آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

آدم های خدایی

1392/4/29 8:00
نویسنده : •● Mah ●•
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آدمایی هستن که هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ می گن: خوبم...

وقتی می بینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا می گرده, راهشون رو کج می کنن از یه طرف دیگه می رن که اون نپره...

اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمی کنن بزارن تو جیبشون...

آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش می گیرن تا از چیز دیگه.

همونایین که براتون حاضرن هر کاری بکنن،

اینا فرشته اند...

همین‌ ها هستند که دنیا را جای بهتری می کنند...

niniweblog.com


مثل آن راننده تاکسیی که حتی اگر در ِ ماشینش را محکم ببندی، بلند می گوید: روز خوبی داشته باشی.
 
آدم‌ هایی که توی اتوبوس، وقتی تصادفی چشم در چشمشان می شوی، دستپاچه رو بر نمی‌گردانند، لبخند می زنند و هنوز نگاهت می کنند.

آدم‌هایی که حواسشان به بچه های خسته ی توی مترو هست، بهشان جا می دهند، گاهی بغلشان می کنند.

دوست هایی که بدون مناسبت کادو می خرند،... مثلا می گویند: این شال پشت ویترین انگار مال تو بود یا گاهی دفتر یادداشتی...

آدم‌هایی که از سر چهار راه، نرگس نوبرانه می خرند و با گل به خانه می روند.

آدم‌ های پیامک‌ های آخر شب، که یادشان نمی رود گاهی قبل از خواب، به دوستانشان یادآوری کنند که چه عزیزند، آدم‌ های پیامک‌ های پُر مهر بی بهانه، حتی اگر با آن ها بد خلقی و بی حوصلگی کرده باشی.

niniweblog.com


آدم‌هایی که هر چند وقت یک بار ایمیل پرمحبتی می زنند که مثلا تو را می خوانم و بعد از هر یادداشت غمگین، خط‌ هایی می نویسند که یعنی هستند کسانی که غم هیچ کس را تاب نمی آوردند.

آدم‌هایی که اگر توی کلاس تازه وارد باشی، زود صندلی کنارشان را با لبخند تعارف میکنند تا غریبگی نکنی.
 
آدم‌هایی که خنده را از دنیا دریغ نمی کنند، توی پیاده رو بستنی چوبی لیس می زنند و روی جدول لی لی می کنند.

همین‌ ها هستند که دنیا را جای بهتری می کنند برای زندگی کردن...

مثل دوستی که همیشه موقع دست دادن خداحافظی، آن لحظه‌ ی قبل از رها کردن دست، با نوک انگشت‌ هاش به دست‌هایت یک فشار کوچک می دهد…
 
 

niniweblog.com


وقتی از کنارشون رد میشی، بوی عطرشون تو هوا مونده...

وقتی باهاشون دست میدی، دستت بوی عطرشونو گرفته...

وقتی بارون میاد، دستاشون رو به آسمونه...

وقتی بهشون زنگ میزنی، حتی وقتی که تازه خوابیدن با خوشرویی جواب میدن و میگن: خوب شد زنگ زدی، باید بلند میشدم!

توی حمام آواز میخونن.

آره!

همین ها هستند که هم دنیا رو زیبا میکنن و هم زندگی رو لذت بخش تر...

پس;
 
قدر همشونو بدونیم. قلب
*منبع:inroozha.blogfa.com

niniweblog.com

حدودای 9 ماه پیش، این مطلب رو از وبلاگ ِ یه دوست خوندم و خیییلی ازش خوشم اومد. خیلی وقتا، خیلی از جمله هاش توی ذهنم میومد و واسه خودم مرورشون می کردم.

تا اینکه از اون دوست خوب اجازه خواستم که این مطلب رو اینجا بذارم تا هم شما دوستای خوبم بخونیدش و هم واسه خودم به یادگار بمونه و تداعی لحظه هام باشه.

