آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

تزئینات ِ حرفه ای غذا

1392/12/9 22:00
نویسنده : •● Mah ●•
1,083 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم به شما دوستای عزززیز و مهربووونم!

         امیدوارم حال همگی خوب باشه و زندگی بر وفق ِ مراد.niniweblog.com

 چند تا ایده ی تزئین غذا پیدا کردم، حرفهههههه ای... niniweblog.com

بعید می دونم کسی این روزا وقت کنه و این ایده ها رو روی بشقاب، پیاده کنه! بس که سخت و وقت گیر هستند... niniweblog.com

دیگه بیش از این حرفی ندارم، جز اینکه بگم خودتون برید ادامه مطلب و ببینید... niniweblog.com

niniweblog.com

این که هیچی! خیلی ساده ست... زبان

 

با کلم برگ ِ بنفش... مژه

 

با بستنی چوبی... چشم

 

با پیاز ِ قرمز... ابله

 

با تخم مرغ و پوستش... خیال باطل

 

با ژامبون گوشت و فکر میکنم اسفناج! از خود راضی

 

با هویج و ترب ِ سفید... شیطان

 

وای که من عاشق ِ این یکی ام. خوشمزه با ورق های خیار... تشویق

 

با زغال اَخته... قلب

 

و این هم یه تشکر، از بابت همراهی تون... گاوچران

Thank you!

