آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

رازهایی درباره مردان

1391/9/27 14:00
نویسنده : •● Mah ●•
661 بازدید
اشتراک گذاری

جالبه...

خیلی از خانوم ها فکر میکنند همسر خود را میشناسند و خیلی هاشون هم فکر میکنند که مردان انقدر ساده هستند که اصلا نیازی به شناختن ندارند!شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

چند وقت پیش یه کتاب با موضوع "رازهایی درباره مردان" توی یه کتاب فروشی دیدم و بی درنگ خریدمش.

آخه میدونستم مردان هر چند ظاهر ساده ای دارند اما خب حتما خدا یه سری صفات تو وجودشان قرار داده که در ظاهرشون دیده نمی شه و بصورت رازهایی در اومده که باید کشفشون کرد و راه های برخورد با آن ها را دونست.

دوست دارم یه سری از قسمت های جالب این کتاب رو براتون بنویسم.Happy Dance

خب،

حالا ذهن های آماده تون رو آماده تر کنید تا با هم بریم ادامه مطلب ...گاوچران

1. بیشتر آقایان از هرگونه نصیحت، صحبت و پیشنهاد شما سوء تفاهمی را در خود ایجاد میکنند و آن ها را یک جمله انتقادی از طرف شما می دانند.


2. آقایان ملاک موفقیت هایشان را به میزان اعتماد به نفسشان می دانند.


3. برای آقایان حالت تاسف و معذرت خواهی بسیار سخت است و تصور می کنند اشتباه آقایان به منزله بد جلوه دادن شخصیت مردانه شان است.


4. بیشتر آقایان به خواندن یک کتاب در زمینه رشد شخصیتی و یا رفتن به مشاوره نزد روانشناس، حس خوبی ندارند و انجام این امور را به منزله بد بودنشان به حساب می آورند.


5. بدلیل شرطی شدن آقایان در دوران کودکی، برای انجام کارهای خوب و درست به حمایت و تحسین نیاز دارند و آن نه به دلیل دستیابی به موفقیت، بلکه تنها برای روحیه خودشان است.


6. آقایان با دیدن درد و رنج همسر خود، احساس گناه می کنند و خود را مسئول یافتن راه حل برای شما می دانند و اگر بدانند از دست آنان دلخورید، احساس بدی پیدا کرده و عصبانی میشوند.


7. آقایان هیچ وقت نمی توانند حس انعطاف پذیری خانم ها (که آنان حس برگشت پذیری به احساس اولیه بالاتری را نسبت به آقایان دارند)، را درک نمایند.


8. تغییر صحبت های شما از دیدگاه آقایان، مشابه ترجمه و تفسیر نیست، بلکه مردان همیشه به معنای لغوی کلمات و جملات شما فکر میکنند.

 

9. آقایان هویت مشخصه خود را با تعریف از شغل و موفقیتشان ابراز می کنند، در حالیکه زنان عکس مردان، هویت مشخصه خود را بر اساس روابط عاطفی شان بیان می کنند.


10. ذهن آقایان در مقایسه با خانم ها کمتر درگیر تفکر به احساسات و عواطف است.


11. مردان از زنانی که به زیبایی خود اهمیت میدهند، خوششان می آید. اما دوست دارند زیبایی طبیعیشان جلوه بیشتری داشته باشد.


12. هرگز با دیدن مردان سخندان، خوش زبان و گویا دچار اشتباه نشوید. چرا که ممکن است درون این گونه مردان، پسرهایی ترسو  وجود داشته باشد که براحتی قادر نباشند احساساتشان را بروز دهند.

 و ...

 

منبع: کتاب رازهایی درباره ی مردان

مولف: دکتر باربارا دی آنجلس

ترجمه: گروه پژوهش نوین

ناشر: سعید نوین

 

"امیدوارم اثر بخش بوده باشه البته در راستای زندگی بهتر."

انشاءا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان ماني مسافر كوچولو
27 آذر 91 14:02


ممـــنونم و خوش اومدید به وبلاگم.
شما خودتون گل هستید.
یکی شو تقدیم می کنم به خودتون
متین مامی ایلیا
27 آذر 91 14:32
اغازه وبلاگتون مبارک، من از دوستای کوثر جونی هستم لینکتون کردم خوشحال میشم مارو هم به لیست دوستاتون اضافه کنید

وااااااای... باعث افتخاره منه که تشریف آووردید به وبلاگ فسقِلی آینده مون.
ممنــــــونم.
من هم لینکتــــون کردم دوست خوبم.
مامان تسنیم سادات
27 آذر 91 14:58
سلام به تک خاله کوثر جونم .....
یه دونه خاله حتما عزیز کوثر جونم هم هستین ....
تسنیم من هم فقط یه خاله داره که بهش میگه خــــــــــــــــــــالدی .....!!!!
همین یه خاله رو خیلی دوست داره ...


این خنده ی شیطونی که تو اولین جمله تون گذاشتید، خوشم اومد ازش... این نشون میده با من آشنایی دارید
حفظش کنه خدا اون تک خاله رو.

مامان نیایش
27 آذر 91 15:50
خیلی جالب بود عزیزم واقعا فکر میکنیم می دونیم اما وقتی میخونیم اشکال کارمون دستمون میاد باید همش تکرار کنیم برا ی خودمون تا یادمون نره

آره عزیزم... بنظر من مردان آدمهایی هستند پر از رمز و راز که باید کشفشون کرد.

مامان نیایش
27 آذر 91 16:18
لینک شدی با نام فسقــــــــلی ما.

متشکـــــــر.

