آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

دسرهای پیشنهادیِ یه دوست

1392/11/18 22:07
نویسنده : •● Mah ●•
2,516 بازدید
اشتراک گذاری

هوا سرد است،

ابرها زمزمه باران را نجوا می کنند،

درختان میلرزند ولی دوستانم همچنان گرم و صمیمی در دلم ماندگارند... قلب

سلام. ماچ

یادگرفتن ِ دسر، مثه یادگرفتن غذا، ضروریه. مخصوصاً اگه اون دسر رو یه دوست بهت یاد داده باشه و از همه مهم تر اینکه با درست کردن و صرف اون دسر، یاد دوست، سراسر وجودتو پُر کنه... بغل

دو تا دسر خوشمزه و آسون رو از یکی از بهترین دوستانم، نسترن جون، یاد گرفتم. چون خیلی از طعمشون خوشم اومد و همچنین مورد پسند همسری هم قرار گرفت، از خود راضی تصمیم گرفتم اینجا ثبتشون کنم تا شما دوستای خوبم در صورت تمایل، درست کنید و از طعمش لذت ببرید. مژه

البته از اونجایی که ایشون عکس های مرحله به مرحله رو خیلی قشنگ گذاشته بود، از عکس های خودشون استفاده کردم. چشمک پس در ادامه با من همراه باشید... گاوچران

1. یه نوع ترایفل

پودر ژله با طعم دلخواه رو طبق ِ دستور مربوطه درست کرده و قبل از بستن کامل آن، مقداری میوه و گردو خرده شده در آن بریزید.

 

بعد از بسته شدن ِ کامل ژله، یک بیسکوئیت ساقه طلایی که از قبل در آبمیوه یا نسکافه کمی نم دار کرده اید، روی مخلوط ژله و میوه بگذارید.

 

روی بیسکوئیت ها را با لایه ای از خامه بپوشانید. سپس با دنت با طعم دلخواه، ظرف را پر کنید.

در صورت تمایل، میتوانید خامه و دنت را مخلوط کرده و بعد استفاده کنید.

 

روی دسر را میتوان با شکلات رنده شده یا هر میوه ی دیگه که دوست دارید، تزئین کنید و

بعد از 3 ساعت که دسرها را در یخچال گذاشتید، نوش جان کنید. قلب

* * *

نتیجه ی همین دسر، به سبک تک خواهر ِ عزیزم. ماچ

 

niniweblog.com

 

 2. دسر بیسکوئیت و خامه

بین ِ بیسکوئیت های پتی بور را خامه بمالید، روی هم بگذارید و بصورت زیر در ظرف قرار دهید.

 

روی تمام سطح را با خامه پوشانده، با دنت و میوه تزیین کنید.

به مدّت 3 ساعت در یخچال قرار داده تا خامه یه خورد ِ بیسکوئیت ها برود و نرم شود.

نوش جان. قلب

* * *

نتیجه ی همین دسر، به سبک یکی دیگه از دوستای عزیزم، سولماز جان. ماچ

* * *

اینم دسر های من: خجالت

ترایفل با ترکیب ِ ژله پرتقالی و دنت وانیلی که البته بخاطر ِ قیفی نبودن ظرفم، ژله زیاد خودشو نشون نمیده. با شکلات رنده و دراژه تزئینشون کردم. چشمک

 

اینم دسر بیسکوئیت و خامه که با پاستیل ِ قلبی، پودر شکلات و دراژه تزئینش کردم. لبخند

 

تشکر نوشت:

دوست خوبم، نسترن جون همیشه بامعرفتم;

ازت دنیا دنیا ممنونم، به خاطر آموزشِ قشنگت ماچ و ممنون از همه ی دوستانِ همراه و مهربونم که منو غرق ِ در محبّت همیشگیون می کنند... بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (81)