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

تا ابددونفره
9 اسفند 92 23:01
سلام عزیز دلموای امروز حسابی شرمندم کردی اول یه تشکر ویژه می کنم ازت هم بابت این که منتظرم موندی و هم از بابت ترانه ممررررررررررررسی
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیززززززم دشمنت شرمنده باشه، خانومی... تو همیشه منو با حضور همیشگی و کامنت های خوشگلت، شرمنده میکنی... ووووووویییییییییی... الهیییییییییی... خواهش میکنم، گل گلی جوووووووووون...
تا ابددونفره
9 اسفند 92 23:08
وااااااای خدا اینا چقدر خوشگلناین مدلیشو دیگه ندیده بودمخودشون یه پا نقاشین تا تزیینکلم بنفشه چه بامزست.سر و بدنشم خوردنیهآخی جغد رو.خیلی خوشم اومد ازش.کلا از قیافه جغد خوشم می یادمنظره با ورقه های خیارم آدمو می بره به طبیعتالههههههی آخری چه جیگره خیلی دوستش دارم.چه رمانتیکهبه درد وب من می خوره.دونفرهبدش به من ببینم
•● Mah ●•
پاسخ
اوهوم، خیلی... آره واقعا!!! نقاشی رو خیلی خوب گفتی... مطمئن بودم از اون کلم بنفش ِ خوشت میاد... یه حسی بهم میگفت اگه نسترن بیاد، چشمش اینو میگیره!!! چقدر خوب شناختمت!!! چرا از قیافه ی جغد خوشت میاد؟!!! مشکوک! قربون ِ نگاه ِ قشنگت... اصلا همه ی اینا واسه تو. خوبه؟!!!
تا ابددونفره
9 اسفند 92 23:13
اواااا اون آخری نبود.از بس جذبش شدم دیگه پایین تر نیومدم به به چه تشکر خوشمزه ای ممنون از پست خوشگلو خوشمزت عزیزم.خیییییییییییلی خوبی
•● Mah ●•
پاسخ
چقدر تو عاشقی آخهههههه؟ آره دیگه! واسه ما شکموها همه چی باید خوردنی باشه. حتی تشکر! ممنون از کامنت های قشنگت، عزیزم... خودت خووووووووووووبی!
تاابددونفره
10 اسفند 92 3:27
فداااي خودتو حست که اينقدر خوب شناختيماخه جغدا خوشگلن.جديدا جواهراتشم که زياد شده باحالن.. يه دليل ديگشم اينه که عاشق تو شده بودمنم خوشم اومد از حسن انتخابش
•● Mah ●•
پاسخ
عززززززززززززیزممممممممممم... اوهوم... یه جورایی راست میگی ها!!! الان که دارم فکر میکنم، میبینم آره، همچین بیراه هم نمیگی... خخخخخخخ... عاشق ِ این حافظه تم. ووووویییییییییی... مررررررررررسی
مامان تارا
10 اسفند 92 8:02
خیلللللللللللللللللللللللی خوشگلن مخصوصاً اون خانومه با اون دامن کلم بنفشی خوشگلش بچه برو دیگه بشین سر درس و مشقت
•● Mah ●•
پاسخ
خوووووووووووشگل میبینی رویا جون... وای منم دقیقا همینو دوست دارم... منتها اون منظره با خیار، حس ِ بهتری بهم میده...
محبوبه مامان الینا
10 اسفند 92 8:12
سلام و صبح بخیربه به چه تزئینهای خوشگلیولی واسه اینا حتما باید نقاش هم باشی اون جغده خیلی بانمکه فکر کنم میشه بجای پیاز با تربچه هم درستش کرد من از ذغال اخته هم خیلی خوشم اومد خیار هم که نگووووووووو تنکیوی آخرم خیلی باحاله اما از هر چه بگذریم سخن از تنبلی خوش تر است پس برمیگردیم به عکس اول و هندوانه که شاید یک روزی اجراش کنیم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیز دلم... آره واقعا!!! باهات موافقم! شما هم که همیشه دنبال ِ جایگزینی مثه اون قارچِ، که با ساقه ی کاهو و شلغم درست کردی!!! محبوبه جون، اون طرح ِ زغال اخته دیگه از من و شما گذشته... واسه این تازه عشقولی هاست... مطمئن بودم از طرح ِ هندونه، حمایت میکنی...
مامانه کیاناوهانا
10 اسفند 92 8:19
خصوصی
مامي كيانا
10 اسفند 92 10:02
سر صبحي ما رو حسابي به وجد آوردي خيلي خيلي زيبا بود واقعا هنري بود كي دلش مياد اينارو بخوره؟
•● Mah ●•
پاسخ
ساعت 10 هستشا! آره واقعا! همینو بگو...
مامي كيانا
10 اسفند 92 10:04
ميگم دوست جوني حالا كه اينقدر علاقه داري به تزئينات از اين قرتي بازيها چندتا ايده تزئين كيك ساده هم بزاري بد نيست ها؟ مدتيه دنبالشم البته نه اينقدر حرفه اي و هنري
•● Mah ●•
پاسخ
قرتی بازی ها آخه نیست من خودم فــِــر ندارم و نمیتونم کیک درست کنم دنبال ِ ایده واسه تزئینش هم نرفتم تا حالا. ولی چشششششششششششم...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 10:53
وااااااااى خيييييييييييييلى با حال بود ..... چقدر قشنگ .... عين تابلوى نقاشى ... آدم حيفش مياد بخوره اينا رو .... هر كدومش يه قشنگى داشت ولى اون هندونه هه از همه راحتر بود بعدش زغال اخته ... خيييييييلى نازن ممنون عزيزم اول صبحى حالم جا اومد... برم دوباره ببينمشون
•● Mah ●•
پاسخ
عزززززززیززززززززززم... بله دیگه... شما خودت هنرمند و نقاش هستی و از این منظر، خوب میتونی به این قضیه نگاه کنی... خخخخ... هندونه رو گذاشتم واسه بالا رفتن ِاعتماد بنفس ِ دوستان... ناز میبینی دوست جونی خوشحالم که خوشت اومده... باشه.
محبوبه مامان الینا
