آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

نظرات (15)

ستاره زندگی
26 اسفند 91 19:02
جالب بود



mamanebaran
27 اسفند 91 8:30
واي خدا جونمممممممممممممممممممممم اينو بايد كجاي هفت سين گذاشت

دقـــــــیقا وسط ســـــفره صرفا واسه خنــــــده

محبوبه مامان الینا
27 اسفند 91 8:44
ووووووووووووووووووووی این چیه دیگه دوست جونچندشم شددم عیدی حال گیری میکنی
حالا این عکسو از کجا آوردی؟

ووووووووووی ... این مارماهی، سمندر، مارمولکه اصلا هر چی دوست داری اسمشو بذار. هدف خنده ست
از گوگل، اتفاقی کشفش کردم، دلم نیومد تنهایی بخندم.

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 اسفند 91 9:33
مار ماهـــــــــــــی چه کار میکنه؟بین این ماهیها
سال خوبی داشته باشین ما آپیم

مار ماهی؟! من فکر کنم مارمولکه... البته یه نفر هم میگه سمندره... ، هر چی هست باحاله!
چشم، خدمت خواهم رسید.

مامان تسنيم سادات
27 اسفند 91 10:37
من عاشق اين خخخخخخخخخ ...... گفتنتم ...!
عكس هم با مزه بود و قشنگ .....


من عاشق اون شب نشینی هامونم ... مرسی گلم
قــــــــــــــــربونت برم من.

مامان آرشيدا قند عسل
27 اسفند 91 13:39
واييييييييييييييي سمندر امپراطوررررررررر!!!!!!!!!!! در خطر انقراض ممنوع گرفتنش آقا من اينجا يكي پيدا كردم بدوئين بياين بگيرينش آهاييييي بدوئين گرفتمش بياين بياين.

واقعا اسمش سمندره؟!!!
... عزیزم، خیلی قشنگ جــــــّو می دی ها...

مامان مانی مسافر کوچولو
27 اسفند 91 13:45
سلام واییییییییییییی نازی اینا دارن نسلشون منقرض میشه از بس ادما گرفتتشونبهار مبارک

سلام عزیزم، حالا باز خوبه یه نفر گفت: ناااازی ...
جدا؟! فدات شم، بهار تو هم مبارک گلم

امیر مهدی و عمی
27 اسفند 91 14:02
سلام
ی خورده ترسناکه
نه به لطافت ماهی قرمز نه به .........

سلام، آقا ترس چیه؟! یه کم بخند

مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 14:42


خخخخ ...

مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 14:42
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93

وای عزیزم، ساراجونم ... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووونم ... چه خوشگل بود. دست علی خوشتیپ و مامان سارای گلش درد نکنه
مامان پریسا
27 اسفند 91 16:11
خیلی ترسناکه.مور مورم شددددد

ببخشید دیگه

مامان پریسا
27 اسفند 91 16:12
سال نو مبارک گلم.

ایشالله سال خوبی داشته باشی.

عزیزمی شما، مریم جان ...
بر شما هم سال نو مبارک گلم

مامان نیایش
30 اسفند 91 11:04
خخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان سارا
10 فروردین 92 13:44




مامي كيانا
10 اردیبهشت 92 10:53
اين سمندره و شنيدم نسلش در انقراضه
چه حيف
يعني اين بايد سر سفره هفت سين باشه
اون وقت نماد چيه؟؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخ ... نماد ِ خشونت