آنیسا جونآنیسا جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ღ فسـقِلی ما، آنیسا ღ

ماست ِ صورتی

1392/7/17 10:11
نویسنده : •● Mah ●•
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااام دوست جونی هاااااا... ماچ

مهمون های من و خواهری امروز صبح حرکت کردن و رفتنشون. خنثی جاشون خالی ِ ، سفرشون بسلامت انشاءا... . فرشته

میدونم توی این چند روز، خیلی کم اومدم دروغگو، نتونستم آپ کنم دروغگو، نتونستم واستون کامنت بذارم دروغگو، نتونستم مُچ گیری کنم دروغگو. من مثه شماها معتاد ِ اینجا نیستم که دروغگو! نیشخند قهقهه

چون خییییییییییییییییییلی درگیر بودم دروغگو و وقت آشپزی کردن نداشتم دروغگو، فقط آموزش ِ همین ماست خیلی سخت دروغگو رو واستون میذارم. زبان آموزش ِ یک کار ِ من درآوردی از طرف ِ من تقدیم به شما! از خود راضی

niniweblog.com

مواد لازم:

ماست (ترجیحاً پرچرب) * ریحان بنفش خشک * نمک

طرز تهیه:

برگ های ریحان بنفش را خشک و خُرد کرده، با کمی نمک درون ماست ریخته. خوب همزده و به مدت 6 ساعت درون یخچال نگه دارید. رنگ آن صورتی خواهد شد. چشمک

* خیلی سعی کردم یه جوری عکس بگیرم و نور روش بندازم که صورتیشو خوب نشون بده. ولی نهایتاً شد این! متفکر

رنگش از اینی که میبینید، صورتی تر نیشخند بود. ببخشید دیگه! گاوچران

نوش جان... قلب

 

تنبلی نوشت: 

اگه کسی حوصله ش شد، ریحون بنفش خشک شده رو مثه زعفرون دم کنه و وقتی سرد شد، بریزه توی ماست. من دیگه حوصله این کارا رو نداشتم. خمیازه (تنبل هم خودتی! نیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

محبوبه مامان الینا
17 مهر 92 12:05
واااااااااای چه خوشگلخوشم اومد افتخار میکنم با یه خانم خوش ذوق و هنرمند دوست میباشم


مرسییییییییی از ذوقت عززززززززززیزم
منم خوشحالم که با اینهمه دوست ِ همیشه همراه و مهربون دوستم و البته با جنبه

محبوبه مامان الینا
17 مهر 92 12:06
ینی اون معکوس حرف زدنت منو کشتههههههههههههههههههه


هههههههه عاشق ِ این آیکونم:

محبوبه مامان الینا
17 مهر 92 12:07
راستی رفیق بعد از اینکه کامنتهارو تایید کردم بیا ببین خودت چقدر سوتی دادی و غلط املایی داری!

ای نامرررررررررد

باشه، تو بخند!
تا ابددونفره
17 مهر 92 12:40
سلام عزیزمجاشون خالی نباشهبسار خوشحال شدیم از بازگشت شما به اینجا و پست جدیدچه ماست خوش آب و رنگیآفرین خانم خلاق صورتیش که خوبه ولی اگه از این صورتی تره که دیگه چه بهتربازم مرسی برای یه پست خوشمزه دیگه عزیزم

سلام نسترن جونم، فدای تو و مهربونی هات جیگگگگگگگگگگگگگر
قربون ِ تو با اون دقت و نگاه قشنگت
خواهش میکنم بانو
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
17 مهر 92 13:44
ماســتِ صورتی

حالا چرا صورتی

مگه عاشقِ نارنجی نبودی شما ؟

به هر حال شوخی کردم

چه جالب نمیدونستم با این دستوری که دادی ماست صورتی میشه

تزئینشم خیلی ناناس شده

ممنون از پست ِ جذابت


حالا دفعه دیگه هویج رو خشک میکنم و میریزم تو ماست، شاید نارنجی شد

مرسی که اینقدر حواست به من هست و سلیقه مو خوب شناختی

ناناس میبینی، مرسی عززززززززززززیزمی تو منصوره جون مشوق خوب ِ خودمی تو
مادر کوثر
17 مهر 92 15:19
سلام سلام

به به

تک خواهر هنرمند ما

خداقوت عزیزم. متشکر از این دستور باحال

من ریختم تو برانی اسفناج و عالی شد

بوسسسسسسسس

به بههههههههههههههههههههههههههه سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

مممممممممممممممرسی عزیزم

نوش جوووووونتون بله دیگه، شما هنرمندی خانووووووووووم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
17 مهر 92 15:53
سلاااااااام
خسته نباشى و جاشون خالى نباشه
فكر نمى كنم پستى اينقدر داشته تا حالا
ركورد شكونديااااااا ....
جالب بود خيلى ماست صورتيت. من تا حالا نديده بودم ...