10 اسفند 92 11:26
کی گفته از ما گذشته؟ هنووووووووووووووووووووز اول راهیم ما
•● Mah ●•
پاسخ
اعتماد به سقف رو قربون.
محبوبه مامان الینا
10 اسفند 92 11:26
راستی . . . کله شیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
•● Mah ●•
پاسخ
پخخخخخ
مامان آیسو وآیسا
10 اسفند 92 11:54
وای که چقدر قشنگ و جالب بودن مخصوصا اونی که با انار و خیار بود
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی که اومدی عزیزم... انار؟
مامان آیسو وآیسا
10 اسفند 92 11:54
بازم آهنگ خشگله رو گذاشتی
•● Mah ●•
پاسخ
اِ؟!!! پس شما هم دوست داری؟
تاابددونفره
10 اسفند 92 12:31
سلام ظهر عالي بخيرحالا کي مي خواي اينا رو برامون درست کني.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوست جونی... همین الان! شایدم از فردا! و یا شایدم از شنبه! حالا خودت اون زغال اخته ای رو درست کن، تا ما یاد بگیریم... آخه دو نفره ست دیگه!!! تو هم که اسم ِ وبت "تا ابد دو نفره" ست!
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
10 اسفند 92 13:00
خیلی خوشکلن من! عاشق زغال اَختهِ شدم ممنون از ایده های قشنگت
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی... خواهش میکنم. من که کاری نکردم...
نیلوفرآبی
10 اسفند 92 13:15
به به عجب تزئینات باحالی ولی کیه که این همه وقت بذاره ههههه
•● Mah ●•
پاسخ
هیشکی!!!
مریم
10 اسفند 92 15:28
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممم................................. من اومدم....در باز کن تا بگم عاشقتم...(فقط بی زحمت اینو با ریتم بخون حالش بیشتره..) اووووووووووووووووووووه......کی میره این همه راه..... خودم و بکشم بتونم اون کاردستیه هستکه با پوست تخم مرغ اونو درست کتم.....دیگه خیلی زخمت بکشم خدایی خیلی سختن و عمرا پیشنهادش و به مامیم نمیدم ....... ولی خیلی قشنگ بودن...... اگه راست میگی خودت درست کن بزار تو وبلاگ ت..... وبلاگ مون منتظرنگاه زیباتونه....... راستی دانشجو جونم خوش میگذره؟؟؟؟ از چندم به بعد و میپیچی و دیگه نمیری؟؟؟؟؟ راستی فرخنده جون خوبه؟؟؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
به بهههههههههههههه... سلام عزززززززیزم با ریتم خوندم! این هم نتیجه ش : !!! بازم خیییییییلی خوبه! چه عجب! بالاخره یه چیزی رو خودت اراده کردی تا درست کنی!!! بنده خدا مامانیت... همیشه دلم واسشون میسوزه... از دست ِ تو، دختره زرنگ و فعال! وای من؟؟؟!!!! توی این بُـحبوحه ی آخر ِ سال!!! عُــــــــــمراً!!! خوش که چه عرض کنم... آخه توی این آخر سالی که خودم کارای شخصی دارم، اصلاً حال ِ انجام ِ تکالیف و اجرای خواسته ها و توقعات ِ اساتید، ندارم!!! والا میگن تا 20 اسفند باید بیاییم... ایششششششش... چه خبره؟! همش حال ِ اینو میپرسی... یه بار هم حال ِ پریناز رو بپرس خووو... ممنون که وقت میذاری واسم، مریم گُــلی!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 15:31
يه قالب درست و حسابى پيدا نميشه ...!!!! دو ساعت نشستم پاى نت خودم كشتم ببين چى پيدا كردم الان چشمام اين ريختيه خسته شدم بابا ..... ببينم اگه قالب نذاريم چى ميشه ...؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
عجببببببب... خب آدم نمیتونه یه قالب ِ مورد ِ علاقه و کاملاً ok پیدا کنه متاسفانه! چون سلیقه ای هستش... آخیییی... الان دیدم قالب رو. برفی ِ که. قشنگه!
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 15:32
اومدم عكسات رو ببينم خستگيم در بره! با اجازه .....
•● Mah ●•
پاسخ
یعنی تا این حد عکسا رو دوست داری؟
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
10 اسفند 92 15:35
من رفتم
•● Mah ●•
پاسخ
خوش اومدی، عزیزم.
محبوبه مامان الینا
10 اسفند 92 19:52
جریان اون ساقه قارچ که خیلی خنده دار بودیادش بخیر
•● Mah ●•
پاسخ
آره...
مرضی
10 اسفند 92 23:22
مرسی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
11 اسفند 92 1:28
يه قالب شاد پيدا كردم نصف شبى
•● Mah ●•
پاسخ
بـــِـــراوُ
مامانی کسرا
11 اسفند 92 1:35
چه باحال بودن دست گلت درد نکنه
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون که میای، سودابه جون
مامانه کیاناوهانا
11 اسفند 92 8:48
سلام به روی ماه دوست دانش پژوهم... خدایی خیلی قشنگه ولی من با این 2تا وروجک دیگه به این کارا نمی رسم ... ولی خیلی ایده جالبیه ...هر کدومش یه قشنگی داره ...منم از اون خیاره خیلی خوشم اومد...مرسی بابت این پست جذابت... موفق باشی عزیزم ...
