آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

22 اردیبهشت، تولّد مامان ِ تسنیم

1392/2/21 23:05
نویسنده : •● Mah ●•
634 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامانی ِ تسنیم عزیزم (joojehjanam.niniweblog.com)،

دوست ِخوبی که زودتر از همه اومدی توی روزهای آغازین وبلاگم و نظر گذاشتی ...

چه با آیپد و چه با کامپیوتر همیشه بهم سر میزنی ...

هر ساعت از شبانه روز محبتت رو بهم میرسونی ...

خارج از این دنیای مجازی، واسم sms می فرستی و هوامو داری ...

رازهای دلم رو باخبری و از رازهای دلت بهم میگی ...

همیشه با حرفات منو می خندونی و از شنیدن حرفام می خندی ...

و

مامانِ مهربونی که خیلی قشنگ از خاطرات دختر خوشگلت می نویسی ;

 

جشن میلادت را به پرواز می روم

در این خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای " ما " آبیست.

 

... تـــولّدت مـــبارک ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان تسنيم سادات
21 اردیبهشت 92 23:23


با من بودى شما ....؟؟؟
وااااااااى من الان غشششششش مى كنم ...

واقعا سورپريز شدم خفن ...

يه دنيا ممنونم ازت عزيزم


عــــــــــــــزیزم،
همین الان این مطلب رو رونمایی کردم و خییییییییییییلی خوشحالم که اولین نفر خودت اومدی و دیدی.
تولدت ستاره بارون.
مامان تارا
21 اردیبهشت 92 23:43
تولد مامان تسنیم جون مبارک باشه

دوست جونی بهت تبریک میگم

به خاطر متنهای زیبایی که مینویسی

و عکسهای خوشگلی که انتخاب میکنی

تو محشری .... افسونگری ... از همه ...

خووووووووش اووووومدی به تولّدت دوست ِ عزیزمون ...

تولّد تولّد تولّدش مبارک
مامان تارا
21 اردیبهشت 92 23:53
اینم کیک تولد مامان تسنیم جون بیا شمعا رو فوت کن

.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_______}
~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~

وااااااااااااااااااای چقـــدر باحاله. دهنمون آب افتاد...
♥ نیم وجبی ♥
22 اردیبهشت 92 0:01
تولد مامان تسنیم جون مبارک باشه
دست شما هم درد نکنه که اطلاع رسانی می کنی و انقدر مهربونی

عــــــزیزم ، خــواهش می کنم
مامان تسنيم سادات
22 اردیبهشت 92 0:18
چه بادكنكايى گذاشتى ....!!!!
خيلى ممنونم ازت
واااااااى چه كيك خوشگلى دست گلت درد نكنه مامان تارا جون

خوشت اومد؟!
خب دیگه، بدون بادکنک حال نمیده ... کاش یه بادکنک هم اون وسط می ترکید و یه کم جییییییییییییغ میزدیم تا بیشتر سورپرایزت کنیم
مامان تسنيم سادات
22 اردیبهشت 92 0:19
حيف كه تسنيم خوابه وگر نه با اين بادكنكاى رنگى كلى ذوق مى كرد.

آخـــی، عزیزم
این بادکنکا حالا فعلا هستنشون، ایشالا صبح.
مامان تسنيم سادات
22 اردیبهشت 92 0:22
ههههههه.....
ببين فشفشه اى ترقه اى چيزى پيدا نمى كنى ...!!

بذار بگردم شایدم هم پیدا شد ...
مامان تسنيم سادات
22 اردیبهشت 92 0:23
تسنيم هم راه مى ره و توى آيپد برام كيك تولد درست مى كنه و ميگه بيا كيك جشن تولد روش شمع هم ميذاره بعد ميگه بيا كيكت رو بخور

خخخخخخ... این هم واسه خودش دنیایی داره دیگه

رومانتیک
محبوبه مامان الینا
22 اردیبهشت 92 7:42
تولدت مبارک بانوی اردیبهشتی، مامان تسنیم السادات

زیبا بود. خوش اومدی
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
22 اردیبهشت 92 7:51
تولدشون مبارک ان شالله 120 ساله شن کنار چشمه بهشتیشون

انشاءا... مـــــــــــــــــرسی
mamanebaran
22 اردیبهشت 92 8:40
سلــــــــــــــــــــــــــام



تولـــــــــــــــد تولـــــــــــــــد تولـــــــــــــــد


امروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد

به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی

دست دست حالا همه با هم


تولدت مبارک




همه باید برقصن


حالا نوبت فوت کردن شمعِ

.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_______}



بـــــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــه
سلام عزیزم، مرسی که اینهمه انرژی میدی
حالا اینجا آیکون رقص نداره از شانس بد ما...
اشکال نداره، بجاش دست می زنیم ...
مادر کوثر
22 اردیبهشت 92 8:44


تولد تولد تولدت مباررررررررررررررررررک



مامان تسنیم عزیزم تبریک منم پذیرا باش مهربون

آفرین تک خواهری تکم

مامان تسنیم جون! تک خواهری من تو تبریک تولد، همیشه و برای همه پیشقدمه

خوووووووووش اومدی تک خواهری ِ خوب و تکم
عززززززززیزم، مرسی که تعریفم کردی
مامان تسنیم جون، بخون اون بالا رو. با دقت هم بخوووون
مامان تسنيم سادات
22 اردیبهشت 92 9:03

تسنيم رو اوردم بادكنكارو ديد
برام دست مى زنه مى گه
تولد تولد ..... تولد مامانه ....

