آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

خوراکی های موثر در ایام بارداری

1392/2/2 11:01
نویسنده : •● Mah ●•
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

به مادران عزیز توصیه می شود، برای داشتن فرزندانی با سیرت و صورت نیکو، در حد امکان از خوراکی های زیر استفاده نمایند:

  انار: خوردن انار شیرین، فرزند را نیکو می کند.

خوردن انار در روزهای جمعه قبل از صبحانه بسیار خوب است. خوردن انار، برای رفع حالت تهوع، کم خونی، یرقان، درد مفاصل، فشار خون و بواسیر بسیار خوب است. هر کس یک عدد انار بخورد، دل او نورانی کند و برطرف می کند از وسوسه های شیطان را تا چهل روز.

cast smiley انجیر: یکی از میوه هایی است که نام آن در قرآن آمده و به آن قسم خورده شده است.

انجیر تازه بخورید، زیرا نیروی جماع را زیاد می کند و بواسیر را برطرف می نماید. خوردن انجیر باعث در امان ماندن از قولنج هم می شود.

کندور: خوردن کندور توسط زن باردار باعث زیادی عقل و هوش بچه، پاکدل، دانا و شجاع شدن پسر و خوشخو و نیکو شدن دختر می شود.

در حدیثی آمده است: به زنان حامله کندور بخورانید، بدرستی که طفل در شکم مادر کندور غذای او می شود، دلش محکم و تحملش زیاد می شود. (استفاده از کندور، برای مناطق خشک و کویری سفارش نمی شود.)

coffee 1 smiley کاسنی: خوردن کاسنی آب کمر را افزایش داده و فرزند را نیکو و ذکور بودن را در ولد زیاد می کند.

خوردن کاسنی باعث زیبایی فرزند و ازدیاد در ولد ذکور (پسر) خواهد شد. همچنین کاسنی، یکی از بهترین داروها برای کبد است.

dance hula smileyگلابی: به زنان باردار گلابی بدهید که فرزندان را نیکو و زیبا می کند.

اخلاق فرزندانتان را نیکو می کند. خوردن گلابی مایه ی قوت قلب، پاکی معده، صفای دل، دلیری و زیبایی فرزند می شود. گلابی قلب را جلا می دهد و دردهای درون را به اذن حق، شفا میبخشد. گلابی دارای ویتامین ب1، ب2، ب6، ویتامین ث، منیزیوم و فسفر می باشد.

eating 1 smiley خربزه: خوردن خربزه توسط زن باردار، باعث خوشرو و خوش اخلاق شدن فرزند، میشود.

*منبع: کتاب ریحانه بهشتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (51)

mamanebaran
2 اردیبهشت 92 11:13
سلام عزيزم،

يعني عاشقه پستاي وبلاگتممم

من كه سر باردارييم فقط انار خوردم

الهي كه همينطوري باشه



سلام خانومی ِ مهربون. همیشه مشوق من هستی شما ...ممنوووووووووونتم
واقعا عاشقِ پست های منی؟!
مامي كيانا
2 اردیبهشت 92 11:35
خيلي سايت خوبي داريد با مطالب مفيد آهنگ روي وبتون هم زيباست خوشحالم از آشناييتون

خیلی ممنون از لطفتون، خوش اومدین، منم از آشنایی با شما خوشحالم
مامان تسنيم سادات
2 اردیبهشت 92 11:39
ببببببببببببله .....
اومدم تشكر كنم بابت اون آدرس
خيلى با حال بود
الان در گير قالب جديدم ....
بعدشم تسنيم خيلى حساس شده نسبت به اينترنت .... مياد دستامو مى بنده
الانم قاچاقى اومدم داره تى وى مى بينه
واااااااى اومد.....


عزیزم... شما کلا انرژی ِ مثبتی، بس که مهربون و باصفایی
خواهش میکنم، ناقابله ، ببینم می تونین مچشو بگیرین یا نه؟! (مچ همونو می گما...گرفتی؟)، ای تسنیم ِ بلا
مامان تسنيم سادات
2 اردیبهشت 92 11:39



بهــــــــــــــار
2 اردیبهشت 92 12:38
اصن کل حاملگی فقط خوردنش و هوساش خوبه نه؟

مرد خونم یه زن عمو داشته بعد تو بارداریش هوس برف های کوه های شهرکردو می کنه

مرسی پست مفیدی بود

واقعا
جان؟!... خواهش می کنم
مامان فنچــــــــــی
2 اردیبهشت 92 12:48
به به .شما هم رفتین کار بارداری .نکنه خبریه ؟موفق باشی گلم