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزززززززززیز دل آره والا! حالا شما که نی نی داری! من که نی نی ندارم چی!!! به جاش حوصله ندارم... چشمات قشنگن میبینن ندا جون خواهش میکنم... شما هم موفق باشی، دوست ِ من!
زهرا
11 اسفند 92 13:09
خیلی خوشگله
تک خواهر
11 اسفند 92 13:36
آخییییییییی چه خوشگل بودن مرسی خواهری
•● Mah ●•
پاسخ
چشمات خوشگل میبینن... قربون ِ تو!
مریم
11 اسفند 92 16:29
سلام عشقم...... بابت نظر هایه زیبات ممنونم..... راستی پریناز جون و فرخنده جون خوبی؟؟؟؟؟؟ مخصوصا فرخنده جووون........
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیز دل خواهش میکنم... همگی خووووووووووووووبیم... مـــرسی!!! خخخخخخخ اِی شیطوووووووون...
مامان سویل و اراز
12 اسفند 92 9:47
واااااااااای چه هنری اینا نه تنها وقت گیرن بلکه مهارت هم باید داشته باشیم
•● Mah ●•
پاسخ
آره واقعا.
♥ مامان آینده ♥
12 اسفند 92 17:40
سلام عزیزم...!! به به چه تزیینات قشنگی...........!!! چه ظرافت و دقتی به خرج داده...!
•● Mah ●•
پاسخ
سلام دوست ِ خوبم خودت خوبی؟ ت خوبه؟ قشنگ میبینی... آره!
زهرا مامان ارتا
12 اسفند 92 17:47
سلام عزیزم چه تزیینات جالبی فقط اینکه افراد غیر حرفه ای هم میتونن این تزییناتو انجام بدن تزیین با خیار خیلی حرفه ای و خوشگلتر بودبرای مامان اینده ی عزیز
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیز دل آره خب. بنظرم اگه کسی علاقه داشته باشه، میتونه از پس ِ اینجور تزئینات بربیاد! فقط شاید وقت ِ بیشتری رو صرف کنه، نسبت به اونی که حرفه ای هستش... مــــــــــرسی مهـــــربون...
مریم
12 اسفند 92 19:40
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ I LOVE YOU......................
•● Mah ●•
پاسخ
مررررررررررسی عزیزززززززززم...
مامانه کیاناوهانا
12 اسفند 92 23:09
سلام گلم رمز رسید به دستت...
•● Mah ●•
پاسخ
سلام رسیده عزیزم. من وقت نکردم کامنت بذارم...
تاابددونفره
13 اسفند 92 0:14
فداااااات
سولماز
13 اسفند 92 1:07
مرسییی خیلی خوشگلن و 100 البته مفید
مامان تارا
13 اسفند 92 9:40
•● Mah ●•
پاسخ
رویا جووووووووون
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
13 اسفند 92 15:21
وای چه خوشگلن اما خیلییی هنر می خواد بتونی اینا رو درست کنی 2 تایی آخری
•● Mah ●•
پاسخ
عزیزم، خوشگل میبینی دقیقا! و کلی هم حوصله و وقت میخواد... ♥♡♥♡♥
نرگس مامان متین
13 اسفند 92 17:14
سلام عزیزم وب خوبی داری منم یه البوم عکس واسه پسزم درست کزدم خوشحال میشم بیای ببینی اگه خوشت اومد لینکم کن بهم خبر بده تا لینکت کنم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، ممنون از حضور، لطف و دعوتتون سر فرصت مناسب، چشم، حتما.
تاابددونفره
13 اسفند 92 20:31
يعني قراره ديگه هفته اي يه بار اپ کني
•● Mah ●•
پاسخ
والا همون هم سخته!
زهرا مامان ارتا
13 اسفند 92 21:36
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
•● Mah ●•
پاسخ
چه بامزه... مرسی که همیشه به یادم هستی، زهرا جان.
مریم
13 اسفند 92 21:55
خدایی میگم دلم نمیاد وقتی میام وبلاگ پرنیا بهتون سر نزنم و از خودم یادگاری نزارم....
•● Mah ●•
پاسخ
این صفا، صمیمیت و مهربونی تو رو میرسونه، عزززززیزم دوستت دارم.
تاابددونفره
14 اسفند 92 0:45
اخيييي عزيزم نبينم خسته باشي ولي من مي دونم تو مي توني
•● Mah ●•
پاسخ
باور کن دیگه انگشت هام پینه بسته، بس که مشق نوشتم. ممنون از بابت اعتماد بنفسی که بهم میدی.
مامان احسان
14 اسفند 92 7:43
سلام عزیزم صبح روز زیبات بخیر
•● Mah ●•
پاسخ
سلام معصومه ی عزیزم، مرسیییی خیلی گلی.
پروانه
14 اسفند 92 20:30
وای محشرن خدایا یعنی ما هم می‌تونیم ازین خلاقیت‌ها از خودمون بروز بدیم؟
•● Mah ●•
پاسخ
مررررررررررررسی از حضورت عزیزم! چرا که نه.
تا ابددونفره
15 اسفند 92 0:11
مامان ترنم
16 اسفند 92 10:24
خيللللللللللللللي زيبا. البته با عرض شرمندگي الان اصلا وقت نداريم. خودت مي‌دوني كه.
•● Mah ●•
پاسخ
زیبااااااااااااااا میبینی. دشمنتون شرمنده باشه! بله، کاملا در جریانم.
مادر محمد
16 اسفند 92 17:12
مامان تینا و رایان
22 اسفند 92 7:55
ممنون از اینکه بهم سر زدی عزیزم خیلی این تزیینات رو دوست داشتم زیبا بود همشون
•● Mah ●•
پاسخ
خواهش میکنم شادی جان زیبا میبینی ممنون از حضورت
مامان مطهره
19 فروردین 93 10:25
چه هنرمندانه...... با سلیقه...
•● Mah ●•
پاسخ
تشکر از لطف و حضور شما
خاله صبا
20 اردیبهشت 93 17:52
سلام میتونم رمزا رو داشته باشم ؟ عایا ؟! بهم سر بزنید ، خوشحال میشیم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، ممنون از حضور شما. شرمنده ام. چشم.