آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

ایده تزئین ِ نی نی پسندانه

1392/11/7 14:13
نویسنده : •● Mah ●•
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به گرمی ِ نان و تنور... نیشخند

در پی یافتن ایده تزئین با پاستا بودم که ناخواسته به تزئینات ِ دیگه ای برخوردم.یول

نی نی پسندهاش رو گلچین کردم. امیدوارم خوشتون بیاد. قلب

نان تست، پنیر و... به شکل ِ کفشدوزک. خوشمزه



بقیه در ادامه مطلب...

ورقه های پنیر به شکل ِ جغد. ابله

 

سوسیس به شکل ِ فیل. خیال باطل

 

سوسیس، خیار و تخم مرغ به شکل پروانه. مژه

 

تخم مرغ و پوره سیب زمینی به شکل جوجه. قلب

 

کاپ کیک و بیسکوئیت با طرح ِ میمون. زبان

 

توت فرنگی و خامه به شکل ِ بابانوئل. گاوچران

 

نارنگی، موز و کره بادام زمینی با طرح شیر. لبخند


* * *

و اینم همونی که دنبالش میگشتم! تشویق

حلقه گل با پاستا که میشه با اسپری طلائی یا نقره ای، رنگش کرد... از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (53)

خواهر فرناز
7 بهمن 92 19:15
THANKS for all THINGS
•● Mah ●•
پاسخ
Thanks for your comment
خواهر فرناز
7 بهمن 92 19:16
این قدر عکس ومطلبه فکر کنم 1هفته باید آپلود نمایم سخته خیلی
•● Mah ●•
پاسخ
مثه خودمی پس. جامانده زیاد داری. تو میتونیییی...
تاابددونفره
7 بهمن 92 19:41
سلامو صد سلام به دوست عزيزمبه به کلي کيف کردم.فکر کردم داري شوخي مي کني که مي خواي اپ کني.اومدم گير بدم که حالا که گفتي پست مي خوام که کلي چيزاي خوچلو موچل ديدمچقققققققققدر قشنگن اينا.وکلي هم اشتها برانگيزدقيقا به درد بچه ها مي خورهاز طرفي هم بس که خوشگلن ادم دلش نمي ياد بخورشوناز جغدو توت فرنگيه خيلي خوشم اومد.بعدشم اون کاپ کيکامرسي که مارو هم بي نصيب نداشتي عزيزم.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزمممممم فکر نمیکردم الان بیای. حدس میزدم بیرون باشی. وااااای، جدیییی؟ خب خدا رو شکر که زود گذاشتم این مطلب رو. چون اول قصد داشتم آخر شب بذارم. قربوووون تو قشنگ میبینی... من اگه اینجور تزییناتی رو خودم وقت بذارم و انجام بدم، دلم نمیاد بخورمشون ولی اگه کس دیگه ای درستشون کنه، دو لپی میخورم! ووواااایییی، منم عاشق توت فرنگیا شدم... خییییییلی بامزه هستن. خواهش میکنم دوست جونم اختیار داری...
تاابددونفره
7 بهمن 92 19:43
يعني اين پاستا ها خوراکين
•● Mah ●•
پاسخ
هان؟!!!! نههههه، تزیینی هستش، حلقه ی گل، واسه رو در اتاق و ... !
تاابددونفره
7 بهمن 92 19:51
اين حلقه هاي ليموتم خيلي خوشگلو طبيعينراستي چرا حالا رفتي سراغ پاستا
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی عزیزم. از گرسنگی زیاد شوخی میکنم. ایده شو با ماکارونی رشته ای دیده بودم، میخواستم ببینم با پاستا هم میشه حلقه گل درست کرد یا نه.
تاابددونفره
7 بهمن 92 20:49
ايشششششش.تعجب داره مگه.خوب پس چرا با خوراکي ها گداشتيش
•● Mah ●•
پاسخ
آخه اول مطلب نوشتم که داشتم دنبال چی میگشتم و اینکه آخرش نوشتم این حلقه رو با اسپری میشه رنگ کرد.
تاابددونفره
7 بهمن 92 20:51
اها فکر کردم چون من ديشب پاستا خوردم
•● Mah ●•
پاسخ
آره دیگهههه، حالا همه پاستاها خوردنی شدند.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 بهمن 92 22:10
واقعاااااا ....؟؟؟؟؟ شوخى مى كنى ..؟؟؟ چرا با اين اسم ؟؟؟؟
•● Mah ●•
پاسخ
احتمالا متوجه ش نشده
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 بهمن 92 22:11
نمى دونم چرا وقتى پستت داغه داغه وبلاگت برام باز نميشه ..؟؟!!!!!
•● Mah ●•
پاسخ
عججججب...
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 بهمن 92 22:17