سلااام گلمممم مرسییییییییی
ههههههههه رکورد؟! چقدر باحال گفتی...جونم. خیلی دوستت دارم...

قابل ِ شما رو نداره!
نیلوفرآبی
17 مهر 92 17:36
دلتنگ نباشی عزیزم..

ماست صورتیت هم خیلی خوشرنگه و حتما خیلی هم خوشمزه است
منم با تاخیر روز جهانی کودک رو به کودک درونت تبریک میگم.ایشالا هیچوقت بزرگ نشه

ممنونم فریده جونم
مـــرسی که میای پیشم گلمممممممممم
ممنون از حضور و نگاه و تبریکت
خواهر فرناز
17 مهر 92 20:03
ماست ماسته دیگه صورتی وسفید نداره که

ستاد کور کردن ذوق دوستان

وااااای
چقدرم که ذوقم کور شد

خیلی لوسی!
♥♥♥مامان ٣تادخمل♥♥♥
17 مهر 92 20:07
نه خيرِشَم تنبل خودتى

میبینم کهههههههههههههههههه! این معکوس حرف زدن ما بدجوری سرایت کرده!
تا ابددونفره
17 مهر 92 20:41

شما هم آپ کن
ما از شما توقع آپ زیاد داریم

هااااااااان؟!!! از آپ ِ من هنوز 12 ساعت نگذشته که!

مگه مایکروفرم؟!

مامان تارا
17 مهر 92 22:32
میگما خسته نشی اینهمه دستورای آشپزی سخت سخت میذاری

تو پست بعدیت اگه میشه اون خلاقیتی که تو خیار ماست درست کردن به کار گرفتی رو بنویس (همون خیار ماست بدون خیار رو میگم)

شما هم خسته نشی بس که همشوو درست میکنی و عکسشونو میذاری با همون تزئینات ِ حرفه ای خاصی که داری

حتممممممممممممممممما!
♥ نیم وجبی ♥
18 مهر 92 0:48
سلااااام
دوست جونم چطوره؟؟
به به چه ماست خوشگلیییی
همیشه از این دستورهای آسون بده که منم بتونم درست کنم خخخ

سلامممم...ممنونم نیکو جونم خوبم
آخییییییی
الهیییییییییییییی

خب اینو درست کن دیگه!
محبوبه مامان الینا
18 مهر 92 8:05
سلااااااااااااااااااااااااااااامصبح بخیرقربون اون مرام و معرفتتآخه دوستم صبر میکردی بیام کامنتهارو تایید کنم اگه نرسیده بود دوباره تایپ میکردی اونقدر عزیزم
ممنون دوست جونی ِ خودم

سلااااااام گلممممممممم صبح شما هم بخیر

فدای تو ... قابل ِ شما رو نداشت... خب دیگه! ما صبر نداریم. هولیم

copy و paste
مامان محمدرهام جون
18 مهر 92 15:14
زیبا وخوش عطر وخوشمزهدلم بورانی لبو خواست رنگ اونم محشره

لبو اومده عایا؟؟؟؟؟؟یا زوده هنوززززززززز

مرسی که اومدی خانومی
آره، اونم خوشرنگ... من هنوز ندیدم تو بازار
کیمیابازار
18 مهر 92 16:43
خانم باسلیقهآفرین هیچ وقت دوست نداشتم برای سبزی خوردن ریحان بنفش بگیرم چون زود خراب می شه ولی حالا یک راه خوب یادم دادی تا قدر ریحان بنفش را هم بدانم ممنون دوست خوبم راستی جای مهمانهاتون خالی نباشه

اووو... چقدر ذوق و تشویق، مرسی فاطمه جان
آخییی... چه خوب! آره دیگه، از این به بعد دیگه نگران نباشید...
تشـــــــکر از لطف و حضور ِ همیشگی و زیباتون
مریم مامان نیکان
18 مهر 92 17:28
سلام....دیدم ماست صورتی گفتم حتما لبو توش ریختی ولی بامزه بود این مدلی صورتی ندیده بودم

سلام. آره با اون هم میشه
مرسی که اومدین
اسماء♥مامانِ فسقل♥
18 مهر 92 18:27
وای خدای من....
نگا توروخدا این خانوم خانوما چیکارا که نمیکنه....
عجب هنرمندی شما.....
واقع من بهت افتخار میکنم بانو....