تا ابددونفره
19 بهمن 92 0:18
سلام عزیز دلم وای حسابی شرمنده کردی عزیزممرسی دوست مهربونم.من که کاری نکردم.با حس درست کردن چیزی رو که یه دوست بهت یاد می ده کاملا آشنام.چون منم وقتی غذاهای خوشمزه ای رو که ازت یاد گرفتمو درست می کنم.از موقع پختش تا موقع خوردنش همش به یادتم.خصوصا که دوست جونیت باشهخوشحالم که این دسرا رو دوست داشتین.و ممنون که قابل دونستی شون و تو وب خوشگلت گذاشتی.دوستت دارم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نــــــسترن جونم چقدر خوشحالم که اولین نفر خودت این مطلب رو دیدی خواهش میکنم، دشمنت شرمنده باشه وای عزیزم، مـــرسی خجالتم میدی نوش جونتون باشه اون غذاها. خیلی خیلی ممنون از نظر لطفت دوست ِ خوبم منم دوستت دارم و باز هم بابت آموزش این دسرهای دوست داشتنیت، ازت ممنونــــم.
تا ابددونفره
19 بهمن 92 0:25
چقدر اسم عنوان مطلبت دوست داشتنیهدست خودتم درد نکنه که درستشون کردی.خداییش دسر بیسکوئیتیت خیلی خوشگلتر از مال من شده.یعنی قبل از این که درستشون کنی.میدونستم مال تو خوشگل تر می شهچون به هر حال دستی تو تزئینات غذا داریوخیلی کدبانوئی بازم ازت خیلی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنـــــــــــــــــــــــــــونم دوست خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــمناگفته نمونه که من از تو خیلی بیشتر از این چیز یاد گرفتم
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم. ناقابله. آخییییییی... عزیزززززززم... مــرسی ولی من نظر ِ عکس ِ شماست. واسه تو پُـرملات و خوشششششششگلتره... با توت فرنگی هم که تزئین شده، دیگه حرف نداره. همیشه بهم لطف داری، خودت هم کدبانوئی، جیـــگر حالا قرار ِ کیک هم یادم بدی. مگه نه؟ من ازت ممــــــــــــــــــــــــــنونم، دوست ِ دوست داشتنی ِ من!
تا ابددونفره
19 بهمن 92 0:31
تزئین دسر ترایفلتم خیلی خوشگلهعیب نداره عزیزم.ایشالا سری بعد تو ظرف خوشگلایی که تازه خریدی درست کن.که ژله بیشتر خودشو نشون بده
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی! آره. ایشالا، حتماً.
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 0:54
عالی بود ممنون
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از حضور ِ مجددتون.
تا ابددونفره
19 بهمن 92 2:00
کیک هم به روی چشم.
•● Mah ●•
پاسخ
چشمت بی بلا.
مامانه کیاناوهانا
19 بهمن 92 8:34
سلام به دوست عزیز و کد بانوی خودم: وای که چقدر دلم برای این پستهای خوشمزت تنگ شده بود... چقدر هم با سلیقه درست و تزیین شده...
•● Mah ●•
پاسخ
سلام مهربووووون ممنونم، تو چقدر خوبی آخه؟! خواهش میکنم...
مامان آرشيدا قند عسل
19 بهمن 92 8:43
ما هم از تو ممنونيم كه اين آموزشهاي جالب رو تو وبت گذاشتي و از نسترن جون هم
•● Mah ●•
پاسخ
منم از حضور ِ زیبای شما ممنونم، عززززززززززززیزم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
19 بهمن 92 9:14
سلاااااام چقدر ساده و ولى خوشگل و خوشمزه هم دست نسترن جون درد نكنه ، هم دست خودت من از دسر بيسكويت خيلى خوشم اومد حتما درست مى كنم ببينم خامه صبحانه مى خواد يا خامه شيرينى ؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوستمممممممممم آره، خیلی خوشگل میشه... قربان ِ شما، تشکر درست کن عزیزم، خیلی نرم و خوشمزه میشه. صد برابر خوشمزه تر از کیک های بیرون. تسنیم جونم هم دوست داره. نه، همون خامه صبحانه. مابین ِ بیسکوئیت ها، خامه سفت و واسه روی سطح ِ بیرونیش، خامه نسبتا رقیق. بنظرم اینجوری جذابتر میشه. گرچه وقتی که میذاری تو یخچال، همون خامه رقیق هم سفت میشه و به خورد ِ بیسکوئیت ها میره، اما واسه پوشش دادن، راحت تره.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
