آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

گوجه فرنگی ریز با پستو

1392/10/22 16:43
نویسنده : •● Mah ●•
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست های من! ماچ

اگر دوست داشتید، سری به اینجا بزنید. پست ِ "پیراشکی گوشت". اون عکس قبلی رو دوست نداشتم، شکل ِ ظاهری پیراشکی ها خوب نشده بود. چون واسه دفعه اول بود که درست میکردم و قالب مخصوصشو نداشتم. عکس اونجا رو امشب که پیراشکی داشتیم، به روزش کردم. قلب

خب;

این یه پیش غذای ایتالیایی هستش با سس پــِـستو (Pesto)! از خود راضی طبیعتاً طعمش خیلی خاصه. ولی به ذائقه من که خوش نیومد، آخه من زیاد روغن زیتون رو با پنیر نمیپسندم، ولی به یه بار امتحانش می ارزه. چشمک

حداقل فایده ش هم واسه من اینه که اگر فردا روزی رفتم ایتالیا و اینو توی منوی رستورانشون دیدم، انتخابش نکنم. شیطان نیشخند

niniweblog.com

مواد لازم:

گوجه ریز * ریحان تازه * سیر * روغن زیتون * پنیر پارمزان * دانه کاج * فلفل سیاه * نمک


طرز تهیّه:

بالای هر یک از گوجه ها را برش دهید و درونش را با قاشق خالی کنید. ریحان، سیر، روغن زیتون و نمک را در بلندر ریخته و بزنید تا نرم شود. پنیر و فلفل سیاه را اضافه کرده و هم بزنید. بوسیله یک قاشق کوچک، هر یک از گوجه ها را با این سس پُر کنید و قبل از سرو در ظرف مورد نظر، به مدّت 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

نوش جان... گاوچران

 

پی نوشت:

این عکس مربوط میشه به ماه مهر. عینک منتها بین فایل ِ عکس ها پیداش نمی کردم و واسه همینم هستش که از دیدن ِ ریحان دارید تعجب میکنید. آخه تو این فصل که ریحان گیر نمیاد. زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مریم
22 دی 92 18:42
به به.............. قیافه غذا که خوش مزه س..... مخصوصا اینکه شما درست ش کنین امتحانام تموم بشه حتما درست میکنم ش و تجربه ش میکنم... اره دیگه ایتالیا که برم میدونم سفارش بدم یا نه (یه جوری میگم انگار فردا بلیط دارم..زیاد جدی نگیرین تو سن و سال من توهم زیاده) راستی شما که یه سره تا میتونین عکس غذا بزارین و من هم هی میرم سر یخچال و جیغ مامانم دراومده
•● Mah ●•
پاسخ
حتما درست کن عززززیزم، خیلی راحت و آسون هستش آره مریم جونم، دوست نداشتی، سفارش نده. توهم؟ حالا مروا زدی دیگه، دیدی شد مروارید! شاید همین فردا رفتی. خخخخخخخخ.... بنده خدا مامانتون. بیچاره یخچال!
خواهر فرناز
22 دی 92 20:21
چه تفاهمی منم از این غذاها دوست ندارم نوش جان ممنون تجربه ات را برامون گذاشتی تو ایتالیا سفارشش ندیم
•● Mah ●•
پاسخ
حالا شما اول امتحانش کن، دوست نداشتی تو ایتالیا سفارشش نده من خودمو عرض کردم که دوست ندارم، شاید شما دوست داشته باشی باز خوب فکراتو بکن، هنوز وقت داری!
مامانه کیاناوهانا
22 دی 92 21:08
به یادتم دوستم . . . . .
•● Mah ●•
پاسخ
منم خیلی به یاد شما و خواهر عزیزتون هستم قابل تصور هستش که اینروزا مشغول چه کاری هستین همیشه به جشن و شادی انشاءا...
تاابددونفره
22 دی 92 21:13
کي اپ کرديچه کوچولو و خوشگل و موشکلندلت مي ياد چرا مي گي خوشمزه نيستبه نظر که خوب مي يادمن که تو منوي رستوراناي ايتاليا اينو نديدم..پس با خيال راحت برو و نگران نباشبگو ببينم چند تا ديگه از اين عکساي بايگاني شده داري که رو نکردي برامون
•● Mah ●•
پاسخ
فکر میکنم حوالی ساعت 6 بود عززیزم، خوشگل میبینی به ذاءقه من نخورد، شاید خوشمزه باشه راستی واقعا نبود؟ چشششم باور کن همین یه دونه مونده بود.
نسرین مامان آنوشا
22 دی 92 21:21
چقدر خوشگله ادم هوس میکنه درست کنه اره منم بهتره درست کنم اگه رفتم ایتالیا بد بود سفارشش ندم
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی دوست من آره، خیلی آسونه، تونستی درست کن و طعمشو تست کن. شاید دوست داشته باشی.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
22 دی 92 22:19
حالا چرا راه دور ميرى .... شايد يه روز گذرت خورد به يه رستوران ايتاليايى يا يكى اونجا دعوتت كرد . بايد امتحانش كرد
•● Mah ●•
پاسخ
خخخ ایشالا شما امتحانش کن، شاید خوشتون اومد.
تاابددونفره
22 دی 92 23:52
باور نمي کنم
•● Mah ●•
پاسخ
خب بقیه غذاها مثه سوپ شیر و شله زرد و اینا توی همون سایت "آشپزی های مامانم" هستن. داری میشی یه دختر بد. نه؟
تاابددونفره
23 دی 92 0:01
وااااااي اين پيراشکي ها چه خوبنبله بله اين يکي ها به نظر بهتر از قبلي ها مي يان.همينجا اعتراف مي کنم که اين پيراشکي ها بيشتر دهنمو اب انداخت تا اين گوجه هاي پستوييباورت مي شه دو ساعت داشتم به اين گردالي وسطش نگاه مي کردم بفهمم چيهبعد که نوشته رو خوندم متوجه شدم.خيلي خوشگله اصلن نمي خورد پوست پرتقال باشه
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی که به اونجا هم سر زدی آخیییی. عززززززیزم بهت حق میدم، بالاخره اون سرخ شده ست و حالت فست فودی داره. جدددی میگی؟ آخ... کاشکی ننوشته بودم. خوشگل میبینی
خواهرفرناز
23 دی 92 0:15
صبح چرا 2خط اول نبود؟من ندیدم؟ نمیدونم والا بود وندیدم نبود ندیدم چی شد چه خبره ........ ای بابا *ینحا کجاست من اومدم؟هاااااااان.........منو کجا بردین من کجام .......یکی منو نجات بده.......... نگران نباش چیزی نیست عوارض درس خواندنه