چقدر وسوسه برانگيز ..... بابا اينا رو كه بذارى جلوى بچه فكر مى كنى مى خوردشون ؟؟؟ سه ساعت باهاشون بازى مى كنه اگه تسنيم باشه كه اون جوجه ها رو بغل مى كنه مى بره توى تختش مى خوابوندشون ...!!!!! والا ....!!!!!!
•● Mah ●•
پاسخ
آره ههه، کاملا موافقم... تازه همون آدم بزرگا هم شاید دلشون نیاد بخورنشون واااای عزززززیزم بس که با احساسه این دخملیه گلمون، تسنیم جونمون
مریم
7 بهمن 92 22:49
میدونم خیلی بی معرفته م..... ولی به خدا وقت نمیکنم..... دلممم نمیاد بیام والکی نظر بدم و مطلب هایه قشنگتون و نخونم..... دوستون دارم.... همیشه به یادتونم.....
•● Mah ●•
پاسخ
این که از کامنت الکی خوشت نمیاد و دوست داری مطلب هامو کامل بخونی، نهایت بامعرفت بودنته عززززیزم منم همیشه بیادت هستم هر وقت که بیای، من خوشحال میشم هیچ عجله ای هم نیستش، خیاااالت راحت این مطالب سر جاشون هستن و جایی نمیرن
مامان متین جون
7 بهمن 92 23:21
•● Mah ●•
پاسخ
بابای آینده یه فسقـِـلی
7 بهمن 92 23:53
چه خوراکیای اشتهاآوری.نمیشه جای نی نی،باباش اینارو بخوره؟
•● Mah ●•
پاسخ
اِی بابایی ِ شیکــــــمو...
تک خواهر
8 بهمن 92 8:18
سلام سلام صبح بخیر چه پست خوشمزه اییییییییییییی ممنون عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام تک خواهر جونم صبح ِ شما هم بخیر... خواهش میکنــــــــــم...
مامانه کیاناوهانا
8 بهمن 92 8:49
عزیززززززم افرین به شما که دوباره پست جدید گذاشتی... وااااااااای من که مامان نی نی ها هستم از دیدن این عکسها به وجد اومدم وای به حال نی نی ها... مرسی دوست عزیزززززززم از این ایده قشنگ... تقدیم با احترام
•● Mah ●•
پاسخ
ممنون از شما که اومدی دوست ِ خوبم اِی مامانی ِ شیطون خواهش میکنم خانومی مـــرسیییییییی...
mamanebaran
8 بهمن 92 8:56
عزیزم خیلی خیلی خوشگلیا بودن ، خیلی خوشم اومد مرسی عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
خوشحالم که خوشتون اومد فاطمه جان
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 10:14
سلام به دوست خوشگلم به به ، بــــــــــــــــه ّبـــــــــــــه چه خوشگل و هوس انگیز از اونجاییکه بنده تنبل جونی تشریف دارم از پروانه هه و آقا شیره خوشم اومد چون راحت درست میشه دوست جونی به نظر من اون توت فرنگی ها با خامه بیشتر شبیه بابانوئله تا آدم برفی چه جالب با پاستا چه کارها نمیشه کرد خیییییییییییییییییلی خوشم اومد شما درستش کن اگه راحت و بی دردسر بود من ازت الگوبرداری میکنم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام محبوبه ِ نازنینم بَبَبَه بَه!!! وااای خیلی بامزه گفتی خخخخخخ... باشه قبول، شما همون کله شیر و پروانه رو هم درست کنی، ما ازت قبول میکنیم... 10 امتیاز قربون ِ دوست ِ تنبل جونیم بشم که عین ِ خودمه... دقیقا!!! نظر ِ من هم همون بابانوئل بود... همسری گفت: آدم برفی... الان میرم دوباره مینویسمش بابانوئل... اوووو... حالا کو تا حوصله؟؟؟؟؟ خودمم حالش ندارم والا!!! منتظرم حلقه گل ِ رو در اتاقمون کهنه بشه، بعد اینو درست کنم! . . . . (انجمن تنبلان و توجیه کنندگان حرفه ای)
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
8 بهمن 92 10:46
البته اگر سلامتون به خوشکلی نان های تک خواهریتون باشه علیک سلام ولی از شوخی گذشته خیلی نونهای خوشکلی بودن چه غذاهای خوشکلی ما که بزرگتریم دهنمون آب افتاد وای به حال نی نیامون دستت درد نکنه خیلی با سلیقه بودن این عکسا من عاشق تخم مرغ های جوجه ای شدم راستی ببخشید عزیزم دیشب خوابم برد نتونستم جواب ِ استو بدم نه هیچ مشکلی نداشتم برای خرید همه چی به خوبی و خوشی گذشت برای ایده لوسترم ممنون بهش فکر میکنم دوست دااااااارم خیلی زیاد امیدوارم خوشت بیاد
•● Mah ●•
پاسخ