مادر کوثر
28 آذر 91 6:36


آفرین به خواهر جون با حوصله خودمممممممممممممممم

ببخشید اجازه هست این مطلبتون رو در سایتمون درج کنم؟

البته با ذکر منبع

بله... حتمــــــا
اجازه ما دست شماست.
مادر کوثر
28 آذر 91 6:37
شکلک هاشو برمممممممممممم

ناقلااااااااا

چیکار کنیم دیگــــــــه ... یهــــویی استعدادهامون شکوفا شده
مامان نيروانا
28 آذر 91 8:03
عزيزم،‌ مفيد بود. ممنونيم. ميگم منم كشفياتم خوبه ها!!! يه چند تاييش رو كشفيده بودم خودم
راستي منم به خودم افتخار دادم كه بهت بپيوندم عزيزم.
به قول زهره جون : تي فِدا

واییییی... ماشالا که تونستی کشف کنی، باور کن خیــــلی سخته! عجیب پیچیده اند این مردان
مرســـی... منم تی فِدا
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 8:38
هيچ وقت نشده بود حس درونيم را برات بگم ، عزيزم بي نهايت دوستت دارم و حضورت را تبريك مي گم با فسقلي بدون فسقلي عزيزي و دوست داشتني اميدوارم اين انرژي را هميشه ايام حفظ كني.

حــــــــــس درونی شما انقدر پاکه و قشنگه که بدون اعلامش می شد احساسش کرد. ممنوووووووونم

mamanebaran
28 آذر 91 10:01
آفرين به خاله كوثر جون ، چقدر قشنگ و مفيد بود دقيقاً يه چيزاييش خيلي درست بود از همين يك از پرو پاقرص ترين بازديد كننده هاي وبلاگتم شك نكن

قربوووووووووووونتون برم من که انقدر خوشتون اومده ... باعث افتخار منه.
خــــــواهش می کنم... لطف میکنید تشریف میارید و نظر میذارید.
واااااااااااای... پس چقـــــدر خوشبحاله من شده. سعی میکنم از این بهترهاش هم بذارم تا لذت ببرید.
مامان علي خوشتيپ
28 آذر 91 10:26
با گزينه 1 الي 12 غیر از 0 موافقم
همه اينا رو هم بدونيم، بازم نميدونم چرا نميشه مردا رو شناخت
با اجازتون منم ميخوام آهنگتون بدزدمآخه خيلي برام جالب بود من همه اين حرفا رو به علي هميشه ميگم
آهنگ مال كيه؟

چه باحال
خواهش میکنم، قابل شما رو نداره این آهنگه... آخـــــی! چه مامان مهربـون و رومانتیکی هستید ماشالا
خواننده ش: بهـــنام صفوی
اسم ترانه ش: آرامــــش

مامان علي خوشتيپ
28 آذر 91 10:27
با افتخار لينك شديد

سپاسگــــــــــذارم

مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 12:03
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!

هر دوتون... نه اصلا هر سه مون...
من از این لحاظ که دوست گل و مهربونی همچون شما دارم.
مامان نیایش
28 آذر 91 18:41



مادر کوثر
29 آذر 91 7:43
سلام عزیزمممممممممم
صبح بخیر
خوبی؟
آپ نمیکنی؟ دلمون تنگ شده

سلام تک خواااااهر
صبح تو هم بخیر
مرســـی، تو خـــوفی؟
قربون دل تنگت... چشـــم
مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 9:47


... ... ... ...

مامان تسنیم سادات
29 آذر 91 13:18
دو تا خواهر با هم سحرخیزیــــــــــــــــــــــدا....!!!!
حالا منم زود پا میشم ولی نه به زودی شما .....
ممنون از محبتتون ...

خـــــواهرم سحرخیزه و7 صبح پست میذاره. من ساعت همه ی پست هام 12 ظهر به بعده که
مادر کوثر
30 آذر 91 9:22
روشن ترین ستاره شب در چشمان توست وقتی میخندی، ای اسوه عشق و محبت طلوع زیبای زندگیت بی غروب باد

تولدت مبارک

وااااااااااااااااااااااااااااای...ممنونم تکِ من
مادر کوثر
30 آذر 91 9:27








وااااااااااااای... چه ناناز می تپه قلبت...
🌙مامانِ چشمه بهشتى ( مامان تسنيم سادات يك سال پيش)
10 آذر 92 13:26
آخخخخخى .... سومين كامنت وبلاگت رو گذاشتماااااا .... خيلى برام خاطره بود ... ايشالله كه سالهاى سال چراغ اين خونه روشن باشه و هر روز رونقش بيشتر و بيشتر بشه ... منم هر سال ميام همين اولين پستت برات كامنت يادگارى بذارم ... ايشالله اگه زنده بوديم يك ساله از دوستيمونم ميگذره ...ايشالله ادامه داشته باشه خيلى دوست دارم
•● Mah ●•
پاسخ
ای جاااااااااااااااااااااانم عزززززززززززززیزم یادش بخییییییییییییییییییییییییییر... چقدر رمانتیکی دوست جووووووووووونم خییییییییییییییلی لذت بردم از نوشته هات. آره واقعا! یادش بخیییییییییییر ممنون که اینقدر حواست هست خانووووووومی... دوست جوووووووونی ... منم خیییییییییییلی دوستت دارم. خییییییییییلی خیییییییییییلی زیاد یادش بخیر... هر موقع اسمت رو میدیدم، به خودم میگفتم: چرا اسم ِ دخترشون رو نسیم نذاشتن؟! معنی ِ تسنیم چی میشه؟! تا اینکه اومدم وبلاگتونو و فهمیدیم... ایشالا زنده باشی ممنونم از دعای قشنگت ایشالا وبلاگ ِ شما هم همیشه پابرجا باشه تا با خوندن و دیدن ِ عکس تسنیم جونم، لذت ببرم و به خودم ببالم از داشتنت....
سجاد
27 تیر 93 1:27
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. تشکر.