•● Mah ●•
پاسخ
صبح چیه؟ این پست رو ساعت 6 عصر گذاشتم که. خخخخخخ اذیت نکن خودتو
زهرا مامان کوشولو
23 دی 92 2:22
وای سس پستو برعکس شوما من عاشقشم تازه بعضی وقتا رو پیتزا هم میزنم مزش شاید دفعه های اول یکم غیر عادی بیاد ولی عادت میکنی دویاره امتحان کن عسیسم من از خامه که تو سوپ میرزن بدم میاد حالا چ ربطی داشت به این پستخواستم علایقمو بدونی پیراشکی هات خیلی خوشکل تزیین کردینمرت هم عالی بید ایتالیا رفتی براشون درست کن تا اینجوری شن
•● Mah ●•
پاسخ
ای کلکککک پس بلد بودی و رو نمیکردی؟ موافقم، رو پیتزا باحالتر میشه تا توی گوجه. آخخخخخخ.... دلت میاد؟ خامه، توی سوپ شیر، خیییییلی مزه داره ربطش خیلی باحال بود ممنون عزززیزم واسه ایتالیایی ها؟ پیراشکی؟ واااای خیییلی بامزه گفتی!
مادر کوثر
23 دی 92 8:43
سلام و صبح بخیر به خواهری هنرمندم اول از همه بگم که سس پستو شما، منو یاد این مطلب از یکی از پست های سایتم انداخت: سس پستو : این سس برای صاف کردن شکم به کار می‌رود، دانه‌های درخت کاج و روغن زیتون هر دو سرشار از اسیدهای چرب غیر‌اشباع تک‌زنجیره‌ای است که التهاب بدن را کاهش داده و با چربی شکم مبارزه می‌کند. هر دوی این مواد در سس پستو وجود دارد؛ لینک این پست برای علاقه مندان به آب شدن چربی شکم با تغذیه: http://widenet.ir/%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%DB%8C/3562-%DA%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B4%DA%A9%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%B5%D8%A7%D9%81-%D9%88%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%82-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F.html مدیونی اگر فکر کنی که میدونم بعضی ها کامنت های بقیه رو میخونن و یا اینکه من دارم تو وبلاگت تبلیغ سایتم رو میکنم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام تک خواهری جونم صبح ِ شما هم بخیر خییییییییلی باحال بووووووووود... شما و تبلیغات؟!!! اصصصصصصصصصلا بهت نمیاد...
مادر کوثر
23 دی 92 8:44
به نظر من غذای شیکی هست و باید خوشمزه باشه وای دلم ریحان و سبزی خوردن خواست
•● Mah ●•
پاسخ
شیک میبینی منم.
مادر کوثر
23 دی 92 8:45
راستی حتما به سایت سر بزن در مورد جزئیات سبدکالا هم مطلب گذاشتم اساسی این نظر هم اصلا تبلیغ سایتم نبود
•● Mah ●•
پاسخ
سبد کالا؟ باشه. ممنون تک خواهری از اطلاع رسانیت
آزاده
23 دی 92 9:01
محبوبه مامان الینا
23 دی 92 10:14
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوب شد تا تهش خوندم چون اول عکسو دیدم گفتم این ریحانهای تازه از کجا اومدن؟!!! بعد با خودم گفتم ای دل ِ غافل راست گفتن هر چی امکاناته واسه پایتخت نشین هاست خوب که به آخر رسیدم دیدم ای دل غافل باز هم زود قضاوت کردم من عااااااااااشق تزئینش شدم خیلی گیاهی و خوشگله (پیرو علاقه به زیست ِ گیاهی)
•● Mah ●•
پاسخ
سلاااااااااااام محبووووووووووووووووبه جوووووونم خخخخخخ عاشق ِ همین صداقتتم! ای شیطون! بله! گیاه دوستی دیگههههه!
مادر کوثر
23 دی 92 13:21
سبزی خوردن خریدم ماه...طلا...جیگر...ظریف....خوردنی....سبزی رو میگم خب دیگه هر چی امکاناته واسه پایتخت نشینهاست
•● Mah ●•
پاسخ
هورااااااا محــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبوبه جون، با شماستا!
تاابددونفره
23 دی 92 13:42
سلام سلاممم به دوست جونيه خوب خودم.ظهربخير دارم برات
•● Mah ●•
پاسخ
سلام به روی ِ ماهت ظهر ِ شما هم بخیر هان؟!!! چرا؟
هانیه
23 دی 92 13:55