چون شما دوستش داری، باشه... همون نون سلاااااااام... خواهش میکنم عزیزم ممنون از شما و حضورتون خخخخ... اول شما خوابتون برد، بعدش هم من! بیچاره نسترن جون... خب خدا رو شکر معلومه که خوشم میاد... منم میدوستمتون خیلی زیاد، به چشماتون خیلی میاد...
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
8 بهمن 92 10:48
نمیدونم چرا تاییدیه پیامهامو نمینویسه ثبت شدن یا نه
•● Mah ●•
پاسخ
فکر میکنم این مشکل فقط واسه پیام های بلند ایجاد میشه...
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
8 بهمن 92 10:49
این لیموها چقدر شفافو خوشکلن
نیلوفرآبی
8 بهمن 92 10:53
چه خوشگل و خوشمزه ان اینا اون آخریه هم که دیگه حرف ندااااره
•● Mah ●•
پاسخ
خوشحالم که خوشت اومده عزززیزم ممنون از حضور ِ همیشگی و قشنگت دوست ِ خوب ِ من..
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
8 بهمن 92 11:14
سلام صبحت بخیر خب خوبه خیالم راحت شد پیامم تایید شده
•● Mah ●•
پاسخ
سلام عزیزم صبح ِ شما هم بخیر... آره... خیالت تخـــــت، رفـــــیق
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
8 بهمن 92 11:16
به چشمامون خیلی میاد، ممنونم دوست جونیییی خوبم شاعرم بودی پس فدای تو نازنین
•● Mah ●•
پاسخ
فی البداعه و یهویی از ذهنم تراووش شد... خواهش میکنم، عزیز ِ دلم
آزاده
8 بهمن 92 11:20
واااااااااااااااااااااای آب از لب و لوچه ام راه افتاد من نمیدونم چرا همیشه پستایی که مربوط به شکم میشه رو وقتی میبینم که گرسنمه یا شایدم من همیشه گرسنمه اون حلقه هم خیلی خوشگله.
•● Mah ●•
پاسخ
هههههه من با مورد ِ دوم موافقم... عزیزززززم.. خوشگل میبینی دوست جون ِ خوب ِ خودم...
تاابددونفره
8 بهمن 92 12:12
سلام سلام خوابالوظهر بخير دوست جوني
•● Mah ●•
پاسخ
سلام سلام سحــرخیز عزیزمیییییی
مامان ملیکا
8 بهمن 92 16:32
سلام این اولین پستیه که از وبتون میخونم ، جالب بود
•● Mah ●•
پاسخ
سلام، خیلی خوش اومدین
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 18:34
هستی؟
•● Mah ●•
پاسخ
آرههههه بیا نی نی گپ...
نسرین مامان آنوشا
8 بهمن 92 18:39
چه ایده های قشنگی ولی سوسیس و کالباس خوب نیست بدیم به بچه پس چیز دیگه ای جایگزین میکنیم مرسی گلم که زحمت کشیدی و این ایده رو برامون گذاشتی که غذای بچه ها رو خوشگل کنیم
•● Mah ●•
پاسخ
فکر کنم بتونی به جای سوسیس واسه اون طرح پروانه ایه، نان لواش لوله کنی. نه؟ به نکته خوبی اشاره کردی عزیزم منم از شما و محبت همیشگیتون ممنونم
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 18:48
اومدم نی نی گپ
•● Mah ●•
پاسخ
قدمت بر سر، بر چشششششم. بیاااااا...
مامان متین جون
8 بهمن 92 22:15
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
•● Mah ●•
پاسخ
چه خوشگله ممنونم
مامان احسان
9 بهمن 92 8:06
سلام به دوست جونی هنرمند خودم صبحت بخیر عزیزم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام معصومه جونم مرسی صبح شما هم بخیر...
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 92 8:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام یه پست بی سلام گذاشتم گفتم قبلش سلامی عرض کرده باشم
•● Mah ●•
پاسخ
قرررربون ِ دوست ِ شیرینم برم من...
رضوان
9 بهمن 92 11:47
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 92 11:52
این لیموها چه بامزه ان
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی...
مامانه کیاناوهانا
9 بهمن 92 18:49
اصلا" دلم برات تنگ نشده همینجوری اومدم یه سری بزنم عزیززززززززززززمی
•● Mah ●•
پاسخ
شما هم آرههههه؟ ممنونم دوست ِ خووووووووووووووووبم
مریم
9 بهمن 92 19:16
