آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

جوجه کباب با سیخ چوبی

1391/12/27 9:05
نویسنده : •● Mah ●•
4,394 بازدید
اشتراک گذاری

 توی این هاگیر و واگیر جابجایی خونه، آخر سال و دم عیدی، جوجه نــوبره والا !!!

طرز تهیه بصورت خلاصه: 

قطعه های سینه مرغ را از شب قبل، در ظرفی شامل آبلیمو، زعفرون، فلفل سیاه و نمک قرار می دهیم تا مزه دار شود. Happy Dance

گوجه فرنگی، فلفل دلمه، قارچ و پیاز را درشت خرد می کنیم و سیخ می زنیم. 

تابه را گرم کرده، روغن را درون تابه ریخته و سیخ ها را سرخ می کنیم. مقداری کره آب شده روی قطعات جوجه میریزم تا از حالت خشک بودن، خارج شود.

 

اوایل، قطعات فلفل دلمه و گوجه را لابه لای قطعات مرغ در سیخ می گذاشتم، شکیل تر می شد اما زمان پخت هر کدوم با هم فرق می کرد. پس ترجیح دادم، بصورت جداگانه سیخ بزنم و در روغن سرخ کنم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

رضوان
27 اسفند 91 18:23
وااااای از کجا میدونی این غذا مورد علاقه منه ؟؟؟
پس شما هم مثل مامان من شدیییییییید هنرمندی قربونت برم
نوووووووووش جوووووووونتوووووون


آخیییییییی عزیزم ...
خواهش می کنم، ما خاک پای مادرهاییم
قــــــربون تو برم من، مرسی

م(خط خطی خوانا)
27 اسفند 91 18:53
سلام عزیزم
ممنون از تبریک تولد
26/12/1364
تو وبلاگم قسمت درباره وبلاگ هست
به به پس همکار بودی یه زمانی.
چه عالی...
بودی؟!!!!خب چی شد بیرون اومدی؟!!

سلام مرضیه جان، خواهش می کنم عزیزم
میرسم خدمتتون

م(خط خطی خوانا)
27 اسفند 91 19:15
ممنون از لینکت
منم لینکت میکنم
خوشحال شدم از اشناییت


مــــــرسی خانومی

مامان تسنيم سادات
27 اسفند 91 20:00
سلام به دوست نازنينم
خيلى خوشمزه بود بوى سرخ كردنش تا اينجا اومد......
تسنيم عاشششششششق جوجه كبابه ...
اين كار توى خونه ما هميشه به عهده آقاى پدره.
نوووووووووش جونتون

سلام به عزیز دلم
آخـــــی ... چه باحال گفتین
قربون تسنیم گلی که عاشقه جوجه کبابه ... واااای ... دست همسری جانتون هم درد نکنه. چه خوب !
ممنــــــــــــــــــــــــونم خانومی
رضوان
27 اسفند 91 21:12
خصوصی دارییییییییییییییییییییییییییی

ممنووونم از رمـــــــــــز

امیر مهدی و عمی
27 اسفند 91 23:02
سلام
دستتون درد نکنه
فکر کن آدم خسته از خونه تکونی بیاد وب گردی با این صحنه روبرو بشه
چی میشهههههههههههههه!!!!!!!

سلام
ممنون عزیزم آخــــــــــــــــــی خسته نباشی.
زهرا
27 اسفند 91 23:18
وای چقد آپیدی خانومی !

وای چقــــــــد تو خوبی خانومی
mamanebaran
28 اسفند 91 8:37
فداي تو آشپز كوچولوي خودم قربونت برم كه انقدر با سليقه اي ،

فدای تو عزیز مهربون ...

mamanebaran
28 اسفند 91 8:38
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید
جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.

...

مامان آرشيدا قند عسل
28 اسفند 91 12:29
وايييييييييي منم ميخواممممممممممم!!

آخــــی... عزیزم ... بفرمایید ...

آسمونی ها
28 اسفند 91 13:06
بابا آشپز
نمیدونم چرا با دیدن این چیزمیزهای رنگی رنگی بیشتر گرسنه م شد ...
خیلی خوشگله
حتما درستش میکنم
ممنون از لطفتون ... ببخشید که موجبات گرسنه شدن شما رو فراهم کردیم ... چشات خوشگل میبینن.

متین مامی ایلیا
28 اسفند 91 17:31
واااااااااااااااااااااااااااای عالی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووود من که عاشق کبابم
نوش جونتون

آخی ... مرسی خانومی

مامان نیایش
30 اسفند 91 11:05
به به نوووووووش جوووووووون ما هم دیشب یعنی چهارشنبه سوری بساطی داشتیم که نگو زیر بارون ....

مرسی عزیزم ...

مریم
30 اسفند 91 19:44
سلام عزیزم سال نو مبارک منم طرز تهیه این جوجه خوشکل رو تازه یاد گرفتم
اثاث کشی خوش گذشت؟ این چی بود ماهی که نبود سوسمار بود دوستت دارم سلام ما رو برسون به آقاتون
مریم خانومی، سلام عزیزم. اثاث کشی هم مگه خوش می گذره؟! جدیده؟!!!
مرسی که همه پست ها رو خووووووووووووندی
دوست می دارمت، سلامت باشی
مامان سارا
10 فروردین 92 13:45
نوش جون ، چرا که نه

ممنووووووووووووووووووووووووووووون

دخملی شکلک
21 فروردین 92 2:25
دمت گرم ننه

ننه خودتی، من که ندارم.

یه عشق آسمونی
17 اردیبهشت 92 9:46
همش با خودم فکر میکردم که من این غذا رو توی وب کی دیده بودم!!! بلاخره پیدات کردم ....
درست کردم
عالی بود.
بسیار خوشمزه و سریع ...
مرسی
اگه بازم از انی غذاهای خوشمزه درست کردی بهم خبر بده.

دارم همه آرشیوت رو میخونم

آخــــــــــی... مرسی که باز هم بهم سر زدی
نوووووووووش جونتون، مرسی که اومدی و گفتی، خوشحالم کردی عزیزم ، لطف می کنی