آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

ليلة الرَّغائب (شب آرزوها)

1392/2/26 11:05
نویسنده : •● Mah ●•
1,999 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم;

قاصدکی به دست باد دادم و عهد بسته ام تا رسیدنش به مقصد برایتان دعا بخوانم.

نگاهتان به آسمان باشد،

چرا که من بهترین آرزوها را برایتان به قاصدک سپردم

تا به خدا برساند...


و تو

امشب هر چقدر خدا را صدا کنی، خسته نمیشوی

پس صدایش کن، او منتظر توست

منتظر شنیدن آرزوهایت، خنده هایت، گریه هایت

استغفارهایت، ندبه هایت

ابراز عشق، ایمان و اظهار بندگی توست!

niniweblog.com

 ღ التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

رضوان
26 اردیبهشت 92 12:03
سلام دوست جونیه عزییییییییییییزم
واقعا ممنونم که یاداوری کردی شب ارزوها رو

ایشالا به تموم ارزوهات برسی دوست گلم چون لایق بهترین هایی

سلام رضوان مهربون و عزیزم، خواهش می کنم، آرزو می کنم بهترین ها از آنِ تو باشد.
خواهر فرناز
26 اردیبهشت 92 12:13
الـتـــــــــــــــــــــــــــــماس دعا

...
مادر کوثر
26 اردیبهشت 92 12:30
سلام عزیزم

چه جملات خوشگلی

آرزوهای خوشگلت رو دعا میکنم

تو هم همه رو دعا کن

سلام تـــــــــــــــــــــــک خواهری جونم
فدات
مانی مسافر کوچولو
26 اردیبهشت 92 12:50
التماس دعا


مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:30
برای چراغ های همسایه هم ، نور آرزو کن ،

بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ...

ماه رجب است و شب آرزوها ...

التماس دعا...


زیبا بود، ممنونم
مامان نیایش
26 اردیبهشت 92 13:30
چه عکس قشنگی

چشمات قشنگ می بینه خانومی ِ گل
آزاده
26 اردیبهشت 92 13:52
لحظه های معنوی امشب گوارای وجود نازنینت باد.
التماس دعا

مـــــــــــــــــــــــرسی آزاده ی خوبم
مامان تسنيم سادات
26 اردیبهشت 92 14:26
از خداوند برايت طول عمر مى خواهم ....
عمرى پر از بركت ، پر از خير ...
از خداوند برايت سلامتى مى خواهم ...
برايت عاقبت به خيرى مى خواهم ...
زندگى سرشار از رضايت حق تعالى

در حقم دعا كن ...

چه دعا و آرزوی زیبایی
رضوان
26 اردیبهشت 92 19:33
مرسی عزیزم بابت خصوصی باور کن خودمم خندم گرفت


هههههه، عزیزم. خواهش می کنم.
راستش من هم کم مونده بود به اون اندک علمی که دارم، شک کنم.
خوبه، درستش کردی
رضوان
26 اردیبهشت 92 19:37
واسه چی نکته بین وریز بین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی با دقت دیگه
زهـــرا مامان فنچی
26 اردیبهشت 92 22:28
ایشاا.. به همه ی آرزوهای خوبت برسی .خصوصا سلامتی
دوست دارم عزیزم .خیلی خیلی

به یادتم .دعایم کن

تو هم همینطور عزیزم، امیدوارم هر چی آرزوی زیبا توی اون دل مهربونت هست، مستجاب بشه.
منم به یادتم و دوســِــت می دارم.
و امیدوارم اگه مشکلی داری، از میونِ زندگیت برداشته شه
مامان سويل و اراز
27 اردیبهشت 92 0:08
آرزويم برايت در شب آرزو هااين است كه به هرچيز كه مي خواهي فراتر از آنچه ميپنداشي دست يابي.

ممنوووووونم شهره ی خوب و با معرفتم
مامان تسنيم سادات
27 اردیبهشت 92 10:55


متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 13:29
خیلی زیبا بود
کاش خدا صدای منو هم بشنوه

فدات شم ، ایشالا خدای صدای دل همه مون رو بشنوه ...
م (خط خطی های خوانا)
27 اردیبهشت 92 13:44
ایشالا خدا حاجت همه رو تو این شب بزرگ بده!

ایشالا، مـــرسی که اومدی مرضیه جان
هما
27 اردیبهشت 92 14:16
ایشالله حاجت روا بشی عزیزم

ممنونم، ایشالا برای شما هم همینطور بشه بانو
رضوان
27 اردیبهشت 92 16:18



مامانی
27 اردیبهشت 92 17:04
سلام عزیز دلم ایشالله به همه آرزو هات برسی
التماس دعا

سلام خانومی ِ مهربون و بامرام ، قربونِ محبتت
هما
27 اردیبهشت 92 22:36
خانمی داشتیم گپ می زدیم آخرش هنگ کرد هر چی می تایپیدم دیده نمیشد.ببخش حمل بر بی ادبی نشه گلم............

نه عزیزم، اشکال نداره...
دو دانشجو
28 اردیبهشت 92 11:30
سلام عزيزم. چقدر مهربونانه. ممنونيم دوست عزيز. بوس

سلام خانومی ِ دانشجو. ممنون که اومدی
زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 13:09
salam ,me fkr kardam va3e in po3t nazar naza6tam .didam na na baba goza6tam


Salam azizam, bale shoma ke joze avvalin ha boodi o hasti

Thank you

زهـــرا مامان فنچی
28 اردیبهشت 92 23:56
آخی قربونت

عـــــــــــزیزمی