به نظرم باید خوب باشه اما از اون جایی که من گوجه دوست ندارم،بیخیالش شدم. آخه دوست جونی میدونی چیشده؟ هر غذایی که اینجا میبینم به مامانی میگم باید درست کنه.به جز غذاهایی که پیاز و گوجه و کلا چیزایی رو داشته باشه که من دوست ندارم. البته لازم به ذکر است که " من وسواس شدددددددیدی به انتخاب غذاها و مواد لازمش دارم" ولی غذا های شما همیششششه بیستــــــه مرسی بابت غذای ایتالیاااااااااااایی راستی یه چیز دیگه:هر وقت رفتی ایتالیا خبرم کن. با هم بریم بترکووووووووووووونیم . . .
•● Mah ●•
پاسخ
اوووو... چقدر بد غذایی آبجیییییی گوجه دوست نداری، یا حساسیت داری بهش؟ ممنون عزیزم از لطف ِ همیشگیییت هه اوکییییی... میترکونیممممممممم! خیلی شیطونی...
مادر کوثر
23 دی 92 20:34
ایشالله
•● Mah ●•
پاسخ
چی بگم والا!
تاابددونفره
24 دی 92 0:08
بوووووووس گنننننننده
•● Mah ●•
پاسخ
یه ماچ ِ تپل
مادر کوثر
24 دی 92 8:37
سلام سلام صبح بخیر فکر میکنم اصلی ترین و مهمترین دلیل درد مچ دستت رو کشف کردم برو اینجا رو بخون: http://widenet.ir/%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA/3595-%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C.html شک ندارم خودشه با شواهد عینی که در دست دارم شاید اینجوری در شب زنده داریهات تجدید نظری بکنی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام تک خواهری جون ممنون که اینقدر به فکرمی مطلب ِ خوبیه مثه همیشه. تجدید نظر چرا آخه!
محبوبه مامان الینا
24 دی 92 11:22
سلام به دوست سحر خیز خودم پروژه با ناکامی مواجه شد!
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم خیلی رو این قضیه اصرار داری ها!
خواهر فرناز
24 دی 92 11:53
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خیلی ممنون که بیادمی
محبوبه مامان الینا
24 دی 92 13:11
منظورم عملیات ناموفق صبح بود
•● Mah ●•
پاسخ
بله. متوجه منظورت شدم. از نظر شما ناموفق بود.
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
24 دی 92 13:24
بازم یه پست ِ خوشمزه ی دیگه به نظر میرسه خیلی خوشمزه باشه تزئیناتشم مثل ِ همیشه ساده و شیک پیراشکی ها رو هم خیلی خوب تزئین کردی من همیشه از این خمیر آماده ها میخرم ولی خب یه کم که موند بیرون میشکنن شما چطور اینجور نمیشه که خودت درست میکنی
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از لطفت منصوره خانومی آره خودمم از تزئینات شلوغ و پلوغ خوشم نمیاد. نه عزیزم، من از این خمیری که دستورش نوشتم خیلی راضی ام. تا حالا آماده ایشو نگرفتم!
فائزه
24 دی 92 17:22
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم کجا بووووودی این مدت؟؟ چررا باران جوون نیست؟؟حالش خوبه؟؟؟ ممنونم که تولدمو تبریک گفتی عزیزم کادوتم خوشل بود مرسییییییییییییییی
•● Mah ●•
پاسخ
سلااااااااااام گلم شرمنده نتونستم زودتر بهت سر بزنم منم نمیدونم! خدا کنه هر جا که هست حال ِ خودش و نی نیش خوب باشه. خواهش میکنم. بازم مبارک...
فائزه
24 دی 92 17:34
از هرکسی باهاش رابطه داشت پرسیدم اما خبری نبود خیلی نگرانشم به خدا!ایشالا که مشکلی بوجود نمیاد!
•● Mah ●•
پاسخ
من که هیشکی سراغ ندارم رو نمیگی! ایشالا.
مریم
24 دی 92 18:41
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزمممم
زهرا مامان ارتا
24 دی 92 18:52
), ,/) ( ' ; ' ) ;(,,)-(,,) می بوسمت /),, /) ('; ' ) (,,)-(,,) یکی این ور /) ,,/) ( ' ;') (,,)-(,,) یکی اون ور
•● Mah ●•
پاسخ
چه باحال مررررررررسی دوست جوووونی
تاابددونفره
24 دی 92 19:22
سلاااااام سلااااااام من اومدم
•● Mah ●•
پاسخ
به به، سلااااام خانومی خسته نباشی واقعا جات خالی بود امروز...
