنند
اگه ازشون بپرسی میگن چون در 121 درجه سانتی گراد درست میشه همه باکتریا را میکشه ولی آیا در این مدت نمیتونه باکتری واردش بشه؟!!!!

سلام، باشه خانومی... میام
اوووووووووووو ... چه توضیح دقیق و کاملی ... خیلی ممنونم مخصوصا در رابطه با چربی شیر که اشاره کرده بودی
مامان نیایش
20 بهمن 91 15:12
سلام عزیز دلم
دلم برات تنگ شده بود حسابی برای تو و این خونه ی خوشگلت نارنجی مشکی
عزیزم چه قدر خوبه که میتونی شیر بخوری من که اصلا بهم نمیسازه و دکتر هم که رفتم گفت این پشت دردت از کمبود کلسیمه منم نمیتونم شیر بخورم
بابایی که عاشق شیر عسله میگه دوای همه درداست
عزیزم حتما بخور ولی اگه با عسل بخوری بهتره البته خرما هم خوبه
چون طبعش سرده و طبع اکثر خانوما هم سرده میگن زیاد خوب نیست ولی به هیچ وجه باعث پوکی استخوان نمیشه اصلا با عقل جور در نمیاد که
بخور نووووووووووش جونت قوی بشی شیر بشی مامان بشی فسقلیت رو دو سال شیر بدی

سلااااااااااااااااااام زهره جونم ... وااااااااااااااااااااااااااااااااااای ... چه توضیحات خوبی دادی گلم
مـــــــــــــــــــــــــــرسی ... "طبع سرد" خیلی واسم جالب بود فسقلیمو
مامان نیروانا
20 بهمن 91 17:09
سلام عزیزم. من مطالعه ی زیادی در این زمینه ندارم ولی فکر میکنم یه لیوان شیر روزانه عادت تغذیه ایِ خیلی خوبیه. کیک هم فکر کنم خوبه اگه خونگی باشه و فاقد مواد نگهدارنده. همون شیرش هم اگه از این ماندگاری طولانیا نباشه بهتره فکر کنم. تندرست باشی بانو، با استخوانهایی استوار و محکم

سلام فریبا جونم از توضیح خوبت ممنونم خانومی... دقیقا حق باشماست ... کیک خونگی خیلی بهتره شما هم تندرست و سلامت باشی، سایه تون برقرار

هما
20 بهمن 91 18:12
عزيزم از كجا شنيدي شير بده؟
من كه تعجب كردم.
همه مي گن واسه خانمها مخصوصا خوبه. و خانمهاي باردار بيشتر.

نه، من شنیدم لبنیات زیاد خوب نیست، نه فقط شیر. مرسی از حضورت
مامان تسنیم سادات
20 بهمن 91 22:17
سلام ...
جمعه شبتون بخیرو نیکــــــــــــــــــــی ...
خوبید ..؟؟
چه خبرااااا ....
رسیده بود اوناااااا

سلام وقت شما هم بخیر عزیزم
خوبیم، مرسی ... راستش همسری مریض بود، وقت نشد چک کنیم. در اسرع وقت، حتــما
مادر کوثر
21 بهمن 91 7:58


فقط خواستم بگم دوستت دارم



منمـــ دوستتــــ دارمـــــــ
آزاده
21 بهمن 91 9:26
روزی یه لیوان......... فک کنم تا 3 تا جا داره ها
منم عاشق کیک و شیرم. از بس تو اداره خوردم شکم دارم آآآآآآآآآآآآآ اما شما جوونی خواهر، بخور نوش جونت

آره..؟!!! مــــــــــــرسی از حضور همیشگی و مهربانانه تون ...شکم آآآآآ خیلی باحال بود ...
چشـــــــــــــــــــــــم...ممنوووووووووووون

مامان علی خوشتیپ
21 بهمن 91 14:26
سلام
به نظر من که خیلی هم خوبه.اونی که میگن ضرر داره منظورشون با افرادیه که روزی یه لیتر شیر میخورن.حداقل یه لیوانش برای بدن ضروریه.ولی کیک هرروز اصلن خوب نیست.

سلام به روی ماهتون
از نظر قشنگتون، ممنون ...
مادر کوثر
21 بهمن 91 14:39


آنلاین خانمه به به
جیگر خانمه به به
بیکار خانم به به
فارغ التحصیل خانمه به به
حالا دست دست دست



دارم در مورد شیوه های ..... تحقیق میکنم
همونی که خودت میدونی و هر دومون به زودی در گیرش میشیم و فرصت ول گشتن تو نی نی وبلاگ رو دیگه پیدا نمیکنیم

تــــــــــــــــــــــــک خواهره به به
دوستش دارم به به



مـــــــــــــــــــرسی جیگر



باشه گلم، ممنون


مامان کوثری
21 بهمن 91 16:31
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!!
اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!!
اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!!
حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید

http://temparti.blogfa.com/
هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه

من که کودک ندارم

مامان آرشيدا قند عسل
23 بهمن 91 8:25
اونوقت كي گفته شير خوردن باعث پوكي استخوان ميشه ؟!!!!!!!!!! يه چي ميگي هان تازه شير خوردن از پوكي استخوان جلوگيري ميكنه عزيزم خوششششششششششش بحالت كه اينجوري معتادش شدي

شنیده بودم که لبنیات زیاد، باعث پوکی استخوان می شه مرسی که تشریف آووردید و ممنون از نظر خوبتون

مامان نیایش
23 بهمن 91 11:19
عزیزم شما دو تا خواهر چی پچ پچ میکنید کشتید ما رو میخوایید هویجوری تو خماری بذارید ما روووووووووووووو
هی من هر چی هیچی نمیگم هی اینا پچ پچ میکنن شیطونه میگه
چی میگه؟
در گوشم میگه
چی میگه
نمیدونم به خدا خودمم نمیفهمم چی میگه و باید چه کار کنم شما دو تا رو:
D
قاطی کردم

همین!

مامان نیایش
23 بهمن 91 13:46
خیلی ممنون ...دندونام ریخت

خدا نکنه

یه دوست
27 بهمن 91 11:58


1 لیتــــــــر شیــــــــر = 200 گـــــرم گوشــت قرمـــز

وای مرسی دوستِ من