19 بهمن 92 9:17
واى راستتتتتتتتتى ......... بابت عكس ممنووووووون خييييييييييييلى ذوق كردم
•● Mah ●•
پاسخ
تو عزیز ِ دلمییییییییییی
خواهر فرناز
19 بهمن 92 10:11
وای چه خوشمزههههههههههههههههههههههههههههههههه میشه برای ما هم بدرستی با پست بفرستی؟ قربان دوست کدبانوم
•● Mah ●•
پاسخ
آرههههههه... هان؟ خودت درست میکنی و عکسش هم میذاری! اوکی؟! خدا نکنه، مرسی عزیزم.
محبوبه مامان الینا
19 بهمن 92 10:24
سلاااااااااااااااااااااام به دوست عزیزم وای این پست خوشمزه رو با چه مقدمه زیبا و دلنشینی شروع کردی واقعا دست هر دو تون درد نکنه هم نسترن عزیز با این دستور ژله و مرحله به مرحله و خوشگل هم شما با این تلاش بی وقفه و تزئین خوشگل همشون وسوسه انگیزه وای اون پاستیل قلبی هارو دست هر دو دوست هنرمند و خوش سلیقه م درد نکنه بووووووووووس برای هر دوتون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام به محبوبه ی نازنین و مهربون و بادقت ِ من مـــرسی عزززززززیز دلم فدای تو دوست ِ خوب و شیرینم ما هم از بودنت ممنونیم اینم از طرف ِ ما واسه شما:
مامي كيانا
19 بهمن 92 10:47
سلااامي به شيرين همين دسرهاي خوشمزه از اون ترايفل خوشم اومد حتما امتحانش ميكنم دوره دوستهامون اين ماه نوبت منه دنبال دسر بودم به نظرت دسر بيسكوئيت و خامه خيلي چرب و خامه اي نيست فكر كنم تقسيم كردنش سخت باشه ما حدودا 15 نفريم يا مثلا به تعداد اون ترايفلو درست كنم و يه دونه دسر بيسكوييت هم بزارم با يه بسته چندتايي درست كردي؟
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوست ِشیرینم نه عزیزم، اونقدرا هم که فکر میکنی چرب نمیشه و وقتی نرم میشه، خیلی راحت با چاقو قابل ِ برش هستش. ولی واسه 15 نفر، اگر ظرف جام به تعداد کافی داشته باشی، همون ترایفل بهتره. واسه دسر بیسکوئیتی، خیلی زیاد به بیسکوئیت نیاز داری. شاید بگم حدودای 7 بسته. واسه من 1 بسته ست. واسه نسترن جون فکر میکنم 2 بسته باشه. اگر فکر میکنی به هر دوی دسر نیاز داری، میتونی دسر بیسکوئیتی رو درست کنی و یه برش تقریبا باریک، کنار ِ چای هر کدومشون بذاری.
مامي كيانا
19 بهمن 92 10:48
دسر خودتون هم زيبا شد نوش جونتون ممنون از پست كاربردي و مفيدتون با عشق
•● Mah ●•
پاسخ
زیبا میبینی مونا جونم خواهش میکنم.
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:06
چه روزایی میری دانشگاه؟ درسا سخته؟
•● Mah ●•
پاسخ
1، 3 و 4 شنبه... 16 واحــد... فکر نمیکنم دروس ِ پایه و ترم اول واسم سخت باشه. چون بیشتر مقدماتی و پایه ای هستند. اعتماد به سقف رو حال کردی؟!
مامان احسان
19 بهمن 92 11:21
سلام عزیزم هنرمند خانوم منم میخوام یعنی منم میتونم درست کنم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام معصومه ی نازنین صـــــــد در صـــــــد!
آزاده
19 بهمن 92 11:43
ای خداااااااااااااااااااااااااا من از دست این مامان آینده چیکار کنم که همش باعث ترشح بزاق من میشه ممنون از تو و نسترن جون با این دستور آسون و خوشمزه. حتما برا پسرا می درستم
•● Mah ●•
پاسخ
ههههههههههههههههههه حالا میخوای چیکار کنی از دستم؟ مـــرسی عزیزم که بهم سر میزنی...