دوست ِ خوبم، فریده جون (خاله ی گل ِ نیایش) ازت ممنونم. بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان آرشيدا قند عسل
29 تیر 92 8:58
خيليييي زيبا بود

مرسی از حضورت گلم
مامان آمیتیس
29 تیر 92 9:54
اي كاش خدا از اين آدم ها رو زمين كپي كنه و پيست كنه به جاي آدمايي كه بر عكس اينا هستند چي گفتم

من فهمیدم چی گفتی

الهی آمین

(البته نا گفته نماند، تا برعکس این ها نباشند، ما قدر اون آدم خوبا رو نمی دونیم. )
مامان آمیتیس
29 تیر 92 9:55
متن خيييييييييييييييييلي قشنگي بود مثل هميشه

شما هم خیلی به من لطف داری، مثل ِ همیشه
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:54
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون


اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم...
اونم فقط با 10 هزار تومان!

نمونه کارها در سایت موجود است

http://designer123.blogfa.com/


وقتی نی نی دار شدیم، چشم
مامي كيانا
29 تیر 92 11:25
زيبا بود
خوب خدا رو شكر كه ميشه روزانه با چند نفري كه مصداق نوشته هاتون هستند برخورد كرد يعني ميشه اميدوار شد و بود كه آدم هاي خدايي هنوز وجود دارند

تشکر گلم

آره واقعا... جای شُـکرش باقیه

ستاره زندگی
29 تیر 92 13:15
بســـــــــــــــــیار زیباااااااااااااااااااااااااااا بود.
دست فریده جون درد نکنه که بهتون اجازه داد این مطلب برای شما وما به یادگاری بمونه

خوش اومدی عزززززززززززززززیزم

آره واقعا. دستش طلا
تاابددونفره
29 تیر 92 14:04
سلااااااااااااام عزیزم.واا قبل از خواب صبحم اومدم سرزدم چیزی نبود.خوابیدمو بیدار شدم.دوباره اومدم نوشته های قشنگی دیدم.واقعا عزیزم همینجوری که نوشتیبارها شده که برام پیش اومده باشهباید بگم که شما هم از این آدمهای خوب مستثنی نیستی دوست خوبم

سلام نسترن جونم. آخیییی... تو چقدر خوبی آخه؟

ممنونم که اینقدر به من لطف داری و میای پیشم ، وااای گلمممم... واقعا؟! مرسی
خواهر فرناز
29 تیر 92 16:17
خیلی جالب بود اما تعدادشون شاید از انگشتان دستم کمتر باشه
تازه بتونیم پیداشونم کنیم خودمون با بی محبتی هامون ...................
خدا بهمون ظرفیت اول بده بعدش دور وورمون را زیاد کنه از این جور آدما
یکیش همونیه که اولین نفره داره میخونه وتاییدش میکنه

واقعا اینقدر تعدادشون کم هست؟!!! شاید دقت ِ ما آدما به اطراف کمه. نیست؟!!!

البته تا یه حدی بهت حق میدما

اِ وا... مـــرسی
متین مامی ایلیا
29 تیر 92 16:32
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود...

نمیدونم چرا اشک تو چشمم جمع شد...

شاید به خاطر مشکلاتی که دارم توجه ام به اطرافم کم شده...

منم میتونم بزارمش تو وبم تا برای ایلیا یادگار بمونه؟؟؟

عزززززززززززززززیزم

آخــــــــــــــــــــــــــــــــــی... منو ببخش متین جون

آره گلم. شما هم بذار توی وبت. واقعا تلنگر خوبی هستش
مامان تارا
29 تیر 92 18:37
ادم های خوب روی زمین فرشته هایی هستن که تبدیل به ادم شدند

زیباست



مرسی رویا جان
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
30 تیر 92 8:55
واقعـــــــــــــا ً همین طوره که گفتی دوست خوبم شاید بارها برای خودم این لحظــــــــات پیش اومده باشــــــــــه .
زیبا بود

واقعا واسه من هم همینه ...