دیگه دارم قاطی میکنم............... نشد من اینجا بیام به خاطر رضای بنده ی خدا یه دونه عکس خوردنی نباشه..... من شکمو.... فک کنم دیگه باید دست به کار شم و آستین ها مو بدم بالا و برم تو آشپزخونه......... وقتی هم که میرم مامانم میگه تو مگه درس نداری؟؟ ولی بابت مطلب هایه فوق العاده زیباتون ممنون
•● Mah ●•
پاسخ
خییییلی بامزه شروع کردی کامنتت رو! شکمو آره دیگههههه! مامانی خوب دستتو خونده... منم همینو بهت میگم فقط درس و درس و درس!!! وقتی شوشو کردی، خییییالت راحت، اینقدر آشپزی میکنی که دیگه خودت خسته میشی... فعلا از این دوران طلائی استفاده کن و حالشو ببر.. دستپخت مامانی رو بخور و نووووووش جان کن! راستی، اینقدر هم نرو سر یخچال! قربان تو!
مامان سویل و اراز
10 بهمن 92 1:40
وااااااااای چه هنرهایی دارن مردم نی نی پسندانه چیه من خودم بهشون مجال نمیدم اگه غذام اینطوری تزیین بشه چند تا از این عکسارو من هم تو وب هنریم گذاشته بودم مخصوصا عکس اخری رو
•● Mah ●•
پاسخ
آره دیگه. شما ماشالا حسابی به روز هستین...
نگاری
10 بهمن 92 2:06
چرا نی نی پسندانه مگه بزرگها دل ندارن اخههه
•● Mah ●•
پاسخ
چرا خب حق با شماست...
تاابددونفره
10 بهمن 92 12:03
سلام عزيزمواي چقدر دلم واسه اينجا تنگ شده بودحالا اجازه مي دم که اپ کني
•● Mah ●•
پاسخ
به به، نسترن خانوووومی... سلاااااام خوشحالم که وب، واست باز شد.
نیم وجبی
10 بهمن 92 16:37
واییی کاش منم نی نی بودم
رضوان
10 بهمن 92 19:49
•● Mah ●•
پاسخ
تو عزیز دلمی
مامان تارا
12 بهمن 92 10:16
وااااااااااااااااااااااااو چنقده خومشزه چه خوشگله این آویزه البته من با پاستا گلدون درست کردم خیلی خوشگل شد
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی اِ؟!!! آفرین عکسشو واسمون بذار خب...
مامان تارا
12 بهمن 92 11:53
گلدونه اینجاست : http://tatali2.niniweblog.com/archive1391|2.php
مامان ترنم
13 بهمن 92 7:33
چقدر اين ايده‌ها خوشگلن. عاشششششششششق اون پروانه شدم. خيلي با نمك بودن.
•● Mah ●•
پاسخ
خوشگل میبینی، لیلا جاااااااااان
مامان محمدرهام جون
13 بهمن 92 10:02
سلام عزیزم جامع وکامل بود وزیبا بسیارممنون
•● Mah ●•
پاسخ
سلام سمانه جان ممنون از اینهمه محبتتون... واسه تک تک مطلب هام دارین کامنت میذارید...
مادر محمد
13 بهمن 92 12:46
سلام خانمی کجایی بابا دلمون برات تنگ شده یه مدتی هست که بهمون کم لطف شدی. راستی چه چیزای خوشگل و خوشمزه ای دست شما درد نکنه خوش به حال فسقلی آینده شما عجب مامان خوش سلیقه ای داره.
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. من که همینجام. خواهش میکنم خانومی... ولی اینا رو من درست نکردم که.
مامان پریسا
13 بهمن 92 23:30
خوشمل و خوشمزه
مونا مامي كيانا
14 بهمن 92 9:30
وا چه باحال يكي از يكي ديگه خوشگلتر اون آخريه هم خيلي جالب بود اگه اونو درست كردي حتما عكسشو بزار
•● Mah ●•
پاسخ
مرسی عزیزم... باشه...
مونا مامي كيانا
14 بهمن 92 9:30
خصوصي
✿مامان علی خوشتیپ✿
14 بهمن 92 12:40
چه خوشگلنبه خصوص سوسیسه میدونم گذاشته ولی خیلی ناقصه
•● Mah ●•
پاسخ
اولین کسی هستی که خنده ش گرفته از اینا...
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 92 13:20
عجب ایده هایی من که دهنم اب افتاده
مامان آیسو وآیسا
17 بهمن 92 21:09
مامان گل پسرا
5 مرداد 93 23:23
سلام خانمی. دنبال آدرس اون وبلاگ تون بودم دیدم چیزی یافت نشد. خواستم پیام بذارم مطالب رمز دارد بودن بازم نشد. بنابراین دنبال یه پست بدون رمز گشتم و عجب پست توپی هم پیدا کردم جوجه های خیلی نازن. بی زحمت آدرس اون وبتون رو برام تو وبلاگ پسرا بذارید ممنون میشم
•● Mah ●•
پاسخ
سلام. کدوم وبلاگ؟ متوجه نمیشم... خواهش میکنم... ممنون از حضورتون...