آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

خداوندا سپاس...

1392/6/7 20:16
نویسنده : •● Mah ●•
595 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خدایا;

به خاطر تمام مهربانی هایت، 

به خاطر همه صبوریت،

به خاطر بخششت سپاس. 

اگر روزی در اوج اضطرار و درماندگی باشم ماوای من تو هستی. 

کافیست چند لحظه در حضور تو قرار بگیرم 

 و آن وقت است که همه ی کائنات را به قلبم سرازیر

 میکنی، مرا پُر میکنی از حضور خود. 

خداوندا! سپاس، سپاس که میتوانم با تو سخن بگویم، 

سپاس که در هر کوچه ای که گم شوم راهم به شاهراه محبّت تو ختم میشود. 

در مسیر تو قرار میگیرم و همگام می شوم با فرشتگانت. 

خداوندا! سپاس، به خاطر تمام لحظاتی که دستم 

را رها کرده و سرگردان شده بودم،

اما تو مرا فرا خواندی و از بین همه ی تاریکی ها مهرت را حس کردم

و دوباره دستانم را در دستانت قرار دادم. 

خداوندا! سپاس،تمام لحظاتم را سپاس...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نسرین
7 شهریور 92 22:17
سلام. همیشه به وبتون سرمیزنم وب جالب و خوبی دارید وخوشحالم که سال ازدواج شما با من یکی
موفق باشید

سلام. ممنونم از لطفتون. همیششششه؟! خب چرا کامنت نمیذاشتید؟!

شما هم موفق باشید.
خواهر فرناز
7 شهریور 92 22:44


ممنووونم، فاطمه جان.
مامان محمدرهام جون
7 شهریور 92 23:01
بله ،به راستی ستایش کمترین کاری است که از ما ساخته است.خدایااااااااااااااااا یک دنیااااااااااااااااا سپاااااااااااااااااااااااااس

و چه زیبا گفتی خانوووومی
تا ابددونفره
8 شهریور 92 0:33
عزیزم چه خوشگل نوشتی.واقعا خدایا شکرتخوشحالم که پست گذاشتی برامون

الان که داشتم میومدم اینجا، از وجود کامنتت مطمءن بودم ، چشمات خوشگل میبینه نسترن جوووووون . منم خوشحالم که دوست خوبی مثه شما دارم.
♥♥
هانی
8 شهریور 92 12:52
خدایا . . . !
به دو راهی های زمین که میرسم
چشم به آسمان میدوزم. . .
آنجا راه همیشه یکیست. . .

خدای مهربانم. . .! ! !
بـــا تــــــو کــــه بـــاشــــــمـــ تـــــمامـــ دورهــــا ، نــــزدیــــکــــــنـــد ...
خدایا . . . ! ! !
فراموش كردن سخت است ولي كمك كن فراموش كنم همه چیز را جز تو . . .
خدای مهربانم. . . ! ! !
جز تو. . .
با هر که حرف زدم
صدایم را نشنید. . .

خدایا . . . ! ! !
خودت کمکم کن. . .
ای مهربان ترین مهربانان. . .


چه متن خوشگلیه هانی جونم ممنونم آبجی گلمممممم
هانی
8 شهریور 92 12:56
به نام خالقی که تنهاست اما تنهایی را برای بندگانش نمی پسندد.
سلام آبجی جوووووووونی.
مطلبتون واقعا زیبا بود.از اون بهتر تصویرش بود. به نگاه مهربون خدا میسپورمت عسیسم.
به نام آفریننده ی زیبایی ها و دوستی ها
سلام به روی ماهت هانیه جون آبجی مهربون و بامعرفتم ، خوشحالم که به چشمت زیبا اومده. خوشگلترین گل های دنیا، تقدیم به تو
ازاده
8 شهریور 92 16:01


عزیزمی
رضوان
8 شهریور 92 21:26
این متنت خیییییییییلی ب دلم نشست دوست جونی
مرسی واقعا



مرسی که اومدی رضوان جوووونی

حالا دست دست دست


♥ نیم وجبی ♥
9 شهریور 92 0:29
چقدر به دلم نشست
آفرین به این انتخاب متن

آره خیلی باحاله به دل ِ خودمم خییییییلی نشست.
مــرسی که اومدی خانومی
مامي كيانا
9 شهریور 92 10:01
سپاس


🌹مامان تسنيم سادات
9 شهریور 92 15:15
سلام دوست جونى
بسيار زيبا و دلنشين




سلام عزیز دلم ، ممنون از حضورت دوست خوب خودم
مامان سويل و اراز
10 شهریور 92 0:55
خدايا به خاطر داده هات و نداده هات شكرت

شککککککر
مادر کوثر
10 شهریور 92 11:09
این مطلب شما با افتخار در شبکه گسترده (www.widenet.ir) با نام خودتان درج خواهد شد.

ممنووووووووووووووووووووووونم
سمانه مامان ستایش
11 شهریور 92 3:09
متن قشنگی بود
خدا پشت و پناه تمام لحظات زندگیت باشه دوست خوبم


واااای عزیییییییییزم
مرسی از دعای قشنگت همچنین شما
مامان علی کوچولو
11 شهریور 92 12:14
خیلی عالی

مـــــــرسی فاطمه جونم واقعا خوشحال میشم وقتی میای اینجا
🌹مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 1:32
واى من عاشششششششق اين رزاى سفيد صورتى ام

وااای فدای تو... یه بغل گل های رز سفید و صورتی، تقدیم به روی ماهت که ندیده امش هنوز


مامان نیایش
14 شهریور 92 13:45


ممـــــــــنون خااانومی . . . . .