فدای ِ شما
محبوبه مامان الینا
30 تیر 92 9:22
سلاااااااااام
این مطلبو من هم مدتها قبل خونده بودم و بسیار خوشم اومده بود و چقدر خوب که دوباره اینجا خوندمش و یادآوری شد واقعا مطالب خوب و انرژی بخش همیشه باید تکرار بشن اونقدر تکرار شن که ملکه ذهنمون بشن
ممنون از شما و دوست خوبتون

سلاااااام و صد تا سلااااام به محبوب جان. بازم که ف*ر فروشی کردی

آره گلم... خیلی خوبه... حالا قراره یکی دو تا دیگه از دوستان هم بذارن تو وبلاگشون، فکر کنم از این به بعد جاهای دیگه هم خواهی دید

هههه... مسابقه وبلاگی راه انداختیمااااااا
محبوبه مامان الینا
30 تیر 92 9:22
خصوصی

تقلب نکن

mamanebaran
30 تیر 92 11:35
همه آدمها رو دوست دارم... بی بهانه... بی چشمداشت..
چقدر آدم...
چقدر هیاهو...
چقدر زندگی...
چقدر...
چقدر حس خوب...
چقدر حس بودن...
منم و همه آدم ها،
تنهای تنها
و این همه حس های خوب لمس شدنی...
همه اینا رو که گفتیییییییییییییییییییی پره از حسای خوب
مرسی به خاطر مطلبای قشنگت

واااااااااای

عززززززززززززززززززززززیزم

ممنوووووووووووووووووووووووووووونم

که اینقدر با دقت خوندی همشو دوست جوووونی ِ خودم
مامان نیایش
30 تیر 92 11:58


چه کامنت خوشگلی ممنونم
مامان آرشيدا قند عسل
30 تیر 92 12:35
دمم گرم اولي بودم!!!!

عزیزم
هانیه
30 تیر 92 12:36
¤¤¤¤¤¤¤¤¤------------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به لطافت عشق--------------------¤¤¤
_ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردنی است---------- ¤¤¤
¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--به نام دوست که زندگی و زیبایی لایق اوست----------------- ¤¤¤
¤¤¤------بی شک مرگ پایان کبوتر نیست----------------------------- ¤¤¤
¤¤¤----------در اوج نیاز و بی نیازی هیچگاه خدا رو از یاد مبر--------¤¤¤
¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافیست صدایش بزنی--¤¤¤
_¤¤¤-------------اوست که به هر چیزی حس بودن می بخشد---¤¤¤
__¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤
____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فریاد است--------¤¤¤
______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤
_________¤¤¤------به کلبه تنهای هام سر بزن-------¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤
_____________¤¤¤---------زندگی به کام------¤¤¤
________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤
___________________¤¤عشق به خدا¤¤
______________________¤¤¤¤¤¤¤
_______________________¤¤¤¤
__منتظر قدوم همیشه سبزتم__ ¤¤
________مهرت پایدار________¤

چقـــدر بزرگه

مــرسی

زهرا مامان فنچی
30 تیر 92 13:50
خیلی قشنگ و پر محتوا بود بعضی هاش برام بارها تکرار شده بود
دلم تنگ شده بود واست عزیزم

ممنونم زهرا جون

واقعا دل به دل راه داره ها... اومدم پیشت، منتها نمیشد واست کامنت بذارم ... امیدوارم حالت خوب باشه گلم
هانیه
30 تیر 92 14:53
امید یعنی ایمان . اگر حس کردی خدا گاهی دستت را گرفته پس امیدوار باش که کسی دوستت دارد و همین عالیست . شاد باشی گلم

چه خوشگل

تو هم همیشه شاد باشی عزززززززیزم
مامان محمدصدرا
30 تیر 92 15:03
ممنون به وبم سر زدی ولی من دقیقا یادم نمیاد کی به وب ت سر زدم اخه این روزا زیاد وب گردی می کنم این مطلبو قبلا من هم تو ایمیلم خوونده بودم و یه کمش یادم بود. بازم از لطفت ممنون

خواهش میکنم
مامان سونیا
30 تیر 92 18:07
مطلب خیلی قشنگی بود
من چند تا از این خصیصه ها رو دارم یعنی من هم آدم خوبیم

مرسی که اومدی خانومی

آخـــی... آره...چرا که نه؟!!!


مامان علي خوشتيپ
30 تیر 92 22:26
سلام گلم
به خدا تو اون ساعتي كه برام نظر گذاشتي داشتم به تو و مامان كوثر عزيز فكر ميكردم...دلا به هم راه داره دروغ نيست پس
خيلي متناي قشنگي بودن...خيلي هم تاثير گذار بودن
راستي نماز و روزه هاتم قبول

سلام سارا جان... آخـــــــــــــی، الهـــــــــــــی

من که توی اون چند ساعت، همش بیادتون بودم ... واقعا دل به دل راه داره

مرسی که اومدی خانووومی
ستایش*مامان محمود
30 تیر 92 23:35
چقدخوبه که آدم دوستایی داشته باشه که تجربه های خوبشونودر اختیاردوستاشون میذارن-آدمهای خدایی
سلام دوست عزیزم طاعات شماهم قبول مرسی که به وبم اومدی و تجربه خوبتوبم گفتی

خجالتم ندین دیگه ...