آآآآآآآآآآآآآفرین به تسنیم عزیزم که اینقدر هوای مامانیشو داره و واسش ذوق می کنه
علامه كوچولو
22 اردیبهشت 92 9:19
سلاااااااااااااااااااااام
منم به نوبه خودم تبريك ميگم
هوراااااااااااااااا

قربونت برم خانوم
مامي كيانا
22 اردیبهشت 92 9:51
هوررراااااااااااا تولد
تولد مامان تسنيم جون مبارك



دوست جوني ما با 3 پست جديد آپيم



حتما میام خدمتتون

مامان آرشيدا قند عسل
22 اردیبهشت 92 10:09
مامان تسنيم جان تولدت مبارك
پس بگو چرا اين دو تا جاري!!!!
هي سر شما با هم دعوا ميكنن بس كه خوبي

ممنون از تبریکت عزیزم
سر ِ من دعواست؟!!! یعنی چی؟!
خــواهش میکنم،
خوب می بینین
آزاده
22 اردیبهشت 92 11:53
مامان تسنیم عزیز تولدت مبارک.

تک خاله اینجوری به مامان تسنیم حسودیم شد

آخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مرسی که میای،
واقعا خوشحالم می کنی.
مانی مسافر کوچولو
22 اردیبهشت 92 12:13


خواهر فرناز
22 اردیبهشت 92 12:51
سلاممممممممممممممممممم
تولـــــــــــــــــــــــــد مامان تسنیم مبارک
الهی 120 ساله بشه بالای سر تسنیم جون


ممنونم عزیزم
ستاره زمینی
22 اردیبهشت 92 13:14
تولد تولد تولدش مبارک مامان تسنیم جون مبارک باشه انشالله 120 ساله شی .

راستی لطف کنید به مامان تسنیم بفرمایید من نمیتونم وارد سایتشون بشم .مرورگر مشکل داره چه کنم.

ممنووووووووووووووووووووووووون خانووووووووومی



بهشون میگم
ستایش*مامان محمود
22 اردیبهشت 92 13:28
واااااااااای چه دوست خوبی مرسی که به فکر بقیه هستی دستت طلا.
تولد دوست عزیزمونم مبارک باشه

خیلی لطف کردی که اومدی خانوم
خواهش میکنم
من دوست هامو خیلی دوست دارم و قدرشونو می دونم
مادر کوثر
22 اردیبهشت 92 14:47
اول خانوم

جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم ،

آنلاین خانم
مادر کوثر
22 اردیبهشت 92 15:03
سلام سلام

زن عموی کوثر جون

متین من
22 اردیبهشت 92 15:37
من اومدم
خوبی دوسی؟
دلم برات تنگ شده بود
نمیتونستم بیام وبلاگت ناراحت بودما
چه خبرا؟ بی معرفت شدی خودت هم سرنمیزدی بهم چندوقتی


خــــــــــــــــــــــوش اومدی عزیزم
اِ وا ... تنها صفتی که به من نمیاد، بی معرفته. مگه نه؟!
ببخشید، مهمون داشتم خـــــــو!
مامان آرميتا
22 اردیبهشت 92 19:04
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود

دلها همه آماده ی پرواز شود

با بوی معطر ماه رجب

شور و شعف خدایی آغاز شود



خیلی زیباست، ممنونتم بی نهایت

نیلوفرآبی
22 اردیبهشت 92 19:12
سلام
تولد مامان تسنیم جونو تبریک میگم
ایشالا دوستیتون همیشه ‍پایدار باشه عزیزم
شاد باشی

سلام تک خاله ی نیایش عزیزم، قربوووونت با اون دعای قشنگت

زهـــرا مامان فنچی
22 اردیبهشت 92 21:35
به به .
تولد
تولد
تولدشون مبارک .ایشاا.. تولد 120 سالگیشون یا شایدم بالاتر بعدش رسانه ای بشه سنشون

ایشاا.. که عمر باعزت و سربلندی داشته باشن و داشته باشی .بوووووووووووووس

بالاخره سایتت باز شد خانومی

به به، خوش اومدی زهرا جونم، ببخشید که اذیت شدی و نمی تونستی بیای
ایشالا
از لطف و حضور و مهربونیت، ممنووووون ♥
مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 0:50
سلاااااااام
خوب ديگه تولد تموم شد اون كادو قرمز كه از صبح دلمو آب كرده رو بده بازش كنم
دسته گلمم بده ديگه خيلى ممنون
بادكنكام رو هم كه برداشتى بردى ....!!! ولى حالا اشكال نداره

سلام به روی ماهت عزیزم
آخییییی، نگو اینجوری، دلم غشششش رفت که.

مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 0:55
ههههههههه.....
دلت براى چى غششششش رفت ...؟؟

که ازت دورم و نمی تونم کادوی واقعی تقدیم وجودت کنم

مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 1:02
من از همين تريبون البته با اجازه مديريت محترم وبلاگ "فسقلى ما" از همه دوستان عزيز كه اين روز رو بهم تبريك گفتن ، تشكر و قدردانى ميكنم و براى همه شون على الخصوص مديريت محترم اين وبلاگ ، آرزوى سلامتى و خوشبختى مى كنم حق ياورتان باد با سپاس فراوان مامان تسنيم سادات
مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 1:03
شووووووووووخى بود كه بابا ....

مهرررررررررربونى

عززززززیزم

مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 1:25
خوب شد ...؟؟؟ حضرت استاد ...!!

توووووووپ

نمره ت هم 19/75،
20 ندادم فقط واسه اینکه حرص در بیارم، همین
مامان تسنيم سادات
23 اردیبهشت 92 1:28
اَ اَ اَ..... !!!! گفتيا يادش بخير ...
چه روزايى بود ....
چ و گ ها رو درست مى كردى ....
آخه چه دوست نازنينى هستى تو ....

خعلی دیر کشفم کردی پس!
نازنین هم خودتی ، نه راستی، شما که اسمت ... جون هستش
خواهر فرناز
23 اردیبهشت 92 6:10
وای خدا را شکر
نمیدونی اینو که خواندم چه قدر آروم شدم
خیلی خوشحالم
دیشب تا صبح خوابتا میدیم
به ساعت کامنت نگاه کن
چرا نظر که فکر کنم منم خواب دیدم را تایید نکردی؟

خواهش می کنم خانومی ، چقدر جالب که خواب منو می دیدی
والا من دیگه قاطی کردم، کدوم نظرت خصوصیه و کدومش عمومیه؟!
مامان ترنم
23 اردیبهشت 92 8:22
تولدت مبارك عزيزم.
اومدم كه وبت رو ببينم. با اين همه تعريف مامان فسقلي آينده بايد محشر باشه.

مــــــــــــــــــــرسی از لطفت
مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:36
ممنون ماماني كه تولد دوستمون را جشن گرفتي!..

خواهش می کنم زهره جان ، ممنو که شما هم تشریف آوردین
مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:37
حلول ماه مبارك رجب مبارك، التماس دعا
راستي تشريف بيارين و اولين تشويق تاج سر توسط معاونت صدا را ببينين
محتاجیم به دعا عزیزم، بر شما هم مبارک
چشم
مامان سيد محمد سپهر
23 اردیبهشت 92 11:58
عزيزم ممنون كه مارا همراهي كردين..نمي خواستم عكس بذارم....اما به خاطر دوستان گلي مثل شما....مجبور شدم...

خواهش میکنم عزیزم ، خب اگه از ته دل راضی نیستید، بردارید عکس ها رو
مامان نیایش
23 اردیبهشت 92 12:09
به به چه تولدی چه خوبه که یکی اینجا هست که برا همه جشن تولد میگیره
کارت درسته مامان فسقلی جون آینده
منم تبریک میگم تولد مامان تسنیم گل و عزیزمون رو

به به، زهره جونم
خواهش می کنم عزیزم، البته واسه همه که نه، واسه دوست جونی هام
مـــــــــــــــــــــــرسی از حضور و تبریک خانومی
مامان سويل و اراز
23 اردیبهشت 92 17:33
سلام مريم جون ادم كه دوستدارش زياد باشه هر دو تا پست يكيش تعلق پيدا ميكنه به تبريك تولد دوستاش منم به ماماتسنيم تولدشو تبريك ميگم يعني ما هم انتظار همچين ژستي رو داشته باشيم يا ين ژست متعلق به دوستان قديميه ؟ با اينهمه خيلي دوست وفادار و با محبتي هستي دوستان همگي بياين جمع شيم قدرشو بدونين

مریم کیه آخه؟! مهسا کیه آخه؟! اون سری هم که گفتی سیما... خوشم نمیادا، شهره ی عزیزم
مررررررررررررسی از این همه ابراز احساست
خاله زهرا
23 اردیبهشت 92 17:52
ای جاننننننننننننننم
چ نــــــــــــــازه
پیش منم بیا تولد داریم

ممنونم خاله زهرا، چشم خواهم آمد
مامان تسنيم سادات
24 اردیبهشت 92 0:16
ههههههه.....
اسماى جديد مبارك ....

خخخخخخخ
یعنی چی اونوخت؟!
بابای آینده یه فسقِلی
25 اردیبهشت 92 1:08
تولدشون مبارک. خیلی خوبه که اینقدر دوست هات رو دوست داری.

آره خب، چرا که نه.
متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 13:31
تولد مامان تسنیم جون مبارک

ممنونم بانو