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:49
اخه دست پخت تو خوشمزه ترهههههههههههههههههههههههه مال تو را میخوام بله اعتماد به نفستا قربااااااااااااااااااااااااااااااااااان
•● Mah ●•
پاسخ
نظر ِ لطفته اختیار داری... من هنوز هنگ ِ اون دو پیازه ی سیب زمینیتم!
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:52
دوستش داشتی؟ درستیدی؟
•● Mah ●•
پاسخ
دوپیازه تو با تزئین ِ سس، هوس انگیز بود. نه هنوز.
خواهر فرناز
19 بهمن 92 11:58
بدرستش ببین خوشت میاد؟ راستی حلوا نشاسته ای را درستیدم به جای شیر شیر موز ریختم وگلاب نریختم کسی نخورررررررررررررررررررررررررررد منم کلی غصه خوردم چرا دوستش نداشتند اخه هنوز بوی خامی میداد
•● Mah ●•
پاسخ
باشه. شیر موز چرا آخهههههههه؟ ای بابا. بوی خامی چرا؟!!! من که سعی کردم دستورشو دقیق بنویسم که...
تا ابددونفره
19 بهمن 92 12:32
سلام جیگر عرض ارادت
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 12:33
خوشحال میشم لینکمون کنیییییییییییییید
•● Mah ●•
پاسخ
لینک شدید...
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 12:34
خصوصصصصصصصصصصصصصصصصصی
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون ولی نمیدونم چرا باز نشد مطلب هاتون...
مامان تارا
19 بهمن 92 12:57
وای دلم خواست چنقده خوشمزه به نظر میرسن ! بودند آیا ؟؟؟؟؟؟؟ اون بیسکویتی خیلی آسونه میدرستم عنقریب منم دیشب یه چیزی درست کردم اونم زود آماده میشه و خومشزه است حالا صبر کن میگم برات
•● Mah ●•
پاسخ
درست کن خووو آری، بودند... چون آسونه میدرستی؟ بیصبرانه منتظرم خومشزه؟! چنقده؟
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 بهمن 92 15:20
وااااااااای چقدر خوشگلن اینا.چقدر هم آسوووووووون...نسترن جون وبش آشپزیه؟ میشه بذاریم تو آشپزیمون مال خودتم خیلی خوشگل و شیک شدن...دستت طلاااااااااا
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی سارا جونم نه عزیزم. نسترن جون یکی از بهترین دوستای ِ من و از loxblog هستش یه سری واسه خودشون دسر درست کرده بود، ازش خواستم که به منم یاد بده. تا اینکه آموزش این دسرها رو گذاشت توی وبش. ممنوووووون عزززززززززیزمممممم
مامانیه آرسام
19 بهمن 92 15:23
سلام.ممنونم از پست مفیدتون.حتما این دسر خوشمزه رو درست میکنم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوستِ مامان ِ الینای عزیز خوش اومدین... حتما. نوش جان.
نسرین مامان آنوشا
19 بهمن 92 16:22
سلام خانمی بازم که ترکوندی خیلی عالی بود یه چیز جدید دیگه ازت یاد گرفتیم ممنون بابت مهربونی ات دسر ترایفل ات اشتها برانگیزه منم که عاشق خامه ام دست دوست مهربونتم درد نکنه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. خوش اومدی خواهش میکنم عزیزم... البته خود ِ من هم اینو از دوستم یاد گرفتم. اگر عاشق ِ خامه ای، دسر ِ دومی رو بهت پیشنهاد میدم. قربان ِ شما.
اسماء♥مامانِ فسقل♥
19 بهمن 92 17:24
دلمان بســــــــــــــــــــــــی هوس کرد.....
سمانه مامان ستایش
19 بهمن 92 17:42
واااای چه دسرای هوس انگیزیخدایی چقدر هم راحته طرز تهیشون. ممنون از نسترن جون و مرررسی از خودت که گذاشتیشون اینجا از اون پاستیلهای قلبی خییییلی خوشم اومدفکر نکنم دلم بیاد بخورمشون اگه گیر اوردم
•● Mah ●•
پاسخ
شما هم درست کن، مخصوصا دومی رو مطمءنم ستایش جون خوشش میاد. خواهش میکنم. ما هم از شما ممنونیم. هههه