وظیفه بود عزیزم

سلام به روی ماهتون، از شما هم قبول باشه ...
مامان سويل و اراز
31 تیر 92 1:18
چه جمله هاي قشنگي من يه بار به وبت سر زدم مطلبتو خوندم وقت نكردم نظرمو بنويسم ولي از ظهر دارم تو ذهنم مرورشون ميكنم همش دارم خودمو با ادمهايي كه نوشتي مقايسه ميكنم ببينم ايا زندگي كردن با من هم قابل تحمله
ولي واقعا ادم وقتي فكرشو ميكنه ميبينه كه چه بي تفاوت از كنار محبتها زيبايي هاي زندگي و همينطور انسانهاي خوب ميگذره و بجاش همش دنبال بي ارزشترين چيزهاي زندگيه تا دنيا رو به كامش زهر كنه
كاش كه ميتونستيم با همين كوچيكترين چيزها از زنده بودن و زندگي كردن لذت ببريم

چقدر دقیق و زیبا نوشتی شهره جونم. ممنونتم که باز هم اومدی پیشم.
آره واقعا، تلنگر ِ خیلی خوبیه... آدم حواسشو بیشتر به اطرافش جمع می کنه کاملا باهات موافقم.
امیدوارم که بتونیم
بابای آینده یه فسقِلی
31 تیر 92 1:54
حتی پیامک های آخر شب؟

حتی پیامک های آخر شب ...
مامان ترنم
31 تیر 92 9:04
چقدر زيبا. واقعا بعضي وقتها اين كارهاي كوچيك آدم رو تا عرش مي‌بره.

واقعا
♥ نیم وجبی ♥
1 مرداد 92 18:16
خیلی به دلم نشست اما خیلی کم پیدا میشن این ادما

چرا؟!!!
مامانی صدف
5 مرداد 92 22:00
آخی.چه جمله های خوب و تاثیر گزاری بود.کیف کردم.هنوزم از این آدما دورو برمون زیاد هست.کافیه ما خودمون بخوایم که ببینیمشون.اگه بخوایم خودمونم میتونیم یکی از این آدما باشیم.مرسی

کافیه خودمون ببینیمشون و باورشون کنیم، دقیییقا خانومی

خوش اومدین به وبلاگ ما
خاله پارمیدا
5 مرداد 92 22:23
قدر، باران رحمتی است که در جویبارِ هر فرد و هر جمع، به اندازه او جاری می‏شود
خدایا! در شب قدر هر چه خیر نصیب اولیائت می کنی نصیب ما نیز بگردان . . .
آمینپیش ما هم بیایین

انشاءا...

چششششششششششم
مامان احسان
22 دی 92 8:58
سلام عزیزم صبح زیبای زمستونیتون بخیر امروز اتفاقی اومدم به وبلاگتون و تا اینجا پیش رفتم و کلی مطلب یاد گرفتم و دیگه اینکه فهمیدم شما هم اصالتا شیرازی هستید مثل ما بیشتر احساس نزدیکی کردم .اگر دوست داشتید به ما هم سر بزنید البته ما مثل شما هنرمند نیستیما ! اینو گفتم که وقتی اومدی نخوره تو ذوقت .اگر هم اجازه میدی من این مطلب رو توی وب پسرم به یادگار بگذارم چون خیلی ملموس و دوست داشتنیه دوستت دارم دوست خوب و تازه خودم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضور و لطفتون. خواهش میکنممممم.. خوشحال شدم ای بابا. هنرمند شمایی که اینقدر مهربون و باصفایید خواهش میکنم. بذارید منم.
مامان احسان
23 دی 92 9:04
سیلام دوست خوبم ممنونکه رمزو برام گذاشتید و اجازه دادی از این مطلب هم استفاده کنم دوستت دارم مهربون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم... منم.