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 7:52
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
مادر کوثر
25 دی 92 7:59
کودک و قصه با نام "اهمیت قصه برای کودکان" در سایت قرار گرفت
•● Mah ●•
پاسخ
تشـــــکر...
مامان احسان
25 دی 92 8:40
سلام گلم صبح زیبات بخیر
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم صبح ِ شما هم بخیر باشه
محبوبه مامان الینا
25 دی 92 9:28
سلام عسل خانوم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوست جوووووووووونی
تاابددونفره
25 دی 92 11:09
اووووووخي.اينجا داره برف مي يادسلااااام پاشو خوابالو
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگله؟ سلام. بیدارم عزیزم.
نیلوفرآبی
25 دی 92 11:19
به به بازم غذای خوشمزه .. دستت درد نکنه خانوم کدبانو پست قبلی هم خیلی قشنگ بود ممنون که پیشم اومدی عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون فریده جان همیشه بهم لطف داری دوست خوبم خواهش میکنم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
25 دی 92 12:16
سلاااااااام عليكككككككككم .....
•● Mah ●•
پاسخ
به بهههه... سلام عززززیزم
فرناز خاله آرسن جون
25 دی 92 12:19
بازم مثل همیشه عالیه دست گلت درد نکنه خانوم هنرمند
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم فرناز عزیزم
تاابددونفره
25 دی 92 12:51
•● Mah ●•
پاسخ
کجا؟
اسماء♥مامانِ فسقل♥
25 دی 92 15:26
نه.....
•● Mah ●•
پاسخ
یعنی تا این حد؟!
تاابددونفره
25 دی 92 23:18
کم پيدايي
•● Mah ●•
پاسخ
یه کم.
خواهرفرناز
26 دی 92 11:08
سلام صبحت به خیر دیروز هر چی اومدم دیدم نیستی گفتم رفتی دماوند وقت ندارم فعلا طرح بزنم اگه شد یه طرح میزنم ممنون از نظردهیت
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، صبح ِ تو هم بخیر خواهش میکنم. دماوند؟!!!!!!!!!! الان بریم که قندیل میبندیم اونجا!
تا ابددونفره
26 دی 92 11:36
سلام سلامدوستت دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نسترن جونم. منم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
26 دی 92 14:59
خصوصى گذاشتم
•● Mah ●•
پاسخ
واست SMS فرستادم.
زهرا مامان کوشولو
26 دی 92 15:48
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم که بیادمی عزیزم
رضوان
26 دی 92 18:11
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از حضورت رضوانم.
مامانه کیاناوهانا
27 دی 92 2:31
خصوصی
مامان آمیتیس
27 دی 92 9:56
سلام عزیزم ما که نفهمیدیم دانه کاج کجاش بود اینو گفتیم که عرض وجودی کرده باشیم از طرف خواننده خاموش شوخی کردم بابا چون که من که نه دونه کاج دیدم و نه خوردم راستی مزه اش چطوریه ایتالیااااااااااا من برم فک کن
•● Mah ●•
پاسخ
سلام ممنون از دقتتون... راستش من که نداشتم، ولی دیدم جز مواد باید باشه! ایتالیا
مریم
27 دی 92 15:25
منتظر پست هایه زیبایه بعدی تون هستیم............
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی از لطفت عزیزم
مادر محمد
3 بهمن 92 18:47
سلام دوست گلم دلم برات بدجوری تنگیده راستی زود باش زود باش رمز میخوام
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، ممنون ببخش منو خانومی.
مامان پریسا
3 بهمن 92 19:31
تمام مدت داشتم به موضوع ریحان فکر میکردم
نیم وجبی
4 بهمن 92 15:17
به به دست کد بانو درد نکنه ، مثل همیشه گل کاشتی
•● Mah ●•
پاسخ
قربون ِ شما نیکو جوووونم...
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
14 بهمن 92 0:19
عالی بود گلم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که اومدی.
مامان آیسو وآیسا
17 بهمن 92 21:11