هیچ خبری نیست خانومی الکی جـــوّ نده
فدای تو
mamanebaran
2 اردیبهشت 92 12:50
واقعا واقعا ً عاشقه

پُستاتممممممممممممم

Believe me

واقعا واقعا ممنونم

I believe you my dear
mamanebaran
2 اردیبهشت 92 13:29




خییییییییییییییییییییلی مهربووووووووووووووووونی عزیییییییییییییییییییییییز دللللللللللللم
✿ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ✿ツ
2 اردیبهشت 92 13:47
وااااااااااااایییییییی چه پست خوبی
نکنه نی نی می نی تو راهه
در مورد نظرت که گفتی یه وقت تایید نکنی هم باید بگم نظرهای این پستو استثنائا گذاشتم توی ادامه مطلب بیارم همین خانومی ممنون شما که اولین نفری بودی که برامون یادگاری گذاشتی

واااااایییی، مرسی
اِ... می خونی نظر ها رو؟!
خواهش می کنم عزیزم
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 92 14:25
دست گلت درد نکنه
خیلی خوب بود

سلامت باشی ، مـــــــــــــــــــــــــــقسی مادام

samira
2 اردیبهشت 92 14:27
مرسی که به دخمل من سر زدی عزیزم
وبلاگتم عالیه کلی حال کردم الان دارم همشو میخونم

سلام سمیرا جان، خواهش میکنم خانومی
لطف می کنی
مادر کوثر
2 اردیبهشت 92 14:37




همشون خوشمزه ان و کاملا صحیح فرموده اند

به شرطی که در دوران بارداری دلت بشه بخوریشون و یا اصلا تو بازار موجود باشن

وگرنه هی باید این جملات رو ببینی و فقط حسرتشونو بخوری

به امید خوشگل شدن همه نی نیا

باز خدا خیر بده سایت " وب گذر" رو. که تو رو می کشونه اینجا.
ممنون از حضورت
مامان تسنیم سادات
2 اردیبهشت 92 15:34

بالاخره پست جدید گذاشتم .....






هااااا هااا ...
الان وَیام
متین مامی ایلیا
2 اردیبهشت 92 16:00
منم دوران بارداریم خیلی از کتاب ریحانه بهشتی استفاده کردم خیلی مفیده، دست شما هم درد نکنه
راستی نکنه خبریه بلا

...
ای بابا، نه بابا! نی نی ندارم که؟! اصلا نی نی چی چی هست؟! خوردنیه؟!
متین من
2 اردیبهشت 92 16:25
سلام خوبی عزیزم؟ منم در زمان بارداریم این کتاب زیاد خوندم ولی یکجورای چیزهای که نوشته حالا به جز خوردنی هاش یه ذره سخته
منم انار و کاسنی وخربزه روخیلی زیادمیخوردم

سلام سمانه جان، من خوبم. مرسی ... آره گویا، میگن اجراش واقعا وقت می خواد و سخته ...
نوووووووووووووووووش جونت

محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 18:33
چی بگم
شوکه شدم
خبریه دوست جون
خووووووووووب بووووووووود
آموزنده بووووووووود

نه بخدا، به جان خودم، خبـــــــــــــــــری نیست خسته شدم بس همه این سوال رو کردن ازم!!!
رضوان
2 اردیبهشت 92 18:49
سلام دوست جونی عزییییییییییییزم شرمندتم که این مدت نیومدم ونوشته های بی نظیرتو بخونم گلم اخه نتم مشکل پیدا کرده.
هنوزم درست نشده.
ببخشید که نگرانت کردم به زودی جبران میکنم عزیزم.

به به، سلااااااااام عزیزم، خواهش می کنم خانومی ایشالا هر چه زودتر نتت درست بشه و بیشتر بیای
ممنونم که اومدی
خواهر فرناز
2 اردیبهشت 92 20:06
بیا آپ کردیم
بدو زود بیا
فقط به خاطر تو

یووهوووووووو... اومـــــــــــــــــدم

سجاد
2 اردیبهشت 92 22:14
چشم سعی میکنم پاسخ بدم به نظرای شما عزیزان

ممنون از لطفتون ... چشمتون هم بی بلا
مامان مانی مسافر کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:25


ای بلا
مامان محمود
3 اردیبهشت 92 0:42
سلام وااااااااامن پیام گذاشتم پس کوشش؟

سلام، یه نفر دیگه هم همینو گفته بود؟!!!
مامان سويل و اراز
3 اردیبهشت 92 1:48
سلام عزيزم
چه مطلب جالبي يعني خوشگلي و خنده رويي ارازي از خربزه ست من حاملگيم نزديك به 50 كيلو گوجه سبز خوردم ميگن چشم سبز بودن بچه هام به خاطر اونه يعني چشماي بابا هيچ نقشي نداشته

هههههههه ... عزیزم، نه اون دیگه وراثتی بوده 100%
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 4:01







جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟!!!
ساعت 4؟!
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 4:03
كلا كتاب ريحانه بهشتى خيلى خوبه ...
منم داشتم ...
خيلى به درد مى خوره ...