سمانه مامان ستایش
19 بهمن 92 17:44
راستی درس و دانشگاه خوش میگذره خانوووم دانشجو؟
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون عزیزم ترممون از 23 بهمن شروع میشه.
تا ابددونفره
19 بهمن 92 20:35
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از محبت همیشگیت، عزیزم ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
مریم
19 بهمن 92 21:38
سلام خانم خانم ا.................. اشکال نداره دوستم من دیگه به وبلاگ شما عادت کردم.... تازه یاد گرفتم کی بیام بهتون سر بزنم.....موقعه یی که شام یا ناهار خوردم و سیر سیرم خیلی دسر خوبی بود مامیم قرار شد که در اولین فرصت زحمت شو بکشه..... قیافه خوش مزه یی داره..... اصن همه اینهارو بیخیال...این مهمه که همسرتون خوشش اومده دسته نسترن جوون هم درد نکنه...... البته بگما شما اینقد با انرژی و مهربونی همه رو جذب خودتون میکنید..... خب دیگه با اجازه تون برم که بخوابم(جیش_بوس_لالا) فقط دیدم اپ کردین خیلی خوشحال شدم و از یه لحاظ هم ناراحت....(خودت میدونی از کدوم لحاظ و میگم...) منتظر پست هایه بعدی تون هستم.... البته اگه بتونین بی.......باشه... دیگه دارم چرت و پرت میگم آخه فردا امتحان اقتصاد دارم.... اون جمله ی اول پست تون و تقدیم میکنم به خودتون با این چند تا دونه گل..........
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزمممممممممممممممم آفرین به تو که یاد گرفتی کی بیای اینجا! مامی ت قرار شد زحمتشو بکشه؟! خودت چرا زحمتشو نمیکشی؟! دو روز دیگه رفتی خونه ی شوهر، میخوای چیکار کنی؟ آره واقعا! اینکه همسری ها از یه دسر یا غذای جدید، خوششون بیاد، که خودش از فتح ِ قله ی اورست، سخت تره! وای مررررررسییییییی عزیزم، تو که خودت آخر ِ مهربونی هستییییییی ممنون از اینهمه محبتت موفق باشی عزیزم
تا ابددونفره
20 بهمن 92 11:35
سلام آنلاینی
•● Mah ●•
پاسخ
آره...
مریم
20 بهمن 92 12:21
فقط اومدم ببینم در جواب کامنت قبلی م چی نوشتین..... حسابی هم ذوق کردم.... تنکیو دوسته گلم...
•● Mah ●•
پاسخ
عززززززززیززززززززززززم منم از دیدن ِ کامنت های خوشگل و بادقت ِ تو، ذوق میکنم...
محبوبه مامان الینا
20 بهمن 92 13:34
سلام به دوست نازمممنون که اینقدر وقت میزاری و کامنتهای خوشگل میزاری نازنینم راستی تو پست قبل بعدا نوشت دارم یکی از دوستان دستور پخت آش گوجه رو خواست خو
•● Mah ●•
پاسخ
سلام به عزیز ِ دلمممممم خواهش میکنم خانوووومی کاری نمیکنم که. خودت خوبی... بله؟؟؟ باشه عزیزم، اتفاقا منم دوست داشتم یاد بگیرم...
نیلوفرآبی
20 بهمن 92 13:49
آخه چرا با گذاشتن این عکسا با اعصاب و احساسات ما بازی می کنی ؟ خیلی خوشمزه است،معلومه دستت درد نکنه . همینطور دست نسترن جون که یادت دادن خانوم هنرمند
•● Mah ●•
پاسخ
هههه... باور کن دست ِ خودم نیست... شانسی میشه! قربان ِ شما مـــرسی که میای فریده جان.
مامانه کیاناوهانا
20 بهمن 92 15:10
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که همیشه به یادمی، عزززززیزم
متین من
20 بهمن 92 16:13
خصوصی
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی، باز نشد که.
سمانه مامان ستایش
20 بهمن 92 20:12
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزمی
مامان ندا
20 بهمن 92 21:39
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که اومدین
زهرا مامان ارتا