ممنونم از ذوقت دوست گلممم
نظر ِ لطفته دوست جون آخیییییییییی...مرسی مهربوووووووون
ستاره زندگی
18 مهر 92 18:47
سلام
خدا قوتجاشون خالی نباشه
دستور جالبی بود.

سلام، سلامت باشی عزیزم مرسی از لطفتون
♥♥♥مامان ٣تادخمل♥♥♥
18 مهر 92 19:15
نه...كى گفته؟...

من
زهرا مامان فنچی
18 مهر 92 22:53



نی نی 1
19 مهر 92 10:54
وای چه بامزههههههههههههههه

خوش اومدی بامزه میبینی
رضوان
19 مهر 92 10:59
wooooooooow
دستور باحالی بود
مرسی دوست جونیییییییییییییی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

فدای تو و اون ذوق کردنت دوست جونی ِ خودم
فدات
ستاره زمینی
19 مهر 92 16:23
عزیزم جاشون خالی نباشه .
چه جالب ماست صورتی.......

ممنون از لطفتون. مـــرسی که اومدین
زهرا مامان ارتا
19 مهر 92 19:22
یه مدت که نبودی چقدر دلم برات تنگ شده بود امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه

وااای
مرسی مهربوووووووووووووون
مامان تارا
19 مهر 92 19:53
فایرفوکس reset شد یهو
بیا دوباره تو گپ

شرمنده، من پنجره رو بستم و آف شدم.
مامان ندا
19 مهر 92 21:35


ممنون گلمممممممم
تاابددونفره
20 مهر 92 0:09
پست شنبه

اول شما آپ کن!
سمانه مامان ستایش
20 مهر 92 2:21
سلاااام
چه جالب!ریحون خشک رنگ هم میدهنمیدونستم.
ما که عاشق رنگ صورتى هستیم
مرسی که پیشمون میای و با کامنتات کلی خوشحالم میکنی دوست مهربونم
شرمنده عزیزم هم اینطوریم هم با موبایلم و سختی هاش که میدونی.
میبوسمت

سلام دوست جونی ، آره، اینو خودم خیلی اتفاقی متوجه شدم
بله، از اون جمله ها و رنگ پیرهن دخملی تون کاملا مشخصه
خواهش میکنم. . .
کامنت در برابر لطف شما، ناچیز هستش
باشه گلم، توقعی نیست ممنون که باز اومدی
آزاده
20 مهر 92 7:53
اوووووووووووومممنون از دستور خلاقانه ات. من فک میکردم فقط با آب لبو میشه همه چیو صورتی کرد
راستی جای مهموناتونم خالی نباشه

خواهش میکنمممممممممممممم گلم
اون دیگه خیییییییییییلی صورتی میشه، این صورتیش ملایم تره!
فدای ِ شما.
باران
20 مهر 92 7:55
چقدر جالب ميشه
حتما درست ميکنم
ممنون مامان آينده
نه بابا کي گفته شما تنبلي اوني که شما رو تنبل بدونه حتما خودش زيادي پر جنب و جوشه مثل من

قربون ِ تو عزززززززززززیزم
ههههه مرسی
مامي كيانا
20 مهر 92 12:52
ما كه هر چي نوشتيم پريد
ولي اشكالي نداره دوباره مي نويسيم با عشق
جاي مهمونهاي عزيز خالي نباشه
لابد به مهمونهاتون از اين ماست صورتي ها دادي؟ خوشبحالشون
ميخوام
ميخوام
ماست صورتي ميخوام
اكه ريحون بنفش هاي باغچه رو نچيده باشم حتما همين امروز دست به كار ميشم


مرسی که دوباره نوشتی دوست جونی

نه، اتفاقا اینا که اومده بودن، حال ِ اینکارا رو نداشتم... در حد پلو مرغ و سوپ شیر و سالاد لوبیا سبز حال ِ ابتکار نداشتم.

آره، بدو بدو...
مامانی کسرا
20 مهر 92 22:41
سلام،خسته مهمون داری نباشی خانمی
من فک کردم اینُ واسه ماسک صورت پیشنهاد میدی!!!!!
بعد دقیق خوندم دیدم نه ماست صورتی
بسی از خواندن وبلاگتون لذت میبریم

فدای شما
هههههههه صورتی، رنگ هستش...

چه ذهن و فکر خلاقی داری بخدا سودابه جووووون

وااای چه خوب. مرسی