تو عزیز دلمی ...جون
محبوبه مامان الینا
3 اردیبهشت 92 8:07

پس اگه خبری نیست چرا رفتی تو این خط
لابد مقدمات هست واسه خبری
(ستاد اعصاب خورد کنی)

رفتم تو این خط، چون اینجا نی نی وبلاگه. مطالب باید در راستای نی نی و اینا باشه ...
حذف می شم خدای نکرده خو
مامان تسنيم سادات
3 اردیبهشت 92 9:40

آمدم ، نبوديد....

قربونت برم که اومدی و ما نبودیم
الان هستیم
مادر کوثر
3 اردیبهشت 92 10:01


سلااااااااام صبح بخیر

ببین از وبگذر نیومدما

سلام، صبح شما م بخیر.

خــــــــــــوش وَیومدی

نگاری
3 اردیبهشت 92 10:06
چه جالب
من کلی انار می خوردم
این اخرا هم عرق کاسنی می خوردم
می گن زردی رو هم کم می کنه

به به، ببین کی اومده؟! خوبی خانومی؟! درد زایمانت بهتر شده؟! ، مرسی از حضورت... ببوس اون گل پسملی تو
آزاده
3 اردیبهشت 92 10:13
من دیگه نمیپرسم مگه خبریه

واااااااای که سرِ بارداریه مبین دنبال این کتاب گشتم و آخرش هم از قم برام فرستادن ولی فک کنم برا من دستورات کتاب معکوس عمل کرده
این پسری من بسیار شیطون و قرتیه

ای خدا خیرت بده خواهر ...
ههههههه ... خیلی باحال گفتی ... همینجوری دارم می خندم
مادر کوثر
3 اردیبهشت 92 10:19


دیدمش
خوندمش
نظر دادمش

یاد زایمان خودم افتادم

هههههه ... چه باحال ...
می ترسی؟! ، یعنی من هم واسه آینده های دور، بترسم؟!
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:24
جالب بود مرسی
منم غیر از کاسنی همش رو میخوردم اون زمان هاااااااااا البته خربزه خیلی میخوردم

به به، به به ... ببین کی اومد
عزیز دلمــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خانومی
نوووووووووووووووش جونتون که می خوردین
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:41
که جیـــــــــــــــــــــــــــزززززززززززززه هااااااااااااااا باشه دیگه

هههه... آره، کار همسری ِ هاااااا
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:42
ولی من همون explorer رو ترجیح میدم پس چرا فقط با این مرور گر این پیغام رو میده ؟

خب دیگه، این برنامه مال ِ این مرورگر فقط ...
مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:42
راستی اون کامنت رو تایید کنم یا نه برا من گذاشتی فقط

تایید کن، همه حالشو ببرن

مامان نیایش
3 اردیبهشت 92 10:44
این نی نی یه چه با مزه است یه گل می خواد بو میکنه اندازه صورتش
ایشالا زودتر نی نی خوشگل و سالم خدا نصیبتون کنه خواهر

فدای دقتت... هیچکس به اندازه شما به وبلاگ من تا این حد دقت نداره ها
قــــــــــــــــــــــــربونت
تا ابددونفره
3 اردیبهشت 92 14:52
سلاااااام مطالبت خیلی جالب بود.

سلام خانومی از اینکه می شنوم جالب بوده، خوشحال میشم

فرناز خاله آرسن جون
3 اردیبهشت 92 16:32
سلام گلم خوبی؟این چند وقت نبودم به خاطر خرابی pcو نت اما شکر که مشکل حل شد و برگشتم همه پیامهای قشنگت که این چند وقت گذاشتی وبلاگت هم که مثل همیشه عالیه

سلام، دیگه داشتم کم کم نگرانت میشدم، خوبم مرسی عزیزم خوشحالم که اومدی و خوشحالم که از این به بعد بیشتر میای
خواهش می کنم خانومی، سر زدن به وبلاگ ِ عزیزان، وظیفه ست
مامان تسنیم سادات
3 اردیبهشت 92 20:31
اِ ...... عکس کنار وبت رو کی عوض کردی ...؟؟؟
همش با آیپد میومدم اون گوشه رو نگاه نمی کردم ....