21 بهمن 92 6:38
وای چه دسرای خوشگلی موادش هم همیشه در دسترس هست و طرز تهیه اش هم خیلی راحت به نظر میاد عزیزم دسر بیسکوییتی برای خوردن سفت نیست یا اینکه بعداز مخلوط با مواد نرم مبشه و برش دادنش راحت؟ مثل همیشه لذت بردم
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی دوست ِ من آره خیلی هم راحته. نه عزیزم، هم نرمه هم قابل ِ برش. ولی بیشتر از 3 الی 4 ساعت توی یخچال نمونه، بهتره.
مامان ترنم
21 بهمن 92 9:43
چه ساده است . براي زماني كه وقت زيادي براي درست كردن دسر نداري خييييليييي گزينه خوب و مناسبيه.
•● Mah ●•
پاسخ
دقیقا
مامان احسان
21 بهمن 92 10:13
سلام دوستم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم
مامان تارا
21 بهمن 92 12:16
•● Mah ●•
پاسخ
از چی میخندی تو؟
مامانی کسرا
21 بهمن 92 13:00
به به چه دسرای خوش مزه ای!!! دستتون درد نکنه خانم خانما
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم سودابه جان.
تاابددونفره
21 بهمن 92 13:43
سلاااام عزيزمظهر بخير من برگشتم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم. ظهر تو هم بخیر... به به.
*یاسمین*
21 بهمن 92 17:01
سلام خانومی،من تازه با وبتون آشنا شدمدسرهاتون خیلی خوشگل درست شده،راستش هوس کردم خودمم درست کنم ببینم چی میشهممنون از آموزشتون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، خوش اومدین ... امیدوارم درست کنید و خوشتون بیاد از طعمش. منم از دوست خوبم، نسترن جان ممنونم.
هانیه
21 بهمن 92 21:33
من يه ماهی كوچولو هستم كه تو قلب شيشه ای تو زندگی می كنم. ميدونی اگه یه روزی دلت بشكنه من ميميرم
•● Mah ●•
پاسخ
فدای تو، ماهی کوچولوی خودممممم خدا نکنه
هانیه
21 بهمن 92 21:35
سلام عششششششششششقم همه چی عالی بــــــود آفرین به تو دوست جونی گلــــــم الان برم بعدا میام یه دل سیر برات می نویسسسسسسسم.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عززززززیز دلممممم ممنون گلممم هر وقت بیای، خوشحال میشم، هانی جووووووووونم.
زهرامامان آرتا
21 بهمن 92 23:32
مامانه کیاناوهانا
22 بهمن 92 23:33
سلام گلم انلاینی؟
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 92 8:02
سلام و صد سلام قرمه سبزی با گوجه رو واسه همسری بپز حتما خوشش میاد
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیز دل حتما.
مریم
23 بهمن 92 11:47
تاابددونفره
23 بهمن 92 14:00
مامانه کیاناوهانا
23 بهمن 92 17:37
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزم...
مامان نیایش
23 بهمن 92 21:06
خیلی خوشگل و خوشمزه بود به به به قول عمو پورنگ دَ دَ دَس دس
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم...
مامان نیایش
23 بهمن 92 21:07
ممنون که اینقدر با جزئیات توضیح میدی
•● Mah ●•
پاسخ
البته نسترن جون توضیح داده بود، من فقط یه کم گستردش کردم.
نگاری
24 بهمن 92 0:04
ایول چه خوشگل. اب دهنم راه افتاد ودلم خواست درست کنم
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی عزیزم حتما.
تاابددونفره
24 بهمن 92 0:11
دلم تنگ شده برات
•● Mah ●•
پاسخ
نبینم ناراحت باشی. دل منم.
مامان احسان
24 بهمن 92 7:47
تا ابددونفره
24 بهمن 92 12:30
I LOVE YOU
•● Mah ●•
پاسخ
I Love you, too
رضوان
24 بهمن 92 18:36
•● Mah ●•
پاسخ
دوست جونمی
مریم
24 بهمن 92 20:38
§§§§§§¶¶¶¶¶¶§§§§§§§§§§§¶§¶§¶¶¶¶¶¶¶§§§¶§§ §§§¶§§111111§§1§¶§§§§§§¶§11§§111111§1¶§§ §§§¶¶§§11111§§1§¶§§§§§¶¶1§§§§11111§§§¶§§ §§§§¶¶§§1111§§1§¶§§§§§¶¶1§§¶11111§§§¶§§§ §§§§§¶¶§§111§§§1¶§§§§§¶§1§§§1111§§§¶§§§§ §§§§§§¶§1§§11¶§§¶¶§§§§¶§1§§§11§§§¶¶§§§§§ §§§§§§§¶¶1§§1§§1¶¶§§§§¶§11§11§§§¶¶§§§§§§ §§§§§§§§¶¶1§§¶§1¶¶§§¶¶¶§1§§§§§§¶¶§§§§§§§ §§§§§§§§§¶¶1§§§1¶¶¶¶¶§¶¶¶§§§1§¶§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§¶¶§§§1¶¶§¶§¶¶¶§¶§§§¶§§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§§¶¶§§1§§11§¶§§¶§§§¶¶§§§§§§§§§§ §§§§§§§§§§¶§§§§§§§§§§1§§§§§§§§¶§§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶¶1§§§§§§§§§§§§§§§§§1§¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶§§§1§§§§§§§§§§§§§11§§¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§¶§§111§§§§§§§§§§§111§§¶¶§§§§§§§ §§§§§§§§¶§§§1111§§§§§§§§§11111§§¶§§§§§§§ §§§§§§§¶§1§§1111§§§§§§§§§11111§1§¶§§§§§§ §§§§§§¶¶1§§§11111§§§§§§§11111§§§1¶¶§§§§§ §§§§¶¶§1§§§§11111§§§§§§§11111§§§§1¶¶§§§§ ¶¶¶§¶¶§§§§§¶11§¶1§§§§§§§1¶¶11¶§§§§§¶¶¶¶¶ ¶§§111111§§§¶1¶¶§§§§§§§§§¶¶1§§§§1111§§§§ 1111111§111111§¶§§§§§§§§§¶§1111111111111 §§§§§§§1§§§§§1111§§§§§§§11111111§1§1§§§1 111111§§§¶¶¶¶¶¶¶¶§1§§§11¶¶¶¶¶¶¶¶§§§§1§11 11§§§§§§§1§¶¶¶¶¶¶111¶§11¶¶¶¶¶¶¶111111111 §1111111111§¶¶§¶¶111§111§¶§§¶¶1111111111 ¶§1111111111§¶¶¶¶111§111¶¶¶¶¶1111111111§ ¶¶¶§111111111§¶¶¶§111111¶¶¶¶111111111§¶¶ §§¶¶¶§11111111§¶¶¶§§11§¶¶¶¶§11111111¶¶¶§ §§§§¶¶¶§1111111§¶¶¶¶¶¶¶¶§¶§111111§¶¶¶§§§ §§§§§§¶¶¶¶§§1111§¶§§§§§§§11111§§¶¶¶§§§§§ §§§§§§§§§¶¶¶¶¶§§11§§§§§§1§§§¶¶¶¶§§§§§§§§ §§§§§§§§§§§§§§¶§§§111111¶¶§¶¶§§§§§§§§§§§ من آپم............. حسابی منتظرتونم.....
•● Mah ●•
پاسخ
قربونت برم مریم جووووونی حتما. در اولین فرصت، چشمممممممممم
تاابددونفره
25 بهمن 92 0:42
چه عجببالاخره از قالبت دست کشيديمگه دلبستش نبوديکمال همنيشينه هامباااااااااااارکه
•● Mah ●•
پاسخ
هنوزم دوستش دارم و عوضش نمی کنم. اصل قالب عوض نشده... فقط مقداری تغییر ایجاد شده. مقداری که چه عرض کنم، خیییلی تغییر ایجاد شده. مرسی عزززززیزم...
اسماء♥مامانِ فسقل♥
25 بهمن 92 0:59
قالب جدید مبارک وبلاگ تکونی کردی؟
•● Mah ●•
پاسخ
قالب، همون قالب قبلی هستش، منتها تغییراتی توش ایجاد شده. آره، ایشالا لینک تکونی هم گذاشتم واسه شب عید.
تا ابددونفره
25 بهمن 92 12:47
سلااااااامظهر جمعه بخیراتفاقا موتجه شدم همون قالبه چون کادراش تغییری نکردن.فقط بگراند عوض شدهبه هر حال مبارکه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزززیزم قربان ِ تو مرسی که باز هم اومدی خانومی و ممنون از بابت تبریک...
مامانه کیاناوهانا
25 بهمن 92 13:27
سلام دوست جون گفتم خدمت برسم برای عرض تبریک: ولنتاین مبارک... امیدوارم روزهای عاشقانه خوبی در انتظار داشته باشی...
•● Mah ●•
پاسخ
سلام ندا جونم... خیلی مهــــربونی عزیزم منم بهت تبریک میگم...
تاابددونفره
25 بهمن 92 17:02
پس کو پستت.
•● Mah ●•
پاسخ
تو که میدونی من آخر شب مطلب میذارم، چرا آخه؟!
*یاسمین*
25 بهمن 92 17:55
عزیزم من این دسر رو بالاخره درست کردم،اونم برای مادر شوهرم اینا،کلی ازش تعریف کردن و خوششون اومد.بازم مرسی
•● Mah ●•
پاسخ
آخییییییی الهیییییییییی نوش جانتون... اینم اضافه کنم که مطمئناً هنرمندی و کدبانویی شما هم بی تاثیر نبوده.
نیلوفرآبی
25 بهمن 92 23:37
قالب نو مبارک
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی عزیزم.
محبوبه مامان الینا
26 بهمن 92 19:17
عزیزم شرمنده که کامنتهای خوشگلت رو وقت نکردم تایید کنم اما همشون رو خوندم و مث همیشه انرژی گرفتم.منو ببخش این روزا هم خیلی درگیرم و مشغله دارم هم حس و حالش نیست دوست جون ناز و مهربون و همیشه یاورم
•● Mah ●•
پاسخ
قربونت برم دوست ِ خوبم خواهش می کنم. اتفاقا منم یه کم درگیر و مشغولم. انشاءا... که شاد و پرانرژی باشی، هماره.
مامان تینا و رایان
26 بهمن 92 20:37
سلام عزیزم ...ممنون از اینکه به وبلاگ اشپزی که در واقع ثبت تجربیات اشپزی من برای بچه هام هست سر زدی...و ممنون از پیشنهاد خوبی که برای برگردوندن دسر دادی..من مطلب رو ویرایش کردم و پیشنهاد شما رو هم به اسم خودتون تو مطلب نوشتم...ممنون این دسرهای خوشمزه شما هم خیلی جالب بود و مثل همیشه زیبا تزیین شده بود
•● Mah ●•
پاسخ
سلام شادی جان خواهش میکنم خانومی نظر ِ لطف ِ شماست. تشکر از حضور ِ زیباتون.
متین من
28 بهمن 92 13:44
خصوصی دوباره امتحان کن
•● Mah ●•
پاسخ
این یه رمز دیگه ست که. مرسی.
تک خواهر
28 بهمن 92 14:47
سلام به خواهر هنرمندم پستت خیلی عالی شروع شده دسرت هم عالی شده دلم خواست.... اتفاقا منم چند هفته پیش درستیده بودمش اینم عکساش: http://www.niniweblog.com/upl/kowsar/13926357317.jpg http://www.niniweblog.com/upl/kowsar/13926357586.jpg با تشکر از نسترن جون عزیز
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزززززززززیززززززز دلممممممممممم خیر مقدم... خوش اومدیییییییی رسیدن بخیر... بله. در جریانش بودم و چقدر خوب که عکس هم گرفتی... به به، با کیک هم خیلی مزه میده هاااااا با افتخار، در مطلب، درج شد.
تک خواهر
28 بهمن 92 15:57
وای مرسیییییییییییی ممنون که درجش کردی
•● Mah ●•
پاسخ
ما اینیم دیگه. خواهش میکنم...
تاابددونفره
28 بهمن 92 16:26
سلام عزيزمبه به مي بينم که اينجارو دسر بارون کرديخيلي خوشگل شده.تک خواهري عزيز دستتون درد نکنهاونا چيه روش.به نظر خوشمزه مي ياندست شما خواهراي گل و دوستاي خوبم درد نکنه
•● Mah ●•
پاسخ
سلام نسترن جون خب دیگه، این دسته گلی که تو به آب دادی همه رو مجذوب دسرهای خودت کردی خواهش میکنم خانومی، دست خودت درد نکنه جیگر فکر میکنم شکلات آب شده باشه. اونم که کیک هستش...
زهرا
28 بهمن 92 18:13
به به چه خوشمزه . دلم خواست . خیلی کدبانوی . خوش به حال همسریت منم حتما میدرستمش
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزم، به من لطف داری، مرسی حتتما.
تک خواهر
29 بهمن 92 9:31
اهم اهم خواهش میکنم لایه ی زیرین ژله اناری و مغز گردو و دونه های انار هست بعد بیسکوییت خیس خورده در شیر دنت موزی دنت شکلاتی و کیک و خلال پسته و بادام و پودر نارگیل و کنجد
•● Mah ●•
پاسخ
نـــــسترن جون، با شماست اِ... دو تا دنت روی هم. باید جالب باشه...
سولماز
29 بهمن 92 22:46
ای جانم دست گلت درد نکنه عزیزم خصوصی هم داری گلم
•● Mah ●•
پاسخ
ممنونم عزیزم... آخییییییی... چقدر تو مهربوووووووونی آخه... مررررررسی
مامان روژینا
3 اسفند 92 0:28
وااااااااای خدا نکشت اخه نصفه شبی نمی گی دلم از این ژله ها بخواد خیلی خوشگلن خوبه باردار نیستم وگرنه...
•● Mah ●•
پاسخ
ای جان
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اسفند 92 17:52
راحت خوشگل وخوشمزه