اووووووو... خییییییییییییییییلی وقته.
دیروز
گندم
3 اردیبهشت 92 21:52


ایشاالله خدا به همه نعمت فرزند نیکو رو بده
بچه های سالم ، هم از نظر جسمی هم روحی


خیلی قشنگ گفتی عزیزم
مامان ترنم
4 اردیبهشت 92 8:44
اي شيطون نكنه خبريه؟؟؟؟؟
مطلب جالب بود. ان شاا... به موقع ازش استفاده مي‌كنم.

نه به جانِ خودم
ایشالا
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 92 8:54
دوست جون جان من ینی خبری نیست واقعا؟
اگه راس میگی پست جدید بزار تا دست از سرت بردارم
پیرو تذکر حضرتعالی آپیدم


بابا شما دیگه چقدر شیطووووووووووووونین...
دست شما درد نکنه، می رسم خدمتتون
مامان پریسا
4 اردیبهشت 92 9:16
سلام مامان آینده..
معلومه که به سلامتی خیلی اهمیت میدی. آفرین به شما

خوش به حال نی نی آینده که خیالش از بابت خوراکی راحته.

به به، مریم جان، مرسی خانومی ... چه کنیم دیگه
♥ مامان آینده ♥
4 اردیبهشت 92 10:50
سلام سلـــــــام........!!!!

خوبی مامان آینده؟!!

به به عجب پست پر محتوایی....!!!!

دست شوما درد نکنه....!!!

تو که این چیزا رو بلدی زودتر دست به کار شو یه نی نی خوشکل موشکل بیار دیگه.....

ما طاقت نداریما.........

ما نی نی میخواییم یالا

ما نی نی میخوایم یالا....

به به، سلااااااااام عزیزم، خیلی خوشحال شدم که اومدی ...
تنگ دل شده بودم واست
اِ ... حالا شما این ها رو اجرا کن، ببین نتیجه ش چی میشه، ما هم دست به کار میشیم
خوبه؟!
دوستت دارم شدیدا
مامان سيد محمد سپهر
4 اردیبهشت 92 11:10
عزيز دلم من بيشتر انار خوردم و سيب سرخ ...
ولي فكر كنم حسابي ويار داري ها...انجير ، خربزه ، نمي گي ما هم توي محل كار هوس كنيم ...

زهره جونم ویار دارم؟!!! من؟!!!
خواهرفرناز
4 اردیبهشت 92 11:59
ای بابا نمیای میرم سر کلاسا
یکم دیگه هستم منتظر ت

اینترنتمون سرعتش اومده بود پایین
ببخشید خو
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
4 اردیبهشت 92 12:09
سلام خانومی میتونی یادگاریتو ببینی

سلام خانووووووووووومی... واقعا زیبا بود کاری که کرده بودی
مادر کوثر
4 اردیبهشت 92 13:07


سلام جیگر نیستی؟؟

ما صبح ای دی اس ال مون قطع بود

سلام تک خواهری
برای ما هم یه جورایی قطع بود، سایت ها رو باز نمی کرد
اما الان که باز می کنه
مامان نیروانا
4 اردیبهشت 92 14:37
خدای من! چقدر ازت عقب مونده م مامانی!!!
هی اسکرول میکنم میرم پایین میبینم باز یه پستی که من نخوندمش هست
خوراکی دوس میدارم، هر وقت باشه، پیش از بارداری، بعد از بارداری، وسط بارداری ...
اینام که نوشتی همه ش خوشمزه ست. نوش جون مامان و نی نی

عزیز دلم، خیلی خودتو اذیت نکن
از شما به ما زیاد رسیده ...
مقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسی مادام
مامان تسنيم سادات
4 اردیبهشت 92 15:59



نوووووووووووش جون ...
اسما
4 اردیبهشت 92 16:06
وبتون خیلی باحاله

دوسش میدالم

بعله ...
از اون مطلب " انگار که زمین بهشت است." که از اینجا کپی کردین و گذاشتین تو وبلاگتون، مشخصه که چقدر اینجا رو دوست دارین

محبوبه مامان الینا
7 اردیبهشت 92 12:17
راستی دوست جون اون بعبعی طفلک کجاش خشنه بنده خدا بیشتر شبیه این بع بعی های خنگ میمونه که از گله جا میمونن و سر از خونه شما درمیارن

خب من از قصد نوشتم: کوسه ی مهربون، چون خشنه! و نوشتم: بع بعی ِ خشن، چون مهربونه!!! جاااان؟!!! به کادوی همسری توهین نکن خانوووووم
قهر قهر قهر